A.s Skrevet 10. desember 2014 #2781 Del Skrevet 10. desember 2014 Hun gjør et eller annet rart med munnen på bildene i det siste innlegget. Ser det veldig godt på haken av hun anstrenger munnen, får sånne rugler på haken. Bloggen hennes er blitt dørgende kjedelig. Før så var jeg innom hver dag, nå tar jeg en tur innom i ny og ne, men den har virkelig tapt seg. Liker endel av middagsoppskriftene hennes da. Ser ut som hun har tegnet leppene/ liplineren litt for langt utenfor.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 10. desember 2014 #2782 Del Skrevet 10. desember 2014 Alle Bilder ser OVERredigert ut, vet ikke hva som har hendt, det er helt forstyrrende å se på. Hun kaller det noise redcution, men det spiller ingen rolle, hud osv ser ikke naturlig ut lenger. Veldig kritisk til all den overredigeringen for tiden, mister all sjarm og ektehet, blir ikke inspirert av det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 10. desember 2014 #2783 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg drakk et glass vin hver dag på ferie. Alene med barn. Første dagen kjøpte jeg en vinflaske til å ha på hotellrommet, og tok et glass før sengetid hver eneste kveld. For meg er det normalt at jeg kan kose meg med vin på ferie, på samme måte som at det er lov med sjokolade og is hver dag da. Har ingenting med at det er alkohol, mer med at man i sunnere tider ikke drikker vin daglig og at man da kjører bil hele tiden. På ferie dropper jeg slike regler, og kan gjerne ta brus til frokost feks, is rett før middag og dermed også vin hver kveld. Det er ikke for å bli brisen! Tror folk reagerer mest på at det har blitt veldig mye utenom ferien også. Denne diskusjonen startet jo lenge før ferien. Jeg tror neppe hun er avhengig, men for meg blir det både litt harry og fjortis å måtte vise frem omtrent hver dag at man "nyter et glass rødt", hvis du forstår hva jeg mener 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 10. desember 2014 #2784 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Tror de snart må begynne å jobbe litt med poseringene når det gjelder ben og føtter..... Der er det virkelig noe å jobbe med . Forbedringspotensialet er enormt. Hun poserer (av en eller annen grunn) som de modellene for klær beregnet til godt voksne damer. Akkurat som de poserte i spar kjøp-katalogen til bestemoren min. Trolig vært og hentet "inspirasjon" fra google. Endret 10. desember 2014 av Tjukk Norris 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 10. desember 2014 #2785 Del Skrevet 10. desember 2014 Nå skulle jo denne tråden omhandle FF og forbrukerrådet, men jeg sier ikke nei til ei lita avsporing, jeg. Hun poserer (av en eller annen grunn) som de modellene for klær beregnet til godt voksne damer. Akkurat som de poserte i spar kjøp-katalogen til bestemoren min. Trolig vært og hentet "inspirasjon" fra google. Jeg endret tittelen, da hovedinnlegget handlet om mer enn bare det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 10. desember 2014 #2786 Del Skrevet 10. desember 2014 Tror folk reagerer mest på at det har blitt veldig mye utenom ferien også. Denne diskusjonen startet jo lenge før ferien. Jeg tror neppe hun er avhengig, men for meg blir det både litt harry og fjortis å måtte vise frem omtrent hver dag at man "nyter et glass rødt", hvis du forstår hva jeg mener Ja det skjønner jeg Hjemme til vanlig er jeg max oppe i å drikke vin en gang i uka. Om det er en tirsdag kveld eller en lørdag spiller liten rolle egentlig, men jeg sitter aldri og drikker vin flere kvelder på rad. (Kjøper derfor alltid flasker med skrukork, de andre rekker jeg aldri å drikke opp..) Har ikke helt fått med meg at det har vært diskutert tidligere. Annet enn at hun skulle komme med vinanbefalinger. Er det det hun driver med daglig nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 10. desember 2014 #2787 Del Skrevet 10. desember 2014 Ja det skjønner jeg Hjemme til vanlig er jeg max oppe i å drikke vin en gang i uka. Om det er en tirsdag kveld eller en lørdag spiller liten rolle egentlig, men jeg sitter aldri og drikker vin flere kvelder på rad. (Kjøper derfor alltid flasker med skrukork, de andre rekker jeg aldri å drikke opp..) Har ikke helt fått med meg at det har vært diskutert tidligere. Annet enn at hun skulle komme med vinanbefalinger. Er det det hun driver med daglig nå? Hun skriver vel ikke anbefalinger, men det har vært med vinglass eller tekster om at hun har tatt seg et glass nesten daglig i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2014 #2788 Del Skrevet 10. desember 2014 Det er nok bildene sin skyld, for har møtt henne i virkeligheten et par ganger og da ser ut litt yngre og søtere ut, men på bloggbildene hadde jeg tippet hun var i midten av 30-årene hvis jeg ikke visste bedre....trodde ikke vi kvinner ville fremstå eldre enn vi var jeg? Jeg tviholder hvertfall på 20-årene så lenge jeg kan DEt blir despererat det også da den tiden du begynner å bli over 35 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2014 #2789 Del Skrevet 10. desember 2014 Ellers så er det adskillig mer utidig å spekulere i om kjerringa har alkistendenser enn å si at hun er ei skitkjerring, men det er nu min mening. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 10. desember 2014 #2790 Del Skrevet 10. desember 2014 Får sagt det du gjest :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 10. desember 2014 #2791 Del Skrevet 10. desember 2014 Lurer på hvilke humor de 2 Eriksene egentlig har? Framstår jo så tørre og "prektige". For all del, frøkna er pen -har helt sikkert et "plettfritt liv og en fantastisk ektemann" men egentlig minner hun mer og mer om den kjedelige lærern på skolen som prøvde å være morsom og vise en uhøytidlig side av seg selv. K.J.E.D.E.L.I.G og lite naturlig. Ja, og du virker jo som en mye kulere person som sitter og kommenterer en dame du ikke kjenner på KG. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 10. desember 2014 #2792 Del Skrevet 10. desember 2014 Skjønner ikke hvorfor så mange som tydeligvis ikke liker CBE som person (selv om de ikke kjenner henne), klikker seg inn på bloggen hennes kun for å lete etter det de mener er feil. Det blir som å gå på en pizzeria å bestille pizza selv om man vet man ikke liker pizza og deretter klage til kokken. Man vet jo hva man finner på bloggen hennes og da får man godta den som den er. Det finnes jo tusenvis av blogger her i landet, hvorfor ikke heller klikke på en man liker og kan relatere seg til? Alle blogger har en målgruppe. CBE burde ikke straffes for at hun er seg selv, bloggen hennes er ment til de som liker hva hun gjør og sier. Ett menneske kan ikke please alle. Amen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 10. desember 2014 #2793 Del Skrevet 10. desember 2014 Enig med TS. Jeg begynte å lese bloggen hennes i 2009 fordi jeg ble inspirert og fikk lyst til å jogge, likte stilen hennes og syntes hun virket som en hyggelig jente. (Vi er fra samme sted og er like gamle). Nå i det siste er det reklame eller innlegg som for meg er ganske kjedelige. Skjønner at ting forandrer seg etter man blir mor (og det skal de ), men jeg har innsett at jeg ikke er målgruppen hennes lenger. Jeg tror problemet egentlig er at hun ikke vet hvem som er målgruppen, og derfor blir det litt av hvert, men ingenting å fortsette å lese bloggen for. Om hun ikke definerer målgruppen sin, og fortsetter i samme tralt tror jeg ikke hun kommer til å være "en av Norges største blogger" lenge. Om et par år kommer folk til å si; husker du fotballfrue? hva skjedde med henne? Men egentlig tror jeg både hun og LK ( ) har for god sans for business til å la det skje. De må bare få øynene opp for problemet først. Jeg tror det som kan gjøre bloggen bedre er reklameinnlegg skjeldnere, men at de tjener mer på den reklamen de slipper gjennom fordi den da blir mer "eksklusiv", og at de finner en målgruppe- enten fjortiser, snart-tretti, mammaer, folk som vil lese om jetsetliv, folk som trenger inspirasjon til trening(meg) eller hva de nå tjener best på og som de er flinke til. Blæ, ble litt langt og kanskje ikke helt sammenhengende dette, men har dårlig tid og syntes det var viktig at jeg fikk informert dere om mine meninger først 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 10. desember 2014 #2794 Del Skrevet 10. desember 2014 Skjønner ikke hvorfor så mange som tydeligvis ikke liker CBE som person (selv om de ikke kjenner henne), klikker seg inn på bloggen hennes kun for å lete etter det de mener er feil. Det blir som å gå på en pizzeria å bestille pizza selv om man vet man ikke liker pizza og deretter klage til kokken. Man vet jo hva man finner på bloggen hennes og da får man godta den som den er. Det finnes jo tusenvis av blogger her i landet, hvorfor ikke heller klikke på en man liker og kan relatere seg til? Alle blogger har en målgruppe. CBE burde ikke straffes for at hun er seg selv, bloggen hennes er ment til de som liker hva hun gjør og sier. Ett menneske kan ikke please alle. Amen. Innbiller meg at mange er inne av gammel vane. Mange har jo lest denne bloggen fra start til nå. Og den har utviklet seg ganske mye fra den gang. Fra å være ei skreppe med hårklips, paljettkjoler og Loboutins på toppen av ønskelista, til en mer tantete og veslevoksen "hjemmefrue" som "får til alt". Kontrasten er stor, men likevel mange som fortsetter å lese. Selv om de finner henne irriterende og arrogant. Bloggen bærer jo tydelig preg av å ha blitt en livsstil/jobb, i motsetning til før, da den var en hobby. Noe hun gjorde mens hun studerte journalistikk og jobbet på Gina Tricot. Da det viktigste var å være like tynn som en VS-modell, være brun, ha langt lyst hår og minikjoler i spreke farger! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 10. desember 2014 #2795 Del Skrevet 10. desember 2014 Enig med TS. Jeg begynte å lese bloggen hennes i 2009 fordi jeg ble inspirert og fikk lyst til å jogge, likte stilen hennes og syntes hun virket som en hyggelig jente. (Vi er fra samme sted og er like gamle). Nå i det siste er det reklame eller innlegg som for meg er ganske kjedelige. Skjønner at ting forandrer seg etter man blir mor (og det skal de ), men jeg har innsett at jeg ikke er målgruppen hennes lenger. Jeg tror problemet egentlig er at hun ikke vet hvem som er målgruppen, og derfor blir det litt av hvert, men ingenting å fortsette å lese bloggen for. Om hun ikke definerer målgruppen sin, og fortsetter i samme tralt tror jeg ikke hun kommer til å være "en av Norges største blogger" lenge. Om et par år kommer folk til å si; husker du fotballfrue? hva skjedde med henne? Men egentlig tror jeg både hun og LK ( ) har for god sans for business til å la det skje. De må bare få øynene opp for problemet først. Jeg tror det som kan gjøre bloggen bedre er reklameinnlegg skjeldnere, men at de tjener mer på den reklamen de slipper gjennom fordi den da blir mer "eksklusiv", og at de finner en målgruppe- enten fjortiser, snart-tretti, mammaer, folk som vil lese om jetsetliv, folk som trenger inspirasjon til trening(meg) eller hva de nå tjener best på og som de er flinke til. Blæ, ble litt langt og kanskje ikke helt sammenhengende dette, men har dårlig tid og syntes det var viktig at jeg fikk informert dere om mine meninger først Sier meg enig i dette innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miih Skrevet 11. desember 2014 #2796 Del Skrevet 11. desember 2014 Ser på blogglisten at lesertallene er på rundt 50 000. Har lesertall sunket på blogg generelt siden hun ligger på toppen? Mye mulig at det er så mange blogger nå at leserne fordeles på flere blogger, men mener jeg leste i et ukeblad en gang at hun hadde over 100 000 lesere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 11. desember 2014 #2797 Del Skrevet 11. desember 2014 Ser på blogglisten at lesertallene er på rundt 50 000. Har lesertall sunket på blogg generelt siden hun ligger på toppen? Mye mulig at det er så mange blogger nå at leserne fordeles på flere blogger, men mener jeg leste i et ukeblad en gang at hun hadde over 100 000 lesere. Det er nok en god stund siden hun hadde 100tusen lesere.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 11. desember 2014 #2798 Del Skrevet 11. desember 2014 Sier meg enig i dette innlegget Takk Jeg kom på at jeg må gjøre det helt klart at dette: "LK " var ironisk:) Jeg vil ikke ha det knyttet til brukernavnet mitt at jeg er forelsket i han 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. desember 2014 #2799 Del Skrevet 11. desember 2014 Takk Jeg kom på at jeg må gjøre det helt klart at dette: "LK " var ironisk:) Jeg vil ikke ha det knyttet til brukernavnet mitt at jeg er forelsket i han Ja... særlig.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 11. desember 2014 #2800 Del Skrevet 11. desember 2014 Ja... særlig.... Ok, kan like godt innrømme det. Den eneste grunnen til at jeg følger med på bloggen er bildene av han Åh, Lars Kristian- du deilige mann! Om han bare ikke var opptatt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg