Gjest Keikolina Skrevet 6. desember 2014 #2721 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Som i kaffedoktor? 😁 Endret 6. desember 2014 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 6. desember 2014 #2722 Del Skrevet 6. desember 2014 Ja, mexicansk kaffe... Med tequila ja 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurse07 Skrevet 6. desember 2014 #2723 Del Skrevet 6. desember 2014 Den videoen er bare så sykt klein!!! Fotballfruen som er oversminket og stiv som en ispinne, prøver å være crazy! Jeg måtte se den 3 ganger etter hverandre, bare for å plage meg selv. Den er garantert både laget og lagt ut i fylla! 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 6. desember 2014 #2724 Del Skrevet 6. desember 2014 Evig eies kun et dårlig rykte. Sorry, men de kan lage trutmunnen og leke blåsefisk 24/7, det endrer ikke min oppfatning av paret. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 6. desember 2014 #2725 Del Skrevet 6. desember 2014 Den videoen er bare så sykt klein!!! Fotballfruen som er oversminket og stiv som en ispinne, prøver å være crazy! Jeg måtte se den 3 ganger etter hverandre, bare for å plage meg selv. Den er garantert både laget og lagt ut i fylla! Haha! Samme her :D 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 6. desember 2014 #2726 Del Skrevet 6. desember 2014 Den videoen er bare så sykt klein!!! Fotballfruen som er oversminket og stiv som en ispinne, prøver å være crazy! Jeg måtte se den 3 ganger etter hverandre, bare for å plage meg selv. Den er garantert både laget og lagt ut i fylla! Ja, jeg krymper meg hver gang.. Skjønner ikke hvordan de kan tro at den oppførselen passer sammen med imaget i bloggen.. Om det skal være et magasin på nett som hun har sagt, er jo dette ikke profesjonelt på noe vis.. Spesielt når de aldri har vist seg slikt tidligere, er veldig krampaktig humor, og virker bare som noe slags stunt fordi de har fått beskjed om å bli morsomere/mer avslappet i forhold til lesere/norges befolkning. Så har det tatt helt feil retning.. Finnes mange andre måter å forholde seg til de rådene på istedet. Hva med å ha følge regler for reklame bedre, bli hyggeligere mot leserene, og ha bedre innlegg? Hadde vært bedre bruk av tiden. Bloggen har tapt seg kjempemye. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 6. desember 2014 #2727 Del Skrevet 6. desember 2014 Blir flau av instagram-videoen. Det ser ikke naturlig ut i det hele tatt, og de grimasene kan ikke kalles for grimaser en gang. Alt er bare veldig påtatt, stivt og fake. Pinlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. desember 2014 #2728 Del Skrevet 6. desember 2014 Den videoen på insta er bare superflau! Men, godt å se at hun ikke redigerer seg supertynn på de siste bildene i bloggen. Hun ser helt naturlig og normal ut i fasongen på de bildene. Overarmer som ikke er supertynne, pene og veltrente lår, ikke ekstremtynn midje og en generelt vanlig fasong. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katinkatinka Skrevet 7. desember 2014 #2729 Del Skrevet 7. desember 2014 Syntes egentlig det er veldig deilig og se en mer uhøytidelig versjon av CBE. Hun er kanskje ikke verdens festligste, men hun prøver i alle fall. Liker det mye bedre enn den humørløse perfektsjonisten hun har fremstått som noen ganger tidligere. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 7. desember 2014 #2730 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Den videoen på insta er bare superflau! Men, godt å se at hun ikke redigerer seg supertynn på de siste bildene i bloggen. Hun ser helt naturlig og normal ut i fasongen på de bildene. Overarmer som ikke er supertynne, pene og veltrente lår, ikke ekstremtynn midje og en generelt vanlig fasong. ..men ikke så superflau som *sesåflinkjegertilåtrene* videoene...type maaaaaaange aka 37 stk.....som Helene Drage har lagt ut på Juuutuuube......*pute eller dobbeltdynemoment*.... Endret 7. desember 2014 av paramount 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 7. desember 2014 #2731 Del Skrevet 7. desember 2014 Tråden burde vel endre navn fra Fotballfrue og Forbrukerrådet til Fotballfrue og supperådet. Det sklei fort ut gitt! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 7. desember 2014 #2732 Del Skrevet 7. desember 2014 Er det noen som finner enn logikk i Frua sin merking av sponsing? I siste innlegg ( jfr. porto del mogán del 2) hvor hotellet overhode ikke er nevnt har hun merket at oppholdet er sponset av ving. Da med tanke på at hun i kommentarfeltet tidligere har forsvart seg med at hun ikke trenger å merke så lenge hotellet ikke er nevnt (jfr. frokost-diskusjonen). Samtidig har hun ikke merket innlegget (jfr. happy in sequins) fra sunset bar som faktisk er fra hotellet. Derimot har hun merket samme sekvens på instagram som #sponsoredtripp. Det samme med innlegget hvor hun og datteren sitter ved bassengkanten. På instagram er det ikke merket, mens det er merket på bloggen som sponset. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 7. desember 2014 #2733 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Ryddet for spekulasjoner + svar. Irrlys, mod. Endret 7. desember 2014 av irrlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 7. desember 2014 #2734 Del Skrevet 7. desember 2014 Lurer på hvilke humor de 2 Eriksene egentlig har? Framstår jo så tørre og "prektige". For all del, frøkna er pen -har helt sikkert et "plettfritt liv og en fantastisk ektemann" men egentlig minner hun mer og mer om den kjedelige lærern på skolen som prøvde å være morsom og vise en uhøytidlig side av seg selv. K.J.E.D.E.L.I.G og lite naturlig. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tingelinling Skrevet 7. desember 2014 #2735 Del Skrevet 7. desember 2014 Hva er det som gjør at dere bruker tid på å lese en blogg dere ikke liker? Det finnes jo så mange blogger, så om blogger er en favorittsyssel, så skal det gå greit å finne en (eller flere) man liker? Jeg tror dere hjelper Fotballfrue til å få flere klikk på bloggen sin når det til stadighet legges ut tråder om henne her. Folk blir jo kjempenysgjerrig på hvem denne dama er. Selv stiftet jeg bekjentskap med bloggen fra en tråd her inne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
detnytter Skrevet 7. desember 2014 #2736 Del Skrevet 7. desember 2014 Hva er det som gjør at dere bruker tid på å lese en blogg dere ikke liker? Det finnes jo så mange blogger, så om blogger er en favorittsyssel, så skal det gå greit å finne en (eller flere) man liker? Jeg tror dere hjelper Fotballfrue til å få flere klikk på bloggen sin når det til stadighet legges ut tråder om henne her. Folk blir jo kjempenysgjerrig på hvem denne dama er. Selv stiftet jeg bekjentskap med bloggen fra en tråd her inne. For meg handler det ikke om hun tjener penger eller ikke. Blogging er en helt legitim inntektskilde i mine øyne, så lenge man følger reglene for annonsering og ikke spekulerer i lureri. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 8. desember 2014 #2737 Del Skrevet 8. desember 2014 For meg handler det ikke om hun tjener penger eller ikke. Blogging er en helt legitim inntektskilde i mine øyne, så lenge man følger reglene for annonsering og ikke spekulerer i lureri. Nettopp, og de går ikke av veien for litt lurerier. Er det en levende sjel på hotellet de bor på? Sitter to i slåbrok bak LK på dette Dressmannreklame-bildet fra baren, men ellers er det rimelig tomt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 8. desember 2014 #2738 Del Skrevet 8. desember 2014 Herregud for noen dørgende kjedelige bilder hun legger ut. Alt er plettfritt, oppstilt og KJEDELIG. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 8. desember 2014 #2739 Del Skrevet 8. desember 2014 Money cant buy you class - til tross for galla outfit og millionbedrift spiser Fruen på restaurant med bilde på menyen. Grøss. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 8. desember 2014 #2740 Del Skrevet 8. desember 2014 Money cant buy you class - til tross for galla outfit og millionbedrift spiser Fruen på restaurant med bilde på menyen. Grøss. Har hun mange andre valg på Gran Canaria? Det er jo det man gjør når man er på charterferie 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg