*Emma* Skrevet 5. desember 2014 #2701 Del Skrevet 5. desember 2014 Helt enig ang bildene. Han er skikkelig flink til å ta bilder. Kunne fint jobbet som fotograf når han skal legge fotballen på hylla 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2014 #2702 Del Skrevet 5. desember 2014 Kommentaren min ble godkjent, men ikke satt stor pris på....... da er det bare å vente på hylekoret Trengte ikke vente så lenge gitt..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. desember 2014 #2703 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg likte morgen-bad bildene i det siste innlegget! LK har blitt veldig flink til å ta bilder! Må innrømme at jeg "hører" dialogen dem i mellom når bildene ble tatt...:LK: "Skyt ut rumpa Caroline! - og hev den rett over vannflaten", "deeer ja, SÅÅÅ Kardashian!!FF: "Lasse, IKKE ta bilde av meg forfra nå, husk at jeg ikke har sminket meg enda!"LK: "Sånn ja! - Deeer fikk jeg deg fra tynnest mulig vinkel, nå ser du nesten like tynn ut som før graviditeten" Men seriøst, veldig fine bilder på bloggen i det siste! Bildemessig har bloggen kommet seg veldig i de siste 2 månedene, men tekstmessig er den helt elendig... Bloggen har byttet navn fra Fotballfrue.no til Carolinebergeriksen.no - tror nok at LK forbreder seg på at fotballkarieren er over, og skjønner at han ikke kommer lagt med nettutdanningen innen ernæring etter å ha tråkket i salaten med suntvett.no-bloggen sin, og kanskje sikter på en ny karriere som fotograf..? Han er veldig flink til å ta bilder! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 5. desember 2014 #2704 Del Skrevet 5. desember 2014 Ryddet for siteringer fra blogg, spekulasjoner og diskusjon av barn, samt svar til dette. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 5. desember 2014 #2705 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg likte morgen-bad bildene i det siste innlegget! LK har blitt veldig flink til å ta bilder! Må innrømme at jeg "hører" dialogen dem i mellom når bildene ble tatt...:LK: "Skyt ut rumpa Caroline! - og hev den rett over vannflaten", "deeer ja, SÅÅÅ Kardashian!!FF: "Lasse, IKKE ta bilde av meg forfra nå, husk at jeg ikke har sminket meg enda!"LK: "Sånn ja! - Deeer fikk jeg deg fra tynnest mulig vinkel, nå ser du nesten like tynn ut som før graviditeten" Men seriøst, veldig fine bilder på bloggen i det siste! Bildemessig har bloggen kommet seg veldig i de siste 2 månedene, men tekstmessig er den helt elendig... Bloggen har byttet navn fra Fotballfrue.no til Carolinebergeriksen.no - tror nok at LK forbreder seg på at fotballkarieren er over, og skjønner at han ikke kommer lagt med nettutdanningen innen ernæring etter å ha tråkket i salaten med suntvett.no-bloggen sin, og kanskje sikter på en ny karriere som fotograf..? Bortsett fra at han nok ikke sammenligner henne med Kardashian. Etter som hun er "15 kilo for tung". Eller hva det nå var. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmen87 Skrevet 5. desember 2014 #2706 Del Skrevet 5. desember 2014 Kunne ikke holde meg lenger og har lagt igjen en kommentar under dagens innlegg hvor jeg spør om hva årsaken til at de bevist holder ungen borte fra sand og leking. Blir spennende å se om innlegget kommer med.Egentlig er jeg flau over at jeg faktisk har giddet å legge igjen denne kommentaren. Det skjønner jeg at du er. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 5. desember 2014 #2707 Del Skrevet 5. desember 2014 På nest siste innlegg har hun LINKET til Ving sine sider OG skrevet at oppholdet er sponset. Lurer på om hun er her inne å leser? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 5. desember 2014 #2708 Del Skrevet 5. desember 2014 Hva skjer på siste instagram-bilde? Noe som tyter ut under puppen, eller er det en skviset pupp? Dårlig redigering? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. desember 2014 #2709 Del Skrevet 5. desember 2014 Hun har bein stikkende ut under hver pupp. Ser det tydelig på alle bilder der hun går i bikini eller tettsittende topper. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 6. desember 2014 #2710 Del Skrevet 6. desember 2014 Ryddet for latterliggjøring, hets, spekulasjoner + svar. Etter gjentatte ryddinger stenges tråden. Irrlys, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 6. desember 2014 #2711 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Synes reklamen har tatt helt av, og at det burdes klage til Forbrukerrådet. Bloggen har endret seg stort. Det er mindre personlig preg enn noengang, innlegg som ser ut som de er skrevet i all hast, lite annet enn reklame og adlinks, lite inspirasjon å hente lenger som var min hovedgrunn til å lese den færre/ sjeldnere innlegg enn noengang, og stadig mer overredigering.. Dessverre ville en slik kommentar blitt avfeid som ukonstruktiv kritikk i hennes kommentarfelt, så da tar jeg diskusjonen her istedet, det man kan dele sine meninger fritt.. Endret 11. januar 2015 av A.s 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 6. desember 2014 #2712 Del Skrevet 6. desember 2014 Hæ? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 6. desember 2014 #2713 Del Skrevet 6. desember 2014 Hva er linken til den videoen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 6. desember 2014 #2714 Del Skrevet 6. desember 2014 4 voksne og alkohol i alle glass. Hvem er barnevakt? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 6. desember 2014 #2715 Del Skrevet 6. desember 2014 Stuepiken Manuela kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 6. desember 2014 #2716 Del Skrevet 6. desember 2014 4 voksne og alkohol i alle glass. Hvem er barnevakt? Stuepiken Manuela kanskje? Herlighet, dere tror vel ikke at hu de sitter dritings med en unge på 1 år i utlandet? Er lov å legge ut en morsom video, uten å bli stempla som uansvarlig og full? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLerke Skrevet 6. desember 2014 #2717 Del Skrevet 6. desember 2014 Ikke snakk om å være dritings eller ikke, men hun har tidligere sagt at en person alltid er edru 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 6. desember 2014 #2718 Del Skrevet 6. desember 2014 Ikke snakk om å være dritings eller ikke, men hun har tidligere sagt at en person alltid er edru Virka som om de over her skulle ha det frem som at hu var dritings. Går ann å være i godt humør uten alkohol også, dessuten var det vel kaffé de hadde drukket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 6. desember 2014 #2719 Del Skrevet 6. desember 2014 Herlighet, dere tror vel ikke at hu de sitter dritings med en unge på 1 år i utlandet? Er lov å legge ut en morsom video, uten å bli stempla som uansvarlig og full? På spørsmål om dette tidligere, sa hun at det alltid var en voksen som ikke drakk alkohol, når barnet var med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 6. desember 2014 #2720 Del Skrevet 6. desember 2014 Virka som om de over her skulle ha det frem som at hu var dritings. Går ann å være i godt humør uten alkohol også, dessuten var det vel kaffé de hadde drukket? Ja, mexicansk kaffe... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg