Lillemy23 Skrevet 13. oktober 2014 #1921 Del Skrevet 13. oktober 2014 Lindexreklamen hennes har hun unnlatt å merke som sponset tidligere. Dette har jeg meldt til forbrukerombudet. Nekter å tro at FF sitter hjemme og betaler fullpris, for deretter å fremvise produktene i flere innlegg i etterkant, uten å få noe fra Lindex for dette. Og brevet fra Kathrine Sørland var selvsagt sendt i privat sammenheng, for de to er jo såå nære venner og vi ser de stadig i sosiale sammenkomster på bloggen... Synes dere andre også skal melde det, dersom dere kommer over innlegg på blogg, insta eller andre sosiale medier som ikke er merket. Dette gjør jeg også hver gang jeg ser andre aktører enn FF "glemmer" seg. Har eksempelvis meldt mentoren hennes Camilla Phil utallige ganger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1922 Del Skrevet 13. oktober 2014 Lindexreklamen hennes har hun unnlatt å merke som sponset tidligere. Dette har jeg meldt til forbrukerombudet. Nekter å tro at FF sitter hjemme og betaler fullpris, for deretter å fremvise produktene i flere innlegg i etterkant, uten å få noe fra Lindex for dette. Og brevet fra Kathrine Sørland var selvsagt sendt i privat sammenheng, for de to er jo såå nære venner og vi ser de stadig i sosiale sammenkomster på bloggen... Synes dere andre også skal melde det, dersom dere kommer over innlegg på blogg, insta eller andre sosiale medier som ikke er merket. Dette gjør jeg også hver gang jeg ser andre aktører enn FF "glemmer" seg. Har eksempelvis meldt mentoren hennes Camilla Phil utallige ganger. Det er bra at noen gidder å følge opp og rapportere . Jeg er dessverre litt sløv. Irriterer meg stadig men gjør liksom aldri noe med det og Camilla Phil er jo utrolig dårlig på å merke innlegg. Kudos til deg!Anonymous poster hash: f0e3d...e6a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1923 Del Skrevet 13. oktober 2014 Det er bra at noen gidder å følge opp og rapportere . Jeg er dessverre litt sløv. Irriterer meg stadig men gjør liksom aldri noe med det og Camilla Phil er jo utrolig dårlig på å merke innlegg. Kudos til deg!Anonymous poster hash: f0e3d...e6a Er vel egentlig bare å lage en snarvei til rapporteringssiden og lage en mal på hva man klager for som man kan klippe og lime inn. For er jo det samme hver gang. Tror jeg skal gjøre det selv Anonymous poster hash: 04e71...683 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1924 Del Skrevet 13. oktober 2014 Har klaget på mange selv, ff, hippihippie, fashionjunkiie(som jeg synes er i en særklasse da hun blogger/instagrammer om klær som butikken hun er leder i selger, men som privatperson, og svarer på spm om pris/tilgengelighet, også som privatperson)Anonymous poster hash: c0743...807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1925 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hun er jo nødt til å være sponset av TM Design? Anonymous poster hash: 1ed3f...fbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1926 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hun er jo nødt til å være sponset av TM Design? Anonymous poster hash: 1ed3f...fbf Ja det vil jeg nesten tro. Hele huset hennes begynner jo å ligne på et showroom for merket. Men fysj for noen harry møbler det merket selger. Overdådig og usmakelig bling-bling stil. Den der "glamdesken" er noe av det mest tacky jeg har sett, hvem i alle dager ønsker et gedigent sølvmøbel midt i stua? 😱Anonymous poster hash: 1de67...f52 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1927 Del Skrevet 13. oktober 2014 Eneste grunnen til at man vil ha det der er at det er gratis. Noe av det verste jeg har sett faktisk. Ser ut som Cowboy Laila møter Hugh Hefner bare i interiørverdenen. Men; hun har ALDRI merket noe fra TM som spons, men jeg har mistenkt det hele veien. Er det rett melder jeg henne inn. Anonymous poster hash: 1ed3f...fbf 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 13. oktober 2014 #1928 Del Skrevet 13. oktober 2014 Ja det vil jeg nesten tro. Hele huset hennes begynner jo å ligne på et showroom for merket. Men fysj for noen harry møbler det merket selger. Overdådig og usmakelig bling-bling stil. Den der "glamdesken" er noe av det mest tacky jeg har sett, hvem i alle dager ønsker et gedigent sølvmøbel midt i stua? Anonymous poster hash: 1de67...f52 ..og noen syns de møblene er lekre..Jeg f.eks...Smaken er som baken...den er delt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 13. oktober 2014 #1929 Del Skrevet 13. oktober 2014 Enig i at jeg aldri hadde kjøpt den desken selv, iallfall ikke til 13900 kr som den faktisk koster! Spørsmålet er om FF er villig til å betale fullpris for den. Jeg tror nei, men vanskelig å finne ut av dette tror jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1930 Del Skrevet 13. oktober 2014 Enig i at jeg aldri hadde kjøpt den desken selv, iallfall ikke til 13900 kr som den faktisk koster! Spørsmålet er om FF er villig til å betale fullpris for den. Jeg tror nei, men vanskelig å finne ut av dette tror jeg... Forbrukerombudet burde kunne kreve å se kvitteringer av alt som ikke er merket som reklame eller spons....Anonymous poster hash: 04e71...683 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1931 Del Skrevet 13. oktober 2014 Enig i at jeg aldri hadde kjøpt den desken selv, iallfall ikke til 13900 kr som den faktisk koster! Spørsmålet er om FF er villig til å betale fullpris for den. Jeg tror nei, men vanskelig å finne ut av dette tror jeg... Får ihvertfall mange finere og mer diskret og smakfulle bord på ikea, til 10% av prisen. Glorete! Men smaken er som baken... Anonymous poster hash: c0743...807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeyserSoze Skrevet 13. oktober 2014 #1932 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg liker godt de møblene jeg. Synes det er fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 13. oktober 2014 #1933 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Jeg liker godt de møblene jeg. Synes det er fint Helt enig Ser noen reagerer på prisen på det nye skrivebordet hennes....So what om det kostet 13.900,-...det er da vitterlig hennes penger?? Endret 13. oktober 2014 av paramount 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1934 Del Skrevet 13. oktober 2014 Tviler, er bare å rapportere. Anonymous poster hash: b2cfa...2a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 13. oktober 2014 #1935 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Ryddet for spekulasjoner + svar, samt svar til moderering. Er det noen spørsmål tas dette på PM eller på Ris og ros. Irrlys, mod. Endret 13. oktober 2014 av irrlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #1936 Del Skrevet 14. oktober 2014 Et blogginnlegg som kunne ha kommet fra FF en gang i fremtiden )) http://casakaos.blogg.no/1413121643_mitt_lykkelige_mammal.htmlAnonymous poster hash: c0743...807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #1937 Del Skrevet 14. oktober 2014 Har ikke nettenestea fått et lignende møbel? Anonymous poster hash: cdb60...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #1938 Del Skrevet 14. oktober 2014 Har ikke nettenestea fått et lignende møbel? Anonymous poster hash: cdb60...214 Det er et mye finere møbel som hun har bestilt fra USA.Anonymous poster hash: fbc83...f93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #1939 Del Skrevet 14. oktober 2014 Venter i spenning på at bloggen skal nå nye høyder... Synes det er like labert som under svd-perioden. Anonymous poster hash: c0743...807 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 14. oktober 2014 #1940 Del Skrevet 14. oktober 2014 Lindexreklamen hennes har hun unnlatt å merke som sponset tidligere. Dette har jeg meldt til forbrukerombudet. Nekter å tro at FF sitter hjemme og betaler fullpris, for deretter å fremvise produktene i flere innlegg i etterkant, uten å få noe fra Lindex for dette. Og brevet fra Kathrine Sørland var selvsagt sendt i privat sammenheng, for de to er jo såå nære venner og vi ser de stadig i sosiale sammenkomster på bloggen... Synes dere andre også skal melde det, dersom dere kommer over innlegg på blogg, insta eller andre sosiale medier som ikke er merket. Dette gjør jeg også hver gang jeg ser andre aktører enn FF "glemmer" seg. Har eksempelvis meldt mentoren hennes Camilla Phil utallige ganger. Jeg vet faktisk ikke akkurat hvordan man melder, har du en link hadde jeg satt pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg