Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Ja selvfølgelig skal hun få lov til å spise, kjøpe og mene hva hun vil? Men forvent ikke at når dette er offentlig på "Norges største blogg" at ingen skal ha meninger om det? Hva vil hun ellers med innleggene?

Jeg har også problemer med å forstå dere som mener hun får så mye kjeft, men selv svarer normalt. Jeg har sa selv sett eksempler der en leser går så varsomt som overhodet mulig fram, tar i henne med silkehansker for å få stilt spørsmål ved f. eks. et innlegg. Hvorpå hun kommer med alt annet enn hyggelige svar, og gjerne også unngår å svare direkte på det hun blir spurt om.

Vi er faktisk mange om å mene at måten hun svarer leserne på ofte er direkte ubehagelig. Det nevnes også i hennes eget kommentarfelt. Hvis hun blir så lei av å svare på disse kommentarene, burde hun enten la vær å godkjenne dem eller la vær så svare.

Eksempler er de en annen debattant nevnte over her. Og en god del andre. Men ja, du velger å bruke 5000kr på kleshengere. Og forsvarer det med at de bruker lite penger på alkohol, og de røyker ikke. Hvis ikke folk skal kunne reagere på sånt, så er det jo helt kjørt med hele menneskeheten.

For meg virker det som hun mangler mye selvinnsikt, og en del antenner med tanke på at hun stadig kommer med slike innlegg som er så lite gjennomtenkte. Dette i tillegg med mangel på evne til å ta til seg konstruktiv kritikk gjør at hun fremstår på en måte jeg er helt sikker på at hun ikke vil fremstå som.

Anonymous poster hash: 4a6ec...16c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I hvilke urbane strøk er dette normalen? Skien?

Her i Bergen er det kun småripsene og de fine fruene fra Suburbia som kjører den stilen som CBE går for. I alle fall i den grad at man legger merke til det.

Rundt bensinstasjonen i Siljan da kanskje.

Anonymous poster hash: 1b551...5aa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært nabo med en rosa/interiør/mammablogger. Hun fremstilte alt perfekt og rosenrødt på bloggen. Jeg kan skrive under på at bloggen ikke gjenspeilet virkeligheten. Husker spesielt en morgen hvor barnet hennes hylte og skrek så mye (enda mer enn vanlig) at jeg ble alvorlig bekymret. Hørte det godt inn til meg. Leste bloggen hennes litt etterpå, hvor hun beskrev en en deilig morgen med masse kos, og la ved bilder av frokost osv.

Da måtte jeg både le og gråte litt inni meg.

Hun var forøvrig utrolig jordnær og hyggelig i virkeligheten. Fikk et MYE dårligere inntrykk av henne gjennom bloggen. Der virket hun "perfekt", selvgod og bedrevitende, og rett og slett irriterende.

Lurer på hvordan livet til alle rosabloggere på topplisten egentlig er bak fasaden. Det må være slitsom å fremstille alt så sukkersøtt, regnbue, rosa skyer og glitter? Om ikke slitsomt, så hadde jeg nok følt meg ganske fake på en måte.

Så lurer jeg på om FF faktisk kler N med sløyfer i håret hver bidige dag, eller om det kun er for bildenes skyld? Synes de ser ganske malplassert ut. Det som er mest "sjokkerende" med det er at det er lesere som har sendt de x-antall sløyfene til henne. Jeg har ikke ord :fnise: Hva får man ut av det?

Anonymous poster hash: 4b9fd...3f1

Anonymous poster hash: dc4e2...e0f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så akkurat "Typen til fotballfrue" på TV. Og jeg fikk et bedre inntrykk av henne der enn gjennom bloggen. Det er der det svikter. Jeg tror ikke hun selv er helt klar over hvordan andre opplever henne.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilke urbane strøk er dette normalen? Skien?

Her i Bergen er det kun småripsene og de fine fruene fra Suburbia som kjører den stilen som CBE går for. I alle fall i den grad at man legger merke til det.

I følge carolinebergeriksen.no er restylane like vanlig i Oslo som tyggegummi.... Ikke i min omgangskrets i allefall.

Jeg så akkurat "Typen til fotballfrue" på TV. Og jeg fikk et bedre inntrykk av henne der enn gjennom bloggen. Det er der det svikter. Jeg tror ikke hun selv er helt klar over hvordan andre opplever henne.

Jeg var også innom der i noen minutter, men ble dessverre mest opphengt i at hun ikke ligner noe særlig på bildene på bloggen. Jeg ser hun benekter retusjering, men seriøst det er jo ikke tvil. Hadde også gleden av å se henne på Gardermoen mandag morgen, og nei hun ligner ikke på den personen vi ser på bloggen. Så det stemmer vel at Caroline Berg Eriksen og carolinebergeriksen.no er to forskjellige personer.

Anonymous poster hash: aa4ec...1ff

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i hvert fall ikke veldig underholdende. Ganske kjedelig. Virker også litt kjedelig å bo der? Synes det virka helt dødt rundt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var i hvert fall ikke veldig underholdende. Ganske kjedelig. Virker også litt kjedelig å bo der? Synes det virka helt dødt rundt der.

Det er det. :) veldig fint hvis du er glad i å gå i skauen. Er der innimellom for å besøke familie, og det skjer absolutt ingen ting i siljan. Men stille og fredelig, det er det. :)

Ang. å fikse på utseendet og urbane strøk, så vil jeg si at FF bommet her. Det er mulig slike ting er normalt i hennes omgangskrets. Jeg og vennene mine bor i en av de største byene i Norge, og ingen av oss har løshår, negler, Restylane, eller noe i den dur.

Anonymous poster hash: b805b...f64

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det. :) veldig fint hvis du er glad i å gå i skauen. Er der innimellom for å besøke familie, og det skjer absolutt ingen ting i siljan. Men stille og fredelig, det er det. :)

Ang. å fikse på utseendet og urbane strøk, så vil jeg si at FF bommet her. Det er mulig slike ting er normalt i hennes omgangskrets. Jeg og vennene mine bor i en av de største byene i Norge, og ingen av oss har løshår, negler, Restylane, eller noe i den dur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt hvorfor folk leser bloggen, hvis man ikke liker henne eller hva hun blogger om..

Stort sett fordi det er grei underholdning om man kjeder seg. Særlig kommentarfeltet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten sneakpeak på nytt interiør på insta. Skjønner ikke helt dette kjøkkenbordet, eller borddekorasjonen med denne falske plastplantetingen, som dekker nesten hele bordet. Synes heller ikke at stilen hennes er ny, det er jo same same....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så befriende det var å gå inn på Blondinbella sin blogg kontra Fotballfrue. Rot, barn som leker, ekte følelser!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Jeg skjønner ikke at det er mulig å påstå noe så hjernedødt som at løshår, falsknegler og Restylane er vanlig noe annet sted enn på Paradise Hotel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gått an å hatt en app slik at en bare kan lese kommentarfeltet, men ikke klikke seg inn på bloggen ;) Nå skriver hun at datteren deres sov natten gjennom fra fem uker fordi de innførte leggerutiner. Så alle andre som har unger som ikke sover kan bare ha det så godt, for de innførte ikke leggerutiner...

Anonymous poster hash: e7754...845

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha leggerutiner er jo ikke ensbetydende med at babyen ikke vil ha mat på natta. Tror ff det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha leggerutiner er jo ikke ensbetydende med at babyen ikke vil ha mat på natta. Tror ff det?Anonymous poster hash: 1b551...5aa

Tror helt ærlig at hun ikke mener det så bastant som hun skriver det, men det er så hoven måte å ordlegge seg på. Skulle hun fikk oppleve hvordan vi har det med vår baby noen netter og forsøkt å innføre leggerutiner, da hadde pipen sikkert fått en annen lyd. Det er ikke deres bragd når de har en sovebaby fra fødsel, det handler mer om genetikk og flaks/uflaks.

Anonymous poster hash: e7754...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå kommer det snart relkame for Gaultier kolleksjonen til lindex som hun "klikker hjem" (les: får gratis tilsendt)

Anonymous poster hash: c0743...807

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun merket det kun når det er et outfit-innlegg ihvertfall

Anonymous poster hash: c0743...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...