Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Har hun puttet noe i fjeset igjen, eller i leppene? Synes hun ser så annerledes ut plutselig. Hun kan evt bare være litt trøtt også da.

Anonymous poster hash: 1b551...5aa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God gammeldags bullshit og rettferdigjøring for å fortsette hetsen her inne. Det er vel ingen andre enn likesinnede som tror på det du serverer. "Konstruktiv kritkk" meg et visst sted. Sladrekjerringer, bitterhet, jantelov, og spekulering er vel mer passende tenker jeg. Å komme utenfra å se det dere diskuterer og rettferdigjør er på grensen til skremmende. At noen kan bli så besatt av hva et annet individ driver med. Blogg eller ei, det er stakkarslig, og jeg har mine tanker om hvilke type mennesker som må få utløp på denne måten. Angriper enhver form for kritikk? Kan det muuuuligens være fordi at folk oppfører seg som frekke bedrevitere som angriper dem først ala folk i denne tråden? Har sett det flere ganger, noen er hinsides frekke med passiv aggressive kommentarer, og kosemoser ikke fotballfrue med dem og er litt vel direkte så skal man banne på at det kommer folk og hviner om det i denne tråden om hvor ufin, frekk hun er og at hun overhodet ikke tåler negativ kritikk. Snakk om at en fjær blir til et tonn av høns. Men vil man noe nok, så klarer man nok å få en sannhet ut av det.

Merker jeg blir småkvalm av å lese det du skriver. Litt som når lille Ola fortjener all mobbingen på skolen fordi han er jo tross alt rar og legger opp til det selv. Noen forandrer seg aldri. Godt å se taperne samlet på en plass hvertfall. Personlig er jeg ingen fan av Fotballfrue, men jeg har funnet ut noe vesentlig, et råd mange her bør følge. Det er bare å ikke følge med på hvert eneste piksel av bilder hun legger ut, men det blir litt som gamlemor som må sitte med kikkert og følge med på naboene, det er så tilfredstillende å rakke ned på andre må vite! :kari:

Jepp, og en tråd som omhandler konstruktiv kritikk og ikke drittkasting blir nok ryddet opp flerforldige ganger. Hvilken tråd er dere på nå egentlig? #5060, and still going strong. Helt til denne tråden blir stengt nok en gang pga ondsinnede sladder, spekulasjoner og hets, og noen oppretter nr 5061 og på'n igjen. At dere gidder...

Anonymous poster hash: 5de44...8c6

Nesten så jeg fikk en déjà vu opplevelse her..

- Du er bitter, sjalu og taper!

- Nei, du er bitrere, sjaluere og taprere!

- Nei, du er!

.. og sånn går no dagan!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg fikk en déjà vu opplevelse her..

- Du er bitter, sjalu og taper!

- Nei, du er bitrere, sjaluere og taprere!

- Nei, du er!

.. og sånn går no dagan!

Du glemte: Du er feit!

:ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun puttet noe i fjeset igjen, eller i leppene? Synes hun ser så annerledes ut plutselig. Hun kan evt bare være litt trøtt også da.

Ja, det har hun svart bekreftende på at hun har. Noen spurte i ett innlegg for litt siden og da sa hun at hun hadde fyllt på Restylan i leppene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har hun svart bekreftende på at hun har. Noen spurte i ett innlegg for litt siden og da sa hun at hun hadde fyllt på Restylan i leppene igjen.

I følge kommentarfeltet hennes så er det jo "normalen" i urbane strøk å ta på løshår, negler, løshår etc.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God gammeldags bullshit og rettferdigjøring for å fortsette hetsen her inne. Det er vel ingen andre enn likesinnede som tror på det du serverer. "Konstruktiv kritkk" meg et visst sted. Sladrekjerringer, bitterhet, jantelov, og spekulering er vel mer passende tenker jeg. Å komme utenfra å se det dere diskuterer og rettferdigjør er på grensen til skremmende. At noen kan bli så besatt av hva et annet individ driver med. Blogg eller ei, det er stakkarslig, og jeg har mine tanker om hvilke type mennesker som må få utløp på denne måten. Angriper enhver form for kritikk? Kan det muuuuligens være fordi at folk oppfører seg som frekke bedrevitere som angriper dem først ala folk i denne tråden? Har sett det flere ganger, noen er hinsides frekke med passiv aggressive kommentarer, og kosemoser ikke fotballfrue med dem og er litt vel direkte så skal man banne på at det kommer folk og hviner om det i denne tråden om hvor ufin, frekk hun er og at hun overhodet ikke tåler negativ kritikk. Snakk om at en fjær blir til et tonn av høns. Men vil man noe nok, så klarer man nok å få en sannhet ut av det.

Merker jeg blir småkvalm av å lese det du skriver. Litt som når lille Ola fortjener all mobbingen på skolen fordi han er jo tross alt rar og legger opp til det selv. Noen forandrer seg aldri. Godt å se taperne samlet på en plass hvertfall. Personlig er jeg ingen fan av Fotballfrue, men jeg har funnet ut noe vesentlig, et råd mange her bør følge. Det er bare å ikke følge med på hvert eneste piksel av bilder hun legger ut, men det blir litt som gamlemor som må sitte med kikkert og følge med på naboene, det er så tilfredstillende å rakke ned på andre må vite! :kari:

Jepp, og en tråd som omhandler konstruktiv kritikk og ikke drittkasting blir nok ryddet opp flerforldige ganger. Hvilken tråd er dere på nå egentlig? #5060, and still going strong. Helt til denne tråden blir stengt nok en gang pga ondsinnede sladder, spekulasjoner og hets, og noen oppretter nr 5061 og på'n igjen. At dere gidder...

At DU gidder å sitte å klage over at fotballfrue diskuteres inne på et diskusjonsforum der temaet er rampelys. Hun er en kjendis, og dette har hun selv valgt gjennom å stille opp på det hun gjør. Jeg har heller ikke nevnt noe om konstruktiv kritikk. Du skal ikke skjære alle over en kam her, for det er faktisk flere her som diskuterer væremåten hennes, og ikke bare hvorvidt hun redigerer bilder og om hun er for tynn eller hvor pen hun er i virkeligheten.

Å sammenligne det med mobbing av barn blir ikke akkurat det samme. Det er ikke snakk om mobbing å kritisere henne for måten hun svarer enkelte lesere på. Hun klarer fint å svare for seg, det ser vi alle, men måten hun svarer på er mange enige om at oppleves som hoven og arrogant.

Jeg er helt enig i at det er noe patetisk å henge ut utseendet hennes, men det er faktisk ikke alle som gjør det. Å gjøre litt narr av bekledning og lignende tror jeg heller ikke hun tar så stor skade av. Da hadde hun kanskje ikke hatt denne bloggen?

Hun er en kjent person, kjente personer diskuteres. Positivt og negativt. Det behøver ikke å være noe feil med alle som engasjerer seg i en tråd om henne. Jeg har selv forsvart henne på flere områder, men på mange andre områder synes jeg hun fremstår som arrogant og direkte oppblåst, og da sikter jeg til måten hun tar kritikk på, og svarer lesere. Dette er min opplevelse av henne, og mange andres også virker det som.

Jeg tror ikke du skal bruke så mye energi på å irritere deg over diskusjoner om henne på nett, for de kommer ikke til å forsvinne med det første.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pluviophile

I følge kommentarfeltet hennes så er det jo "normalen" i urbane strøk å ta på løshår, negler, løshår etc.

I hvilke urbane strøk er dette normalen? Skien?

Her i Bergen er det kun småripsene og de fine fruene fra Suburbia som kjører den stilen som CBE går for. I alle fall i den grad at man legger merke til det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt rått at sånne som deg frivillig går inn på kvinneguiden, deretter klikker "forum", videre til "rampelys" og deretter inn på denne tråden, for å ta for deg alle som "hetser" bloggere og andre kjendiser, også velger du da Gunvald her, som er en av få som diskuterer hennes måte å fremstå på, som etter hans meninger da tidvis er arrogant og hoven. Istedenfor å da velge en av de som går på hennes utseende, vekt, hår, lepper etc. Du forteller altså Gunvald her, at det han gjør ved å diskutere Caroline Berg Eriksen sin væremåte og måte å ta kritikk på er helsing og mobbing på likt nivå som å mobbe en klassekamerat. Og du forteller det også, som om det skulle vært fasiten. Glem ikke at folk kommer her med sine personlige meninger, og det gjør faktisk du og. Dine meninger er intet annet enn nettopp det, DINE meninger. Respekter at andre mener noe annet, og seriøst - du befinner deg inne på er DISKUSJONSFORUM, og kjefter ned folk som diskuterer. Jeg personlig, mener ikke Gunvald har mobbet et eneste sted i denne tråden, men jeg skal la deg få mene hva du vil. Noe du også bør la andre få gjøre. Opplever deg som en bedreviter av rang, og at dine meninger er selve svaret.

Anonymous poster hash: da212...0ea

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilke urbane strøk er dette normalen? Skien?

Her i Bergen er det kun småripsene og de fine fruene fra Suburbia som kjører den stilen som CBE går for. I alle fall i den grad at man legger merke til det.

Skulle akkurat si det samme. Jeg bor også i Bergen, og i min rimelig store omgangskrets er det bare en jente med extensions, og hun er en skikkelig harrytass.

Den stilen som fotballfruen har med løshår, falske negler, skyhøye hæler og korte kjoler er i min erfaring forbeholdt strilejenter som henger i baren på Luux (eller hvor det nå er de henger nå som Luux har stengt).

Stilen minner meg litt om "my big fat american gypsy wedding" om noen skulle ha sett det. 😛 "Classy og glamorous" i følge dem selv, tacky og upassende for folk over 18 i følge majoriteten av oss voksne.

Anonymous poster hash: 75925...1d3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt rått at sånne som deg frivillig går inn på kvinneguiden, deretter klikker "forum", videre til "rampelys" og deretter inn på denne tråden, for å ta for deg alle som "hetser" bloggere og andre kjendiser, også velger du da Gunvald her, som er en av få som diskuterer hennes måte å fremstå på, som etter hans meninger da tidvis er arrogant og hoven. Istedenfor å da velge en av de som går på hennes utseende, vekt, hår, lepper etc. Du forteller altså Gunvald her, at det han gjør ved å diskutere Caroline Berg Eriksen sin væremåte og måte å ta kritikk på er helsing og mobbing på likt nivå som å mobbe en klassekamerat. Og du forteller det også, som om det skulle vært fasiten. Glem ikke at folk kommer her med sine personlige meninger, og det gjør faktisk du og. Dine meninger er intet annet enn nettopp det, DINE meninger. Respekter at andre mener noe annet, og seriøst - du befinner deg inne på er DISKUSJONSFORUM, og kjefter ned folk som diskuterer. Jeg personlig, mener ikke Gunvald har mobbet et eneste sted i denne tråden, men jeg skal la deg få mene hva du vil. Noe du også bør la andre få gjøre. Opplever deg som en bedreviter av rang, og at dine meninger er selve svaret.

Det er mye som vanligvis befinner seg under begrepet 'rampelys' som er interessant å lese. Men her er det vistnok kamuflert for "bloggere man må hetse" Jeg siktet ikke spesielt til Gunvald, bare svarte på det vedkommende skrev at hun blir både kritisert og får positive tilbakemeldinger, jeg har kanskje lest to positive innlegg om henne i denne tråden, resten er forsøk på latterligjøring og passiv aggressive stikk. Det er når man begynner å rettferdigjøre hets som det skulle vært det mest naturligste i hele verden bare man våger å stikke nesa si frem. Og når man responderer seg frem til at det kun er denne bloggeren som er den store stygge ulven uten å ta andre ting som frekke kommentarer i betraktning. Visst faen hadde jeg også vært frekk dersom noen var frekk mot meg først, det handler om å stå opp for seg selv, men de Caroline faktisk svarer blir totalt glemt, uavhengig om hva de skriver, derfor vil hun selvsagt alltid være den arrogante og hovne. Alt blir vridd fordi enkelte ønsker det så sterkt.

Alle er fri til å gjøre det dem vil, selvsagt, men når det går på bekostning av noen andre så blir det noe helt annet, og heldigvis er det enda noen som reagerer på slik tarvelig oppførsel.

Kan jo ta noen eksempler bare i denne tråden om man leser bittelitt mellom linjene...

Det startet med at aaaalle kan jo ta en slik dusteutdanning som henne, det er jo så simpelt, hvem tror hun at hun er?

Gå over bilder med lupe bare for å hvine om hvor lei de er av poseringene.

Spekulasjoner om hun lyver om karakterene.

Stygge kommentar om utseendet (de som ikke har blitt moderert bort vel og merke.)

*Ryddet for spekulasjoner, avsporinger, latterliggjøring + svar til dette.* What a shocker...

Obligatorisk grammar nazi (Hun har jo så gode karakterer i norsk og da må man jo jekkes ned så fort man skriver en feil)

Hun gikk med stiletthæler på fly og er derfor veldig opptatt av hva alle andre tenker.

Hun er en flasher og fryktelig harry.

Hun er wannabe Victoria Beckham fordi hun var på flyplassen med stiletthæler...

Hun har en ovenfra og ned holdning fordi hun skriver at hun driver den største bloggen i Norge. Man skal tross alt ikke tro man er noe.

Hun er hoven og arrogant i sitt eget kommentarfelt, at noen skrev stygge kommentarer er selvsagt ikke verdt å nevne. Som dette:

-Tre like jakker, ja, selvfølgelig…

-Nå var det jo ikke kun fargen da, men selvfølgelig, en jakke i hver farge er da minstekravet. Fint å ha prinsesseutstyret i orden, det blir vel ikke påkrevd med parkdress på en stund ennå…

-Når snuppa begynner i bhg vil du nok merke at du må gjøre andre innkjøp. Barn trenger å få leke og utfolde seg i varme og behagelige klær, ikke fly rundt å være små pyntedokkene hele tiden. :kvalm:

- Så kvasst som du kommenterer tilbake til leserne dine under slike innlegg får ikke bare meg til å lure. Hvorfor ikke bare skrive: #vi har da ull og alt slik også, men gøy å ha noe til pynt” – du legger jo opp til det med å vise frem pyntetøy og deretter skrive at nå har jeg handlet alt til vintergarderoben.

Nei, alle mødre elsker vel at de indirekte blir anklaget for å bruke sine egne unger som pyntedukker og utsetter dem for lidelser fordi de skal ta seg bra ut, når sannheten nok er noe helt annet. Og hvem elsker vel ikke å bli fortalt hva man skal skrive og gjøre av andre? Hvem var nedlatende og arrogant igjen...? Åja, selvsagt Caroline som svarer krasst tilbake.

Dette er helt rått. Ikke at noen reagerer på hva som blir skrevet her! Og godt det er flere som reagerer her slik at enkelte ikke kan dure på slik de vil. Mine meninger er selve svaret? Når det kommer til så stygge hets og spekulasjoner så finnes det ikke akkurat en fasit, men alt er relativt, det er nok ikke mange som ser på seg selv som mobbere heller. "Diskuter" til krampa tar dere, klikk dere inn som generer masse penger til bloggeren dere forakter, det må jo være selve livet å være stygge mot andre som egentlig ikke har gjort en flue fortred. Virker som om Caroline er sterk og ser forbi slike kommentarer. Hva slik besettelse kommer av vet jeg virkelig ikke, men ville vært moro å vite svaret. Jeg holder en knapp på janteloven for til syvende og sist er det alt jeg klarer å tolke ut i fra innleggene her inne.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Nå er det slik at dette er en tråd som omhandler CBE, og ikke din oppfatning av den. Du titulerer dine meddebattanter som hetsere og mobbere av verste sort, en gjeng døgenikter som kun får tilfredsstillelse av å spre ondsinnet sladder, perfide spekulasjoner, og uberettiget kritikk. Og dermed begår du altså den samme ugjerning som du beskylder andre for.

For n-te gang: Kom med motsvar. Motbevis de ytringene som du mener er så infame og som ikke er annet enn ondskapsfullt sladder. Gjør dette i stedet for å gå i strupen på alle som har meninger utenfor dine egne - da vil vi faktisk få den konstruktive debatten du later til å etterlyse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det slik at dette er en tråd som omhandler CBE, og ikke din oppfatning av den. Du titulerer dine meddebattanter som hetsere og mobbere av verste sort, en gjeng døgenikter som kun får tilfredsstillelse av å spre ondsinnet sladder, perfide spekulasjoner, og uberettiget kritikk. Og dermed begår du altså den samme ugjerning som du beskylder andre for.

For n-te gang: Kom med motsvar. Motbevis de ytringene som du mener er så infame og som ikke er annet enn ondskapsfullt sladder. Gjør dette i stedet for å gå i strupen på alle som har meninger utenfor dine egne - da vil vi faktisk få den konstruktive debatten du later til å etterlyse.

For n-te gang? Les en post ovenfor, du. Og nei, jeg tror ikke det er mulig å få til en konstruktiv debatt med noen som mener at latterligjøring, spekulasjoner, og hets er helt greit og til og med bruker nebb og klør for å forsvare det. Forskjellen er at folk her lar det gå utover en person som ikke gjør noen fortred, jeg ser ingenting feil i at slike mennesker som kritiserer utseendet, eller latterligjør andre får igjen med samme mynt, men det er nå min mening.

Og jeg er ærlig talt ikke ute etter å vikle meg inn i dette FF-kaoset her inne, langt mindre begynne å diskutere med noen, ble bare sjokkert over hva enkelte klarer å lire ut av seg, og responderte på det. Det er nok mulig å klare å diskutere saklig og konstruktivt, men her inne blir man kun blendet av brannfakler og flokkmentalitet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

For n-te gang? Les en post ovenfor, du. Og nei, jeg tror ikke det er mulig å få til en konstruktiv debatt med noen som mener at latterligjøring, spekulasjoner, og hets er helt greit og til og med bruker nebb og klør for å forsvare det. Forskjellen er at folk her lar det gå utover en person som ikke gjør noen fortred, jeg ser ingenting feil i at slike mennesker som kritiserer utseendet, eller latterligjør andre får igjen med samme mynt, men det er nå min mening.

Og jeg er ærlig talt ikke ute etter å vikle meg inn i dette FF-kaoset her inne, langt mindre begynne å diskutere med noen, ble bare sjokkert over hva enkelte klarer å lire ut av seg, og responderte på det. Det er nok mulig å klare å diskutere saklig og konstruktivt, men her inne blir man kun blendet av brannfakler og flokkmentalitet.

Du vil altså ikke bidra til å løfte nivået på diskusjonene her inne. Da forstår jeg heller ikke hva du gjør her til å begynne med. For uttalelsen din om hvor ille alle er, har vært skrevet ad nauseam. Du finner den igjen i ulike varianter i andre tråder. Og den er like latterlig hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder dette med å latterliggjøre, så klarer hovedpersonen dette utmerket helt på egenhånd, for å være litt stygg. Etter så mange år med den bloggen der, så burde hun vite utmerket godt hva som får lesere til å reagere. Enkelte av de innleggene hennes er jo nærmest å by opp til dans. Og det gjelder både før og etter hun fikk barn.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder dette med å latterliggjøre, så klarer hovedpersonen dette utmerket helt på egenhånd, for å være litt stygg. Etter så mange år med den bloggen der, så burde hun vite utmerket godt hva som får lesere til å reagere. Enkelte av de innleggene hennes er jo nærmest å by opp til dans. Og det gjelder både før og etter hun fikk barn.

Folk må få lov til å leve livet sitt slik de selv vil uten at det skal bli forsøkt diktert av andre. Om hun har lyst til å spise en kjeks til frokost så må hun få lov til det uten at andre skal gå av hengslene, om hun vil kjøpe fine klær til sin egen datter så må hun få lov til det uten at hun skal opplyse om at hun har ull og parkas i skapet slik noen krever. Om det er vanskelig å være saklig så bør man vel heller ta et oppgjør med seg selv og sitte på hendene sine før man klabrer avgårde på tastaturet.

Hvilke innlegg nærmest byr hun opp til dans? Kan du komme med noen eksempler? Og da mener jeg ikke kommentarer der folk er hinsides frekke selv og hun svarer. Er det veldig provoserende å se hva en person spiser/trener/kjøper/gjør?

Anonymous poster hash: 4b963...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk må få lov til å leve livet sitt slik de selv vil uten at det skal bli forsøkt diktert av andre. Om hun har lyst til å spise en kjeks til frokost så må hun få lov til det uten at andre skal gå av hengslene, om hun vil kjøpe fine klær til sin egen datter så må hun få lov til det uten at hun skal opplyse om at hun har ull og parkas i skapet slik noen krever. Om det er vanskelig å være saklig så bør man vel heller ta et oppgjør med seg selv og sitte på hendene sine før man klabrer avgårde på tastaturet.

Hvilke innlegg nærmest byr hun opp til dans? Kan du komme med noen eksempler? Og da mener jeg ikke kommentarer der folk er hinsides frekke selv og hun svarer. Er det veldig provoserende å se hva en person spiser/trener/kjøper/gjør?

tror han sikter til innlegg om feks dior-smokker, 350 barnevogner, perlekleshengere til mangfoldige tusen osv osv. Hun kan kjøpe hva hun vil, men hun må forstå at slike innlegg blir som Gunvald sier "å by opp til dans". Og la oss ikke glemme dette "fire dager etter fødsel bilde", det ble jo oppstyr ut av en annen verden. Personlig synes jeg slike bilder er super kleint, og jeg ser ikke poenget med å legge ut et slikt bilde. Flott for hun at hun ser bra ut, men holder det ikke å vise det frem til mannen sin? Får hun ikke nok oppmerksomhet av han???

Anonymous poster hash: 4a6ec...16c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, folk må få lov til å leve livet sitt slik de vil uten å bli forsøkt diktert av andre. De må kanskje også få lov til å diskutere det de ønsker, uten å bli diktert av andre? Du sitter her inne i et diskusjonsforum og ber andre holde seg unna tastaturet. Dette blir for meg helt fjernt. Hvis du er så forbanna mye bedre enn alle andre her inne, så hadde du selv bare holdt deg unna. Fotballfrua (og mannen) klarer å sparke fra og forsvare seg sjøl, dem trenger ikke folk som deg til å fortelle alle her inne hvor galt det er å sitte og diskutere henne. Hun kunne sikkert fått hele kvinneguiden lagt ned om hun ville, hvis hun hadde blitt såret på noe vis. Tviler sterkt på at hun oppholder seg her inne, den dama har behov for klikk på sin blogg for å tjene penger, og det får hun unektelig av alle som diskuterer ting som angår henne her. Dersom diskusjon provoserer deg, så foreslår jeg at du holder deg utenfor alt som heter media, for det foregår overalt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig saklig og konstruktiv selv, der du snakker om latterliggjøring, hets og flokkmentalitet. Snakker du om alle her, eller bare noen? Jeg for min del har ikke drevet med latterliggjøring eller hets av fotballfruen, men jeg spekulerer ganske mye, og det bør man kanskje godta for å kunne ha en debatt.

Jeg syns også det er rart å svare folk som overhodet ikke er frekke med et frekt svar i kommentarfeltet. Det er kanskje nettopp dette Gunvald mener med at fotballfrua ikke takler kritikk. Han snakker mest sannsynlig ikke om drittslenging, men de som faktisk prøver å komme med noe konstruktivt, og som da blir svart med en ganske arrogant og sur mine tilbake. Hadde jeg fått slengt dritt om mitt utseende e.l. i et kommentarfelt, så hadde jeg reagert og, men jeg hadde kanskje vist en viss ydmykhet overfor lesere som kommer med velmenende råd, konstruktiv kritikk eller sier seg noe uenig i et utsagn på bloggen eksempelvis. Men det er her det ofte skorter, når man blant annet får til svar (riktignok av mannen) at "Hvis du mener det, så er du dummere enn en bøtte med møkk". Det er sånne ting jeg tror Gunvald snakker om her. Og man vil alltid diskutere kjente personer. Personhets bør enhver holde seg for god til, men diskusjoner rundt en bloggers måte å fremstå på ser jeg ingen problemer med.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig skal hun få lov til å spise, kjøpe og mene hva hun vil? Men forvent ikke at når dette er offentlig på "Norges største blogg" at ingen skal ha meninger om det? Hva vil hun ellers med innleggene?

Jeg har også problemer med å forstå dere som mener hun får så mye kjeft, men selv svarer normalt. Jeg har sa selv sett eksempler der en leser går så varsomt som overhodet mulig fram, tar i henne med silkehansker for å få stilt spørsmål ved f. eks. et innlegg. Hvorpå hun kommer med alt annet enn hyggelige svar, og gjerne også unngår å svare direkte på det hun blir spurt om.

Vi er faktisk mange om å mene at måten hun svarer leserne på ofte er direkte ubehagelig. Det nevnes også i hennes eget kommentarfelt. Hvis hun blir så lei av å svare på disse kommentarene, burde hun enten la vær å godkjenne dem eller la vær så svare.

Eksempler er de en annen debattant nevnte over her. Og en god del andre. Men ja, du velger å bruke 5000kr på kleshengere. Og forsvarer det med at de bruker lite penger på alkohol, og de røyker ikke. Hvis ikke folk skal kunne reagere på sånt, så er det jo helt kjørt med hele menneskeheten.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...