Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange som plages av det...

Anonymous poster hash: 2be68...c24

Ja, regner med det er plagsomt fordi det lukter røyk når de kommer inn igjen. Men jeg regner uansett ikke med vedkommende satt ved siden av henne. Get over yourself.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan livet til alle rosabloggere på topplisten egentlig er bak fasaden. Det må være slitsom å fremstille alt så sukkersøtt, regnbue, rosa skyer og glitter? Om ikke slitsomt, så hadde jeg nok følt meg ganske fake på en måte.

Så lurer jeg på om FF faktisk kler N med sløyfer i håret hver bidige dag, eller om det kun er for bildenes skyld? Synes de ser ganske malplassert ut. Det som er mest "sjokkerende" med det er at det er lesere som har sendt de x-antall sløyfene til henne. Jeg har ikke ord :fnise: Hva får man ut av det?

Anonymous poster hash: 4b9fd...3f1
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, regner med det er plagsomt fordi det lukter røyk når de kommer inn igjen. Men jeg regner uansett ikke med vedkommende satt ved siden av henne. Get over yourself.

Eh jo. Han satt faktisk ved siden av henne...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes all bruk av barn i reklame ikke skulle vært lov. Det gjelder stavangermamma (mamma til michelle) Rannveig H, Fru Mæla og sikkert mange flere som tjener grovt på sine barn. Barn bør bli beskyttet. Kjendisbarna er jo mer beskyttet enn disse her.

Anonymous poster hash: fd605...66c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(....)

Vet flere reagerer på at CBE vil kobles til Camilla Pihl fordi bloggen til CP er mye mindre, og sikkert mange andre grunner jeg ikke har fått med meg... For meg er det derimot motsatt. At Camilla Pihl virkelig vil forbindes med dette er langt utenfor min fatteevne. Total mangel på ydmykhet og en uforskammethet som ødelegger totalt dette bildet hun prøver å fremstille av seg selv som denne dyktige og konservative forretningskvinnen aka bloggeren. (...)

Avsnittet er tatt ut av en større velskrevet stykke tekst, sånn for enkelthetens skyld.

Godt poeng du har her. Phil vurderer det åpenbart ikke som en avgjørende risiko at hennes eget merkevarenavn plutselig kobles tett opp mot en personlighet, kommunikasjonsstil, verdisett og kultur som er vesentlig forskjellig fra hennes. Den som lever får se om vurderingen er rett for begge parter. Det er jo heller ikke gitt at CBE er tjent med å bli sammenlignet med CP, kanskje tvert i mot?

Anonymous poster hash: d7672...7c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner, diskusjoner angående Nelia, latterliggjøring, personangrep samt svar til alt dette.

Irrlys, mod.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh jo. Han satt faktisk ved siden av henne...

Javel, som sagt husket jeg ikke innlegget helt. Er vel bare å flytte seg. Eller sette seg i dusjen med klæra på og grine når man kommer hjem. Jeez Louise.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, som sagt husket jeg ikke innlegget helt. Er vel bare å flytte seg. Eller sette seg i dusjen med klæra på og grine når man kommer hjem. Jeez Louise.

Du er noe for deg selv, mister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Klør meg i hodet**

Hvor er det hun ror? Mange av kommentarene hun får er bedrevitende med en ovenfra-og-ned-holdning. Ja, hun svarer noe krasst, men ikke i nærheten av å tråkke over streken.

Hun skriver også at jenta deres har andre klær enn dette, mens folk både her og i kommentarfeltet later til å tro at dette er hele barnehagegarderoben for vinteren 2015.

Det er mange av dere over her, som bør koble av internett en stund, og gå turer på kvelden i stedet for å sitte i dette ekkokammeret. Flere av dere er tett opp mot syklig opptatt av CBE.

Anonymous poster hash: 35387...bda

Fordi folk mener noe annet enn deg, så er de sykelig opptatt av CBE, når du tydeligvis både leser og engasjerer deg selv? Hva er forskjellen, egentlig? Er de mer opptatte av henne enn deg, du kommenterer jo du også? Forskjellen er bare den at andre stiller seg kritiske til det hu har valgt å skrive om i det innlegget, mens du er på hennes side. Dette er et diskusjonsforum, jeg syns det er så latterlig at enkelte som er uenige i andres kommentarer går inn her og KOMMENTERER at andre bør komme seg UT herfra, fordi de KOMMENTERER temaet.

Anonymous poster hash: da212...0ea

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi folk mener noe annet enn deg, så er de sykelig opptatt av CBE, når du tydeligvis både leser og engasjerer deg selv? Hva er forskjellen, egentlig? Er de mer opptatte av henne enn deg, du kommenterer jo du også? Forskjellen er bare den at andre stiller seg kritiske til det hu har valgt å skrive om i det innlegget, mens du er på hennes side. Dette er et diskusjonsforum, jeg syns det er så latterlig at enkelte som er uenige i andres kommentarer går inn her og KOMMENTERER at andre bør komme seg UT herfra, fordi de KOMMENTERER temaet.

*de andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*de andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hear hear!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir dere aldri lei av å diskutere dette mennesket? :rolleyes:

Du går altså inn på en tråd om CBE, og spør om folk ikke er lei av å diskutere henne? Hva trur du selv?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...