Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Hun driver ihvertfall og ror seg iland nå, i komm.feltet.

Anonymous poster hash: 1b551...5aa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal vi ha dette forumet hvis vi ikke skal få lov å diskutere "kjendiser"? Hvis dere som ikke takler at det "gapes" litt over den ene og den andre her heller kanskje kunne holde dere i de andre forumene? Offentlige personer blir diskutert uansett. Har du Norges største blogg og er selvutnevnt verdensmester, så blir det diskusjoner. Enkelt og greit.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg siktet som sagt til mer avslappede inne-antrekk, og evt, søndagstur-antrekk.

Hun var også mer kritisk i innleggene før, mer negativ til folk rundt seg. Husker ikke eksakt, men mener hu klagde over noens mat på toget, og hvor forferdelig hu syns sigarettlukt er. Det dreide seg om en lengre togtur, der noen av passasjerene hadde hoppet ut og tatt seg et par trekk av en sigarett når toget sto noen minutter på stasjonen. Dette plaget henne visst veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forundrer meg er at folk faktisk lar seg hisse opp av slike ting. Hun har da ikke skrevet at hun skal la ungen gå slik i barnehagen? Ja, hun er unødvendig krass i kommentarfeltet, men det må da gå an å tenke litt sjæl. Det er fotballfrue, selvfølgelig viser hun kun frem de fine rosa klærne. Noe annet ville jo kræsje helt med bloggen, det betyr ikke at hun ikke vet viktigheten av ull ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv tatt en titt på disse kommentarene nå. Og jeg må si meg enig. Makan til frekk tone. Den eneste bedreviteren i det kommentarfeltet er vel hun selv. Morsomt at hun bruker det uttrykket om andre, hun som aldri gjør feil.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet jo ikke jeg i hvilken barnehage de skal ha barnet sitt, men om de skal ha uten i barnehage i Siljan...

Jeg har jobbet i denne barnehagen (ja, det er bare en) og der er det IKKE særlig velkomment med de klærne CBE viser frem på bloggen.

I hvertfall ikke om hun får plass i uteavdelingen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som tror at hun viser fram ALT på bloggen? Hjn viser frem 'dukkeklærne' ikke de skikkelige tingene. Hun har garantert kontroll på parkdress og ulltøy også. Men de er alltid (ofte) glorete i fargene og matcher ikke pastellene i bloggen ;)

Jeg hadde og dillete pentøy til dattern min da hun var liten -i tillegg til det skikkelige tøyet. Kanskje hadde hjn en tynnere jakke om vi feks bare skulle ut å handle eller på besøk til noen så det bare var ut/inn av bil. Når det er sagt holdt det vel med 1 pyntejakke ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som tror at hun viser fram ALT på bloggen? Hjn viser frem 'dukkeklærne' ikke de skikkelige tingene. Hun har garantert kontroll på parkdress og ulltøy også. Men de er alltid (ofte) glorete i fargene og matcher ikke pastellene i bloggen ;)

Jeg hadde og dillete pentøy til dattern min da hun var liten -i tillegg til det skikkelige tøyet. Kanskje hadde hjn en tynnere jakke om vi feks bare skulle ut å handle eller på besøk til noen så det bare var ut/inn av bil. Når det er sagt holdt det vel med 1 pyntejakke ;)

Hun viser vel frem det leserne vil se.

Det er ikke like "interessant" å se bilder av sherrox og en parkdress...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selvfølgelig leker de ute selvom det ikke står i bloggen. Folk klager jo over t det er blitt en mammablogg og at de ikke vil lese barn/barseltid så da er det vel ikke så rart at det heller ikke blir skrevet om det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun viser vel frem det leserne vil se.

Det er ikke like "interessant" å se bilder av sherrox og en parkdress...

My point exactly.

I tillegg vil hum vel gjerne generere mange lesere- og ved å skape litt debatt (3 pyntejakker) får hun fler ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun driver ihvertfall og ror seg iland nå, i komm.feltet.

Anonymous poster hash: 1b551...5aa

**Klør meg i hodet**

Hvor er det hun ror? Mange av kommentarene hun får er bedrevitende med en ovenfra-og-ned-holdning. Ja, hun svarer noe krasst, men ikke i nærheten av å tråkke over streken.

Hun skriver også at jenta deres har andre klær enn dette, mens folk både her og i kommentarfeltet later til å tro at dette er hele barnehagegarderoben for vinteren 2015.

Det er mange av dere over her, som bør koble av internett en stund, og gå turer på kvelden i stedet for å sitte i dette ekkokammeret. Flere av dere er tett opp mot syklig opptatt av CBE.

Anonymous poster hash: 35387...bda

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

der noen av passasjerene hadde hoppet ut og tatt seg et par trekk av en sigarett når toget sto noen minutter på stasjonen. Dette plaget henne visst veldig.

Mange som plages av det...

Anonymous poster hash: 2be68...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev dette som et svar til hennes svar på ydmykhetskommentaren:

Du påpekte jo ikke selv hvem som du snakket om i litt ydmykhet hos enktelte hadde ikke skadet? Var du ikke konstruktiv du heller da? Du skriver jo alltid at folk ikke skriver konstruktive kommentarer.

Så spørs det om denne kommentaren slipper gjennom her i kommentarfeltet i kveld..

Det gjorde den ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spørs det om denne kommentaren slipper gjennom her i kommentarfeltet i kveld..

Det gjorde den ikke..

Og hvorfor skulle den det? Dersom man leser kommentarfeltet er det åpenbart hvem hun sikter til når hun skriver "lite konstruktiv".

Skal vi se: RH får pes for å bare tillate kritiske kommentarer. CBE får pes for å blokke kritiske kommentarer.

Hva skal en blogger gjøre for at folk skal bli fornøyd?

Hør nå her: CBE driver en feelgood-blogg. En blogg som gir et lite innblikk i en konstruert hverdag. Som et ukeblad. At hun velger å ikke la kommentarfeltet sitt overstrømmes av kritiske kommentarer og krangling er i tråd med profilen i bloggen, og ikke minst: hun er i sin fulle rett til selv å velge hva hun tillater av kommentarer.

Mange av dere er for kritiske, og leter med lupe etter ting å ta bloggere på. Hva er det som driver dere, egentlig? Dette er jo gått langt forbi kritikken mot CBEs kommersialisme, sniksponsning etc. Nå bærer det hele preg av en hatkampanje. Reflekterer dere i det hele tatt over hva dere holder på med?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trenger vel strengt tatt ikke lupe, holder med normalt syn (-6).

Besøk fra sunnmøre også gitt...*host*

Anonymous poster hash: d2801...366
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det mange rævsleikere, haha. I kommentarfeltet på bloggen altså. God underholdning hvertfall :)

Anonymous poster hash: e1f5d...57b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor skulle den det? Dersom man leser kommentarfeltet er det åpenbart hvem hun sikter til når hun skriver "lite konstruktiv".

Skal vi se: RH får pes for å bare tillate kritiske kommentarer. CBE får pes for å blokke kritiske kommentarer.

Hva skal en blogger gjøre for at folk skal bli fornøyd?

Hør nå her: CBE driver en feelgood-blogg. En blogg som gir et lite innblikk i en konstruert hverdag. Som et ukeblad. At hun velger å ikke la kommentarfeltet sitt overstrømmes av kritiske kommentarer og krangling er i tråd med profilen i bloggen, og ikke minst: hun er i sin fulle rett til selv å velge hva hun tillater av kommentarer.

Mange av dere er for kritiske, og leter med lupe etter ting å ta bloggere på. Hva er det som driver dere, egentlig? Dette er jo gått langt forbi kritikken mot CBEs kommersialisme, sniksponsning etc. Nå bærer det hele preg av en hatkampanje. Reflekterer dere i det hele tatt over hva dere holder på med?

Bra innlegg :blomst: Om de reflekterer over hva de holder på med? Nei, det tror jeg rett og slett ikke de er istand til :laugh: Synes faktisk litt synd på folk som ikke har et eget liv og som må bruke så mye energi på å spa opp mest mulig dritt om andre. Slike mennesker er svært lite tiltalende og det sier seg selv at ingen rundt en orker forholde seg til den type mennesker. Klart at når man har det miserabelt selv så er det ikke kjekt å se at andre har det bra og gjør det godt.

Anonymous poster hash: 7f5e2...609

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne fint slippet unna alt dette med en liten setning "vi har kjøpt inn mye praktisk også, men se så søtt". Hun trenger jo flere klikk nå, derav måten å ordlegge seg på.

Anonymous poster hash: e7754...845

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...