Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Er ikke så mange av oss som googler hår i flere timer, nei...

Anonymous poster hash: e7754...845

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det sier litt om verdenen til FF, når hun kan Bruke timer på å google... Hår??!

Anonymous poster hash: 1b551...5aa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg selv gjort på Pinterest før frisørtimer. Det er ikke altoppslukende arbeid og kan kombineres med mange andre ting imens. Jeg er ingen fan, men altså..

Tid til å sitte på Kvinneguiden har du, så hvorfor ikke google hår hvis det er mer interessant?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Ser ikke helt problemet med å google ulike hårfrisyrer, farger, og stiler - selv om dette tar en time. De fleste av oss har sikkert en eller annen form for guilty pleasure som er fullstendig egennyttig og uten særstilt samfunnsverdi. Jeg kan glatt tilbringe to-tre timer på Amazon og bare titte på bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun oser identitetskrise, syntetiske materialer og null teft.

Gi meg mye heller Ulrikke Lund av de norske bloggerne.

Eller Sara Strand :rodmer:

Anonymous poster hash: 0ca3b...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde kledd Rimmen hår, kort og frekt. Hun er så tynn i ansiktet så da passer kort bra.

Anonymous poster hash: fd605...66c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd - men jeg får ikke siden til å virke ;)

Den siden hoster i hytt å pine. Den er stadig nede. Stoler ikke på hva tallene sier der.

Anonymous poster hash: 44fc7...6f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fotballfrue.blogg.no/images/417543-6-1250539883931-n400.jpg

Om man blar bakover i arkivet har hun hatt en stil en gang. Ganske harry, but still en egen stil.

Anonymous poster hash: 672e7...ed9

Er det ikke ganske vanlig å bytte stil ettersom man blir eldre? :klo: Hun er vel 21-22 år på disse bildene? Jeg vet vel egentlig ikke om noen som kler en slik stil..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt paff her jeg nå sitter. Har vært innom bloggen på kommentarene under klærne til minstemann. Det er noen som skriver at det som duger mest er ull og fleece til barna. Og hovedpersonen selv presterer å fortelle at hun tar ikke feil med sine valg av klær,.jeg synes hun ble skikkelig hoven i svaret sitt på denne kommentaren.

Alle vet jo at det beste for barna sine er ull og fleece på vinteren. Alltid koselig med noe annet, men det er ikke så fornuftig uansettt i forhold.

Jeg er en av dem som synes mye blir feil skrevet om dama. Men reagerer negativt på hennes svar på noen kommentarer som har vært til stadighet. Dere her inne har fullstendig rett på det som blir skrevet om at fotballfrue alltid har rett!

Anonymous poster hash: d1596...6c5
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt paff her jeg nå sitter. Har vært innom bloggen på kommentarene under klærne til minstemann. Det er noen som skriver at det som duger mest er ull og fleece til barna. Og hovedpersonen selv presterer å fortelle at hun tar ikke feil med sine valg av klær,.jeg synes hun ble skikkelig hoven i svaret sitt på denne kommentaren.

Alle vet jo at det beste for barna sine er ull og fleece på vinteren. Alltid koselig med noe annet, men det er ikke så fornuftig uansettt i forhold.

Jeg er en av dem som synes mye blir feil skrevet om dama. Men reagerer negativt på hennes svar på noen kommentarer som har vært til stadighet. Dere her inne har fullstendig rett på det som blir skrevet om at fotballfrue alltid har rett!

Anonymous poster hash: d1596...6c5

Dama har store problemer med å innrømme at hun kan ta feil, hun takler ikke kritikk overhodet - det så vi på skal vi danse når hun fikk tilbakemeldinger der. Da var det å hive seg over facebook etc og fortelle at det var jo synd dommerne ikke litke det, hun hadde aldri gjort noe annerledes. Hun tar 0 selvkrtikk, og jeg tror hun er en person som neppe sier unnskyld til folk selvom hun har gjort en feil.

Anonymous poster hash: 4a6ec...16c

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser det slik at Caorline ofte får høre at det hun kjøper ikke kommer til å bli brukt og at det er dette hun sier er feil? Og akkurat det bør hun vel selv vite best.

Anonymous poster hash: 9b212...234

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skulle ikke være noe spørsmålstegn der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufornuftige klær, men det vil hun se når hun begynner i bhg. Hun er jo førstegangsmor, så er jo ikke så rart at hun ikke gjør alt riktig :-)

Anonymous poster hash: f8f76...364
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal hun i barnehage så må de ha skikklige klær, som ull og fleece, ikke prinsessekjoler og slikt. Men det vil barnehagen si til dem også.

Anonymous poster hash: fd605...66c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleece er ikke nødvendig, like kunstig som akryl og puster dårlig. Ull er i derimot gull.

Syns Caroline skal få kle barnet sitt slik hun ønsker, og så kan vi andre kle våre barn slik vi ønsker, med ull, bomull, bambus eller hva man selv foretrekker.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser det slik at Caorline ofte får høre at det hun kjøper ikke kommer til å bli brukt og at det er dette hun sier er feil? Og akkurat det bør hun vel selv vite best.

Sånn leser jeg det óg, men haters gonna hate.

Anonymous poster hash: 35387...bda

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om dagens pakke fra Zara var full av fine jakker og andre klær så er det nok ikke hele vintergarderoben til Nelia. Regner med at Caroline har kontroll over hva hun har behov for mtp vinteren. Det var jo bare noen få plagg hun la ut bilde av, ikke hele garderoben.

Helt med på at ull er tingen når det er kaldt, men det går jo an å ha andre, mere upraktiske, plagg i tillegg også.

Har hun lyst og råd til å kjøpe tre pyntejakker, ja så hvorfor ikke.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...