Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Dere sammenligner en 8-16 jobb med beinhard dansetrening 3 timer daglig? Og skulle det å være tilbake i jobb 9 mnd etter fødsel være det samme som det hun går gjennom nå? Vanlig jobb er peanuts i forhold til det hun er gjennom nå. Skjønner jo at dere forsøker å stakkarsligjøre henne, men synes ikke det går helt etter planen. Det er nok ikke bare å møte opp, gjøre noen øvelser og så ferdig. Det er utmattende både for kropp og hodet, særlig når det er så mange nye ting å sette seg inn i. I tillegg kommer alt det andre, programleder, mor, blogging. Det er nok mer bak kulissene enn det vi ser.

Dere snakker som om hun skulle vært en dukke dere styrer og blir grinete dersom hun ikke følger det dere mener er fasiten. Hun må være mor, hun må spise, hun MÅ gjøre ditt, hun MÅ gjøre datt. Nei, hun må ingenting, bortsett fra å følge hjertet sitt. Sikker på at mange her klikker seg daglig inn på bloggen i håp om at det skal gå skeis, slik at de kan komme hit og skrive ting ala : "Hehe, jadda! Hun var nok ikke et supermenneske likevel :danse: "

Ironisk at den samme gjengen her skrev for litt siden "Pøh! Hvem vil ha livet hennes? Bloggen er så kjedelig! Hun er bare en mammablogger nå, Ingenting skjer, Kjedelig å gå hjemme hele dagen! And the list goes on and on! Og når hun først gjør noe. Hva da? Nei, da må hun passe på Nelia, og slappe av!

Hvem lurer seg bak disse brukerne som må kritisere alt til enhver tid. Helt ærlig, er dere fornøyd med livet deres, utseendet og dere selv?

Sukk... :nocomment:



Anonymous poster hash: 5e4c1...e2e
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kritiserer ikke, det har jeg ikke rett til. Men å danse opptil 8 timer hver dag er da ekstremsport i seg selv, mens det står på. Eli Hagen gikk jo ned mange kg da hun var med. Men hun legger jo ut maten sin, 4 blåbær og en yoghurt f.eks, og sier klar for 3 timers dansing. Hva skal leserene egentlig tro da? At hun lyver. At hun egentlig spiste 5 yoghurter og 2 kg blåbær?? Bloggere legger jo ut bildene slik at det skal se troverdig ut, og leserene tror jo på dette. Nå går media ad undas i livet til Justin Bieber igjen, fordi han la ut et kyssebilde av han og Selena Gomez. Etter 30 min slettet han bilde, fordi det kokte på instagrammen hans,HVEm DENNE DAMEN VAR??? Det ble nevnt Kendall, Yovanna + andre navn, men bildet er faktisk SELENA. Men de som IKKE er fansen til henne nekter for at det er henne. Enda mange observasjoner og andre bilder tyder på det. Så det DE legger ut, TROR fansen på. De tror da at FF bare spiser det hun viser på bloggen sin.

Jeg kritiserer ikke, men vil bare påpeke det hun selv legger ut, og at unge lesere faktisk tror hun lever på lite mat og mye trening. Er jo det hun FREMVISER hele tiden, og det er lov, selsagt. Men fans og andre kan da reagere slik de gjør, når hun en dag blir syk. Ønsker henne god bedring og håper hun ikke må trekke seg fra dansen :)



Anonymous poster hash: 18485...6c5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritiserer ikke, det har jeg ikke rett til. Men å danse opptil 8 timer hver dag er da ekstremsport i seg selv, mens det står på. Eli Hagen gikk jo ned mange kg da hun var med. Men hun legger jo ut maten sin, 4 blåbær og en yoghurt f.eks, og sier klar for 3 timers dansing. Hva skal leserene egentlig tro da? At hun lyver. At hun egentlig spiste 5 yoghurter og 2 kg blåbær?? Bloggere legger jo ut bildene slik at det skal se troverdig ut, og leserene tror jo på dette. Nå går media ad undas i livet til Justin Bieber igjen, fordi han la ut et kyssebilde av han og Selena Gomez. Etter 30 min slettet han bilde, fordi det kokte på instagrammen hans,HVEm DENNE DAMEN VAR??? Det ble nevnt Kendall, Yovanna + andre navn, men bildet er faktisk SELENA. Men de som IKKE er fansen til henne nekter for at det er henne. Enda mange observasjoner og andre bilder tyder på det. Så det DE legger ut, TROR fansen på. De tror da at FF bare spiser det hun viser på bloggen sin.

Jeg kritiserer ikke, men vil bare påpeke det hun selv legger ut, og at unge lesere faktisk tror hun lever på lite mat og mye trening. Er jo det hun FREMVISER hele tiden, og det er lov, selsagt. Men fans og andre kan da reagere slik de gjør, når hun en dag blir syk. Ønsker henne god bedring og håper hun ikke må trekke seg fra dansen :)

Anonymous poster hash: 18485...6c5

Enig! Hvis hun ikke vil at vi skal tro hun kun spiser noen blåbær og en kalorifri yoghurt, hvorfor ikke legge ut et bilde av en kaloririk middag? For det er faktisk det hun trenger om dagen for å ikke bryte sammen!

Anonymous poster hash: 00972...60d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne damen fortjener kun det beste :) Slutt og rakk ned på andre som gjør det bedre enn dere selv! Det blir bare for dumt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Hvis hun ikke vil at vi skal tro hun kun spiser noen blåbær og en kalorifri yoghurt, hvorfor ikke legge ut et bilde av en kaloririk middag? For det er faktisk det hun trenger om dagen for å ikke bryte sammen!Anonymous poster hash: 00972...60d

Innse det, dere blir aldri fornøyd med hva hun skriver, hvordan hun skriver og hva hun legger ut bilde av fordi dere kommer til å kunne vri og vrenge og tolke det noe så langt inni gampræva uansett. At folk er, unnskyld meg, så dumme at de tror det de leser og det de ser er alt og at det ikke er noe mer der er synd for dem.

Anonymous poster hash: 7d03e...6ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innse det, dere blir aldri fornøyd med hva hun skriver, hvordan hun skriver og hva hun legger ut bilde av fordi dere kommer til å kunne vri og vrenge og tolke det noe så langt inni gampræva uansett. At folk er, unnskyld meg, så dumme at de tror det de leser og det de ser er alt og at det ikke er noe mer der er synd for dem.

Anonymous poster hash: 7d03e...6ea

Hun kan skrive og legge ut hva hun vil for meg, men jeg skjønner de unge leserene hennes blir forvirret. Jeg er voksen og jeg ser jo mer mellom linjene enn kanskje en pur ung 14 åring gjør. Hvis bildet viser 4 blåbær og en yoghurt og så 3 timer trening, ja da tror en 14 åring at dette er sant. Da påvirkes denne unge jenta til å bli lik, vil også være like tynn, vil også spise like lite og trene like mye. Lykken for dem er å være som FF, se ut som FF, og gjøre slik FF. Hvorfor tror du ellers de inspireres og leser bloggen hennes?

Anonymous poster hash: 18485...6c5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kan skrive og legge ut hva hun vil for meg, men jeg skjønner de unge leserene hennes blir forvirret. Jeg er voksen og jeg ser jo mer mellom linjene enn kanskje en pur ung 14 åring gjør. Hvis bildet viser 4 blåbær og en yoghurt og så 3 timer trening, ja da tror en 14 åring at dette er sant. Da påvirkes denne unge jenta til å bli lik, vil også være like tynn, vil også spise like lite og trene like mye. Lykken for dem er å være som FF, se ut som FF, og gjøre slik FF. Hvorfor tror du ellers de inspireres og leser bloggen hennes? Anonymous poster hash: 18485...6c5

Vet du hva, det går ikke an å skulle ta så mye hensyn at man ved et bilde av en yoghurt og blåbær må påpeke at man for litt siden spiste et større måltid. På instagram ser jeg hun har skrevet Quick snack before bla bla bla på dette bildet. Jeg synes du undervurderer 14åringer veldig mye om de ikke klarer å tenke seg til at hun har spist ett større måltid før dette. Man kan faktisk ikke sy puter under armene på folk heller.

Isåfall må hun liste opp hva hun spiser hver eneste dag slik at folk ikke tror hun ikke spiser nok og du ser vel at det begynner å bli litt teit?

Anonymous poster hash: 7d03e...6ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggerne polliani og hippiehippiemilkshake legger også ut tilsvarende frokostbilder. Fx 3 bringebær og et glass juice eller noe i den dur med #frokost #healthy osv

Anonymous poster hash: 4d630...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg bare tok det som et eksempel. Mange har stått frem og sagt de blir påvirket negativt av bloggerene som trener så mye og spiser lite. Jeg skal ikke si mer i denne saken, jeg som ikke har lest bloggen på flere mnd. Men ser jo at det samme går igjen og igjen her. Intet nytt med andre ord ;) Hun må ha lykke til med alt hun gjør. Bare ta vare på seg selv, så går det nok fint.



Anonymous poster hash: 18485...6c5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring og diskusjon om barn.

Prøv så godt dere kan å ikke dra Nelia inn i diskusjonen.

Niennas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ihvertfall fortsatt ingen krav til seg selv når det gjelder å merke instagrambildene sine med #reklame .siste bildet er reklame for ulike produkter fra en bestemt nettbutikk. Helt umerket.

Anonymous poster hash: 4d630...34f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ihvertfall fortsatt ingen krav til seg selv når det gjelder å merke instagrambildene sine med #reklame .siste bildet er reklame for ulike produkter fra en bestemt nettbutikk. Helt umerket.

Anonymous poster hash: 4d630...34f

Du får skrive til Forbrukerombudet da.

Anonymous poster hash: 73c8d...5e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får skrive til Forbrukerombudet da.

Anonymous poster hash: 73c8d...5e4

Dette er vel et tilfelle av at Lars-Kristian er uenig i Forbrukerrådets tolkning av loven, kan jeg tenke meg. Det er vel han som har bedt henne merke innleggene på denne måten. Forbrukerrådet sier jo at innlegg skal merkes med #reklame/#annonse som første ord, ikke sist. Og i hvert fall ikke som #ad. Herr fotballfrue er vel uenig i dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergensia

Dette er vel et tilfelle av at Lars-Kristian er uenig i Forbrukerrådets tolkning av loven, kan jeg tenke meg. Det er vel han som har bedt henne merke innleggene på denne måten. Forbrukerrådet sier jo at innlegg skal merkes med #reklame/#annonse som første ord, ikke sist. Og i hvert fall ikke som #ad. Herr fotballfrue er vel uenig i dette.

Men det er ikke LKE som er loven. Han kan være så klinkende uenig han bare vil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er bare i første uken, og allerede sa kroppen takk for seg.

http://fotballfrue.no/2014/08/14/baksiden/

Anonymous poster hash: b2a26...9b4

Jeg tror FF kommer til å klare det hun vil klare med mindre hun skulle skade seg på noe vis. Hun er ung, frisk og godt trent i utgangspunktet. Jeg tror ikke vi behøver å bekymre oss. Mulig hun trenger å gjøre noe med døgnrytmen sin, som uti fra egne utsagn, ikke er helt innarbeidet :) De liker visst både å stå opp tidlig og å legge seg sent. Hun vil trenge søvn og hvile og finner sikkert ut av dette også.

Anonymous poster hash: b3852...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du fotballfrua rett forfra. Steika for ei flott dame hu er :) Spiller ingen rolle om du ser a fra venstre, høyre, forfra eller bakfra. Hu tar seg godt ut. Hun har ikke en grunn i verden til å ha komplekser, men om hun skulle ha det betyr det ikke annet enn at hun joiner horden av kvinner som har det, dessverre.

FF må ha noen ordentlige komplekser med ansiktet sitt.

http://websta.me/p/787761479192593579_36500176

Underkropp vendt mot kamera, overkropp vendt mot Hilton, blikket rettet mot kamera. Ansiktet? Det går sin egen retning mot høyre. Slettes ikke unatulig. Niks.



Anonymous poster hash: 601cc...712



Anonymous poster hash: b3852...cbd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her har du fotballfrua rett forfra. Steika for ei flott dame hu er :) Spiller ingen rolle om du ser a fra venstre, høyre, forfra eller bakfra. Hu tar seg godt ut. Hun har ikke en grunn i verden til å ha komplekser, men om hun skulle ha det betyr det ikke annet enn at hun joiner horden av kvinner som har det, dessverre.

Anonymous poster hash: b3852...cbd

fotballfrue-thomas-qvale-stylemag03_905.jpg

Anonymous poster hash: b3852...cbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid så overrasket over hvor forskjellig hun er på egne bilder, film og andres bilder. På DetNye-jenta-promoen synes jeg hun ser veldig søt og fresh og vanlig ut. På bildene hun legger ut selv ser hun veldig ofte anstrengt og unaturlig ut. På bilder andre tar ser hun ofte vanlig og nærmest kjedelig ut (bortsett fra de som ble linket over her, djiis, bronzeroverload i kinnene!).



Anonymous poster hash: 53df7...3c9
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nok tøft å lære seg nye danser, men det er fortsatt bare 3 timer.3usle timer, det er kortere enn en halv arbeidsdag.

Anonymous poster hash: 4d630...34f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av at hun var like gjennomtrent som de fleste toppidrettsutøverne, og at på lavkarbo så var man så full av energi at man aldri klarte å bli sliten? Er den epoken over? Sorry at jeg ikke har fulgt så godt med siste tiden :vetikke:

Nå er ikke jeg noen ekspert men jeg vil tro det er en forskjell på å bli sliten etter harde treningsøkter og det å kombinere småbarnsforeldrerollen med to stressende jobber som innebærer mye pendling. Sistnevnte trengs en annen type energi enn kun fysisk kan jeg tenke meg.

Anonymous poster hash: 7d03e...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...