Gå til innhold

Alkohol har mange kalorie. Hvordan holder de som drikker seg tynne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke dette er noe stort problem, altså. Dersom det var en engelsk dokumentar du så, med en fyr som var på pub med div folk og "forsket" på inntaket deres, så har jeg svært liten tiltro til den. Jeg så den selv, og tenkte mitt.

I min vennekrets er det de som drikker som er de slanke. Dette er sikkert noe tilfeldig, men de som IKKE drikker er glade i å ta seg en sjokolade foran TVen, de er mye hjemme og slapper av og koser seg. Driver med håndarbeid eller dataspill. Mens vi i den andre kategorien er mye mer mobile, vi er ute på pub eller går på fest i helgene, og sitter ikke foran TVen med (eller uten) sjokolade. Jeg vet ikke, altså. Den tiden av mitt liv da jeg drakk mest, var jeg veldig sosial og stadig på farten ettellerannet sted, for å være med venner. Da var jeg også på mitt slankeste.

Anonymkode: e5811...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig spiser sunt og trener hele uka og skeier ut med øl, junk og sjokolade i helgene. Jeg går ned i vekt. Bor også med PT'en (og kjæresten) min så har tett oppfølging 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som drikker opp til flere ganger i uken og er slanke. Ikke fylla, men par glass vin liksom. Skal ha veldig lav forbrenning hvis man legger på seg av det

Anonymkode: 8cf8e...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært tynn, og nå som jeg er student så pleier jeg å gå ut og drikke øl rundt 2 dager i uken. Har aldri tenkt på at det er mye kalorier i alkohol. Spiser også det jeg vil, men sikkert ikke i store mengder. De fleste av vennene mine ( vi er i begynnelsen av 20-årene) er slanke. Det jeg gjør er å bevege meg mye. Sykler og går overalt for å spare penger, har en ekstrajobb der jeg er på beina hele vakten, sitter kun når jeg er på forelesning og er ellers kun i ro når jeg sover. I tillegg har jeg noen løpeturer i uken ute, og trener litt styrke når jeg får tid til det. 

Anonymkode: 53516...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De drikker til de kaster opp vel☺️

Endret av sara salamander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.1.2017 den 14.14, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ingen som drikker regelmessig, som samtidig er slanke ;)

Anonymkode: 9aa61...230

Det gjør jeg. Om man er glad i å trene og glad i å drikke, går det stort sett helt fint. Selv etter 40.  

Anonymkode: a0787...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...