Gjest LeneT Skrevet 26. juli 2002 #1 Del Skrevet 26. juli 2002 Jeg skal i barnedåp i Hellas om en måned. Det er i familien til kjæresten min, men jeg har aldri møtt disse folka. Vil gi et godt inntrykk, men ikke stjele mye oppmerksomhet. Hva skal jeg ha på meg. (Jeg er 20 hvis det har noen betydning) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 26. juli 2002 #2 Del Skrevet 26. juli 2002 LeneT Er du god og rund eller er du slank og lang? Mørk eller lys? Har litt å si det også. Personlig bruker jeg alltid sort, når jeg ikke vil skille meg ut! Vet rett og slett ikke. Hva med en drakt (bukse og jakke) ? Sort med hvite striper i.. Kjempe stili! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 27. juli 2002 #3 Del Skrevet 27. juli 2002 Gå for noe som er klassisk, og i litt diskrete, lyse farger. Noe som er greit å gå i selv om det er 40C i skyggen... Lin er bra og ser bra ut. Vet ikke hvor konservative familien til kjæresten din er, men et hett tips er å dekke til skuldre (kan ha korte ermer, men ikke ermeløs), og lår, ned til knærne. Sjekk litt mer kjæresten din om kleskodeks, men det er kjipt å bekrefte et evt. intrykk av norske jenter som vulgære tøyter som kler seg utfordrende. Pent, figursydd (ikke trangt), enkelt, skjørt til knærne og korte ermer er mitt tips. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeneT Skrevet 27. juli 2002 #4 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg er relativt høy (175cm) og passelig slank (ca str 38). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå