Gjest Lille_Krokodille Skrevet 19. januar 2017 #21 Del Skrevet 19. januar 2017 28 minutter siden, Cavatina skrev: Så når det er jobben deres å poste tusenvis av innlegg i året, så er det greit å late som man ikke kan markedsføringsloven til fingerspissene til tross for utallige veiledninger fra FO, jevnlig kontakt med FO ved tvil, samt årlige avisskriverier om det samme? Det er en del av jobben deres å kunne det! Og da passer det ikke lenger med unnafintingen som Komikerfrue bedriver samtidig som hun gir seg selv en klapp på skuldra når hun har klart å merke riktig. Ærlig talt, de KAN bedre enn dette - for innimellom gjør de det faktisk riktig. DET er avslørende, det. Vi må jo unnskylde dem med at de har barn og mye å gjøre, stakkars... Jeg sendte Vixen en melding der jeg spurte hvor lavt de har tenkt å legge den etiske linjen sin. Har ikke fått svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 19. januar 2017 #22 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) - Endret 11. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolSistah Skrevet 19. januar 2017 #23 Del Skrevet 19. januar 2017 Jobben hun gjorde for Freia (ja, for hun ble jo lønnet for de dagene hun "tok fri". Akkurat som frisørbesøk, trening og en haug andre ting defineres som jobb) kom jo på et veldig bra tidspunkt. Folk som titter innom bloggen for første gang, vil vel ha større grunn til å returnere, nå med vixen, flytting, oppussing osv. Hadde jeg kommet over bloggen i en av "pulsklokke-kaffekopp"-periodene hadde jeg aldri tatt turen på nytt. Jeg lurer forresten også på hvorfor GMN fremstilte saken på den måten de gjorde. Tenkte de at storyen ville ha mindre troverdighet dersom det ble tydeliggjort at det var en betalt pause, og ikke noe bloggeren gjorde av eget initiativ? Det klinger liksom ikke like godt, og det er vel der feilen med slike reklamestunt ligger. Men det er likevel ikke noe man kan velge å opplyse om for å få en bedre vinkling. Jeg blir litt irritert, kjenner jeg. Når ikke store aktører som GMN klarer å være tydelige på disse tingene er det nesten som om alle de mindre får "tillatelse". 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 19. januar 2017 #24 Del Skrevet 19. januar 2017 3 timer siden, CecilieX skrev: I artikkelen du lenker til er det ikke mye innrømmelse fra TV2. Da er det interessant å se at på GMN sin facebookside så har de nå endret teksten på innlegget der de introduserte at CBE skulle være gjest. Nå har de føyd til at bloggpausen var i regi av Freia. http://imgur.com/sI37PA5 Hvorfor endre på dette hvis de mener at de hadde sitt på det tørre? Man blir vel som man omgås, tenker jeg, og ettermerking er vi jo velkjente med i bloggverden. Etterpåklokskapens ånd and all that jazz🙄 http://imgur.com/pkVTOsw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. januar 2017 #25 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg er ikke sint, men så inn i helvete skuffet over Freia. Blir nødt til å overse favoritten Fruktnøtt ei stund nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TulleteKatt Skrevet 19. januar 2017 #26 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) 2 timer siden, Lille_Krokodille skrev: Ser at Vixen-dommeren nå mener at CBE og Marna må unnskyldes med at de ikke merker riktig, fordi "de poster jo noen tusen poster i året". Ja, ok. Da er det bare å fortsette å snikreklamere og tjene millioner, samtidig som man blir beskyttet i hue og r... Til og med av han som setter regler for kåringen. Fy faen. Nå vet ikke jeg hvor lenge komikerfrua har vært i bloggverden, men tenker at CBE, etter så mange år og innlegg med reklame, burde klare å merke dette korrekt. Dette er jobben hennes, og det har det vært lenge, derfor burde dette være en rutine som satt godt! Dette er for tynt! Endret 19. januar 2017 av TulleteKatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. januar 2017 #27 Del Skrevet 19. januar 2017 Vel, vi sparer penger på sjokolade ei stund nå, damer. Vi kan bruke pengene på potetgull og cola istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 19. januar 2017 #28 Del Skrevet 19. januar 2017 Reaksjonene på dette stuntet her inne overrasker meg faktisk litt. Forventet man noe mer enn økonomisk vinning fra CBE? Samme hvem som sponser "pausen" så er det vel ikke mer å forvente fra den sponsede, overfladiske og åpenbart falske bloggeren? Som de fleste andre toppbloggere som påstår å blogge for "fansen" så er det jo åpenbart for alle med normal intellekt at INGEN av disse bloggerne blogger for leserne sine. De blogger for seg selv. Ingen andre. Dette gjelder CBE, Sophie Elise, osv osv. De påstår de blogger for sine trofaste lesere men sannheten er jo at de kun blogger for seg selv, for å fremme seg selv og for å tjene penger. That's the bottom line... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 19. januar 2017 #29 Del Skrevet 19. januar 2017 11 minutter siden, O.G. skrev: Vel, vi sparer penger på sjokolade ei stund nå, damer. Vi kan bruke pengene på potetgull og cola istedet. Eller ostepop! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. januar 2017 #30 Del Skrevet 19. januar 2017 19 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: Eller ostepop! 😂 Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 19. januar 2017 #31 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg hadde hatt mye mer respekt for CBE om hun selv tok initiativ til "å ta tiden tilbake" uten å bli sponset. Aternativt om hun fokuset hadde vært på "the clock is ticking -kampanjen ifh jenter som blir tvangsgiftet. Det slår meg uansett, slik mams skrev- det blir utrolig dobbeltmoralistisk å skulle fronte en slik kampanje når hun faktisk lever av at leserne sine er på sosiale media..ser CBE unnlater å svare på gode kritiske tilbakemeldinger i kommentarfeltet nå,kjenner jeg henne rett blir det med det velkjente" jeg er uenig i det du sier" fulgt opp av en "det har vært så vondt å ikke kunne oppdatere i denne perioden" for å få sympati. Hun skriver i tillegg at dette antagelig blir første og siste gang hun prøver ut noe slikt, noe som gjør at kredibiliteten ifh budskapet synker for min del😁 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 19. januar 2017 #32 Del Skrevet 19. januar 2017 Har Freia uttalt seg i det hele tatt? Lurer på om de er fornøyd med "varen" som Fruen leverte, og om de føler de fikk valuta for pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 19. januar 2017 #33 Del Skrevet 19. januar 2017 Hvem er Markedssjef i Freia Norge, noen som vet? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 19. januar 2017 #34 Del Skrevet 19. januar 2017 1 time siden, O.G. skrev: Vel, vi sparer penger på sjokolade ei stund nå, damer. Vi kan bruke pengene på potetgull og cola istedet. Neeeida. Kjøp Nidar eller drikk kakao 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. januar 2017 #35 Del Skrevet 19. januar 2017 6 minutter siden, Vitulina skrev: Hvem er Markedssjef i Freia Norge, noen som vet? Tror det er han her: http://e24.no/jobb/han-er-freias-nye-sjokoladesjef/20376260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. januar 2017 #36 Del Skrevet 19. januar 2017 8 minutter siden, Vitulina skrev: Hvem er Markedssjef i Freia Norge, noen som vet? Er sikker i min sak nå: https://no.linkedin.com/in/anders-tofte-wilhelmsen-40878191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. januar 2017 #37 Del Skrevet 19. januar 2017 10 minutter siden, Aamu skrev: Neeeida. Kjøp Nidar eller drikk kakao Takk for tips, snupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attami Skrevet 19. januar 2017 #38 Del Skrevet 19. januar 2017 Hva med huset da, som pusses opp av et firma... Hvordan bør det merkes? Spons spons og spons. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mallory Skrevet 19. januar 2017 #39 Del Skrevet 19. januar 2017 8 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev: Er sikker i min sak nå: https://no.linkedin.com/in/anders-tofte-wilhelmsen-40878191 Det ser ut til at han har en ny arbeidsgiver nå, men Mondelēz International (som eier Freia) på Linkedin, har en oversikt over ansatte. Kanskje dere finner marketingfolket der. Hvilket reklamebyrå er det som har laget denne kampanjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. januar 2017 #40 Del Skrevet 19. januar 2017 2 minutter siden, Mallory skrev: Det ser ut til at han har en ny arbeidsgiver nå, men Mondelēz International (som eier Freia) på Linkedin, har en oversikt over ansatte. Kanskje dere finner marketingfolket der. Hvilket reklamebyrå er det som har laget denne kampanjen? Oj. Beklager, jeg la ikke merke til den ene av de linjene i lenka mi. Min feil. Søker videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg