AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Del Skrevet 17. januar 2017 De har et stort nettverk, gullkontakter, fordeler på jobb, en egen evne til å gli seg unna problemer, lett for å vinne tillit, drive skjult mobbing for å heve seg selv, flink til å bedrive med smiger, ..ja listen er lang.. Det ser i alle fall ut til at psykopaten er vanlige folk overlegen, da de er smarte og kalkulerende. Å lyve seg unna problemer greier de fint uten problemer, men sånne som du og jeg må ta skylden, fordi andre ikke tror oss. Jeg lurer derfor på å bli en psykopat selv, da jeg ser at det er psykopaten som kommer seg opp og fram. Det er godt mulig st noen gjennomskuer en psykopat, men de er i mindretall og vil ikke bli trodd. Anonymkode: d8596...845 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 17. januar 2017 #2 Del Skrevet 17. januar 2017 Ingen kan velge å være psykopat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 17. januar 2017 #3 Del Skrevet 17. januar 2017 2 minutter siden, Logisk Sans skrev: Ingen kan velge å være psykopat Tror det var et ironisk ment innlegg. Kan også legge til at psykopater ofte overvurderer sin egen intelligens, og tror at de er mye smartere enn resten av befolkningen, mens de egentlig er ofte mindre intelligente enn gjennomsnittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 17. januar 2017 #4 Del Skrevet 17. januar 2017 Tror vel dem er noenlunde normalt utrustet intelligentmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Del Skrevet 17. januar 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har et stort nettverk, gullkontakter, fordeler på jobb, en egen evne til å gli seg unna problemer, lett for å vinne tillit, drive skjult mobbing for å heve seg selv, flink til å bedrive med smiger, ..ja listen er lang.. Det ser i alle fall ut til at psykopaten er vanlige folk overlegen, da de er smarte og kalkulerende. Å lyve seg unna problemer greier de fint uten problemer, men sånne som du og jeg må ta skylden, fordi andre ikke tror oss. Jeg lurer derfor på å bli en psykopat selv, da jeg ser at det er psykopaten som kommer seg opp og fram. Det er godt mulig st noen gjennomskuer en psykopat, men de er i mindretall og vil ikke bli trodd. Anonymkode: d8596...845 Det er flere som tror at psykopati medfører lykke og fremgang, men det er å lure seg selv. Du tenker tanken fordi du er et tenkende vesen. Har hørt flere si det samme. Er allerede for mange av de typene i samfunnet og det er mye passivitet rundt det. Det har blitt en slags norm. For meg høres det slitsomt ut å hele tiden kalkulere handlingene sine, til slutt mister du deg selv. Men du kunne jo kanskje blitt en fighter/småpsykopat og samtidig hatt et våkent øye for de gode mennesker som blir tråkket på av andre. Slik sett kan det være greit å ha en posisjon hvor du har makt. Tenker Putin er en slik type. Anonymkode: 69a41...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #6 Del Skrevet 17. januar 2017 38 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Tror det var et ironisk ment innlegg. Kan også legge til at psykopater ofte overvurderer sin egen intelligens, og tror at de er mye smartere enn resten av befolkningen, mens de egentlig er ofte mindre intelligente enn gjennomsnittet. De har ofte god selvtillit og mange blir forført av det. Men det finnes intelligente psykopater og de er vel de farligste. Anonymkode: 69a41...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 17. januar 2017 #7 Del Skrevet 17. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De har ofte god selvtillit og mange blir forført av det. Men det finnes intelligente psykopater og de er vel de farligste. Anonymkode: 69a41...4ea Ja, det er de sikkert de farligste, men tror de "dumme" også er farlige. Virker som at de ikke skjønner alvoret i ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #8 Del Skrevet 17. januar 2017 32 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Ja, det er de sikkert de farligste, men tror de "dumme" også er farlige. Virker som at de ikke skjønner alvoret i ting. Dumme mennesker forstår ikke at de er dumme og skjuler ikke sporene sine slik de intelligente gjør. De dominerer og det fungerer jo, mange kvinner tiltrekkes av det og. Synes de oppfører seg som apekatter. Anonymkode: 69a41...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #9 Del Skrevet 17. januar 2017 De får lett damer og mange unher som de slipper å oppdra Anonymkode: a3d41...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå