fuglekvitter__ Skrevet 22. januar 2017 #21 Del Skrevet 22. januar 2017 På 16.1.2017 den 20.44, Minlillesky skrev: Når du føler det er noe unormalt, da skal du bli bekymret. Om dere snakker med hverandre hver dag, og hun bruker aldri lang tid på å svare, og plutselig svarer hun ikke lengre, brått. Da må du bli bekymret. Endring i faste mønster hos henne. Send sms/ring mammaen hennes, eller noen andre hun står nær og hør med dem Ha ha? Seriøst? Det er jo bare en nettside. Det er jo typisk barn å tenke sånn syntes jeg da, men som sagt: folk er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #22 Del Skrevet 22. januar 2017 Hvis en skal ringe eller sende sms bør en i hvert fall finne et eller annet påskudd for å ta kontakt, for jeg synes det virker hysterisk å bli så bekymret etter bare kort tid. Tar da forbehold om det er en person med alvorlige psykiske problemer det handler om. Personlig ville jeg følt det ganske spesielt hvis jeg ble "etterlyst" etter så kort tid. Anonymkode: a92d9...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå