Gå til innhold

Hvor lang tid ville det tatt før du ble bekymret?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du var venninne med noen som du brukte å snakke med på facebook hver dag hvor lang tid ville det tatt før du ble bekymret når hun ikke svarer lenger?

Anonymkode: 335e2...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det jeg skal bekymre meg over? At hun er opptatt, reist på tur? Mye å gjøre? Prøver å få seg et bedre liv uten internett? At hun nedprioriterer deg akkurat nå. Fordi det akkurat nå er noe viktigere enn å chatte med folk på internett?

Anonymkode: 8b9d8...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det jeg skal bekymre meg over? At hun er opptatt, reist på tur? Mye å gjøre? Prøver å få seg et bedre liv uten internett? At hun nedprioriterer deg akkurat nå. Fordi det akkurat nå er noe viktigere enn å chatte med folk på internett?

Anonymkode: 8b9d8...501

At det kanskje har skjedd henne noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere messenger? Der står det jo hvor lenge siden sist det var at en person var pålogget.

Anonymkode: eadc3...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker dere messenger? Der står det jo hvor lenge siden sist det var at en person var pålogget.

Anonymkode: eadc3...63a

Ja, snart 24 timer siden hun var pålogget. Er det bare jeg som er alt for bekymret? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet bare du. Du vet hennes sinnsstemning sist dere pratet. Du kjenner hun best og vet om du burde bli beskymret. 

Anonymkode: 3def9...347

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på fylla, mistet telefonen? Syk og sover lenge? Har du forresten forsøkt å ringe?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det vet bare du. Du vet hennes sinnsstemning sist dere pratet. Du kjenner hun best og vet om du burde bli beskymret. 

Anonymkode: 3def9...347

Hun virket glad og helt normal sist vi snakket. Sender henne en sms og prøver å ringe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nappetass1 skrev:

Vært på fylla, mistet telefonen? Syk og sover lenge? Har du forresten forsøkt å ringe?

Ja, ringte nettopp og fikk ingen svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ringte nettopp og fikk ingen svar. 

Begynner hun på T?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jordbæra skrev:

Begynner hun på T?

Om navnet hennes begynner på T? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, snart 24 timer siden hun var pålogget. Er det bare jeg som er alt for bekymret? 

Jeg ville ikke sett det som noen god grunn til bekymring. Men nå bruker jeg ikke Messenger fullt så mye. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mari Y skrev:

Jeg ville ikke sett det som noen god grunn til bekymring. Men nå bruker jeg ikke Messenger fullt så mye. 

Ser den. Hun er som regel alltid pålogget og svarer som oftest ganske raskt. Er derfor jeg begynner å bli bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei. Uansett. Med venninna mi var det rart om jeg ikke hørte fra henne på et døgn, lot henne være til neste dag. Da ringte faren hennes å sa at voldelige barmefaren var tilbake igjen.

Jeg mener bare at du skal følge magefølelsen din. Får du kontakt med noen i familien hennes eller får du reist til henne?

Anonymkode: f3f12...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Okei. Uansett. Med venninna mi var det rart om jeg ikke hørte fra henne på et døgn, lot henne være til neste dag. Da ringte faren hennes å sa at voldelige barmefaren var tilbake igjen.

Jeg mener bare at du skal følge magefølelsen din. Får du kontakt med noen i familien hennes eller får du reist til henne?

Ja, jeg tror jeg har nummeret til moren. Er lenge siden jeg har brukt det så ikke sikker på om hun fortsatt har dette nummeret. Men skader vel ikke å sende en melding og høre? Hun bor for langt borte til at jeg kan reise dit, men en annen felles venninne av oss bor i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tror jeg har nummeret til moren. Er lenge siden jeg har brukt det så ikke sikker på om hun fortsatt har dette nummeret. Men skader vel ikke å sende en melding og høre? Hun bor for langt borte til at jeg kan reise dit, men en annen felles venninne av oss bor i nærheten.

Ring heller. Evt søk opp på 1881 for å være sikker på nummeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anthrax

Hadde sendt en mld til moren og hørt om alt gikk bra siden du ikke har hørt fra henne og er lettere bekymret. Hvis dere snakker flere ganger til dagen og er gode venner vil det jo bare være et positivt tegn på at du bryr deg om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du var venninne med noen som du brukte å snakke med på facebook hver dag hvor lang tid ville det tatt før du ble bekymret når hun ikke svarer lenger?

Når du føler det er noe unormalt, da skal du bli bekymret. Om dere snakker med hverandre hver dag, og hun bruker aldri lang tid på å svare, og plutselig svarer hun ikke lengre, brått. Da må du bli bekymret. Endring i faste mønster hos henne. Send sms/ring mammaen hennes, eller noen andre hun står nær og hør med dem :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2017 den 18.27, AnonymBruker skrev:

Fikk du tak i henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2017 den 17.27, AnonymBruker skrev:

Det ville ikke bekymret meg i det hele tatt, men nå er jo folk forskjellige. Jeg ville blitt mye mer bekymret om folk heller brukte facebook i stedet for å ringe hverandre, hvis en venninne man hadde mye kontakt med bare sluttet å ringe. Hvis dere bare skriver med hverandre på facebook så kan det vel ikke være en så nær venninne av deg?

Jeg ville ikke blitt bekymret over noe sånt. Det er jo så mye annet enn facebook. Kanskje personen bruker et annet program eller ja... det er umulig å si i grunn, men siden dere er gode venner så vet du vel det best selv også?

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...