Mollie Skrevet 16. januar 2017 #41 Del Skrevet 16. januar 2017 Ikke over lengre tid nei. Har et godt forhold til svigermor, hun er en hyggelig og hjelpsom dame. Men hun er ganske sjefete og skal helst ha ting på sin måte. Jeg er nok litt konfliktsky, så jeg hadde blitt totalt overkjørt. Og da hadde irritasjonen bygget seg kraftig opp over tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 16. januar 2017 #42 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Ja, det tror jeg. Min svigermor er veldig snill og grei, og holder seg tilbake med sine meninger og tips, med mindre vi spør. Hun hadde nok også holdt seg for seg selv, og ikke kommet med mindre hun hadde blitt invitert og lignende. Jeg tror heller det er hun som hadde blitt lei av at jeg hadde kommet på besøk hele tiden for å spørre om tips til vasking, matlaging, holdbarhet på mat, sying og andre husmorsoppgaver. Det er ofte jeg må be sambo sende melding/ringe å spørre henne om hun tror maten i fryseren er for gammel eller hvordan jeg skal vaske et teppe. Hun har blitt en slags reservemamma for meg. Men hadde hun ikke hatt egen leilighet, med egen inngang og lignende, så tror jeg at det hadde blitt slitsomt - for oss begge. Hun er veldig nøye på alt som har med vasking og rydding å gjøre, mens jeg liker å gjøre ting i mitt tempo og på min måte. Hun er verdens snilleste og veldig flink til det meste, men vi hadde nok blitt lei etter en stund. Så hver vårt "hjem" hadde nok vært et must. Det samme går for resten av svigerfamilien. Flotte mennesker, har ingenting negativt å si om de, men jeg liker privatlivet mitt, og det gjør nok de også. Endret 16. januar 2017 av PaperFlower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saphyria Skrevet 17. januar 2017 #43 Del Skrevet 17. januar 2017 Nei, nei, nei. Absolutt ikkje. Har fått tilbud om det før, og det er fullstendig uaktuelt for meg. Eg går ikkje overens med typen menneske svigermor er, og eg hater mas og syting. Hadde fått eit søsken av min partner og plagsom gneldrebikkje med på lasset i tillegg, så eg hadde heller ville bodd i hageboden til min mor, enn å bo i samme hus som svigerfam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #44 Del Skrevet 17. januar 2017 På 16.1.2017 den 2.35, AnonymBruker skrev: Ja, kunne du? I samme hus, hvor svigermor hadde for eksempel sin egen sokkelleilighet? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: 54c78...529 NEI Anonymkode: 2c6af...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 17. januar 2017 #45 Del Skrevet 17. januar 2017 Nei, kunne ikke bodd i samme landsdel som henne en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #46 Del Skrevet 17. januar 2017 Jeg har gjort det i 2 år. Vi hadde avtale om å ikke løpe ned dørene til hverandre og sende en melding før vi kom på besøk til hverandre. Dette holdt hun ikke.. Ho kom inn mens vi dusja, henta hunden min å tok ho med ned til seg selv osv. Endte opp med at jeg og han gikk fra hverandre Anonymkode: 22ef2...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #47 Del Skrevet 17. januar 2017 Klart jeg kunne hat min elskerinne boende oss hos. Anonymkode: 1d192...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #48 Del Skrevet 17. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Klart jeg kunne hat min elskerinne boende oss hos. Anonymkode: 1d192...e0f Er din SVIGERMOR din ELSKERINNE?!? Anonymkode: 31d18...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #49 Del Skrevet 17. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er din SVIGERMOR din ELSKERINNE?!? Anonymkode: 31d18...7b3 Ja noe galt i det ? Anonymkode: 1d192...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #50 Del Skrevet 17. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gjort det i 2 år. Vi hadde avtale om å ikke løpe ned dørene til hverandre og sende en melding før vi kom på besøk til hverandre. Dette holdt hun ikke.. Ho kom inn mens vi dusja, henta hunden min å tok ho med ned til seg selv osv. Endte opp med at jeg og han gikk fra hverandre Anonymkode: 22ef2...415 Geez! Høres ut som en dårlig parodi på Alle elsker Raymond. Grøss. Jeg hadde vært kjapp med å skifte lås, gitt, og hun hadde aldri fått nøkkel. Også hadde jeg gitt mannen ultimatumet enten flytte eller slutt på forholdet. Anonymkode: 0d9f7...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå