Mæri Skrevet 15. januar 2017 #1 Del Skrevet 15. januar 2017 Hei jeg er ei jente på 15 år som skal ha presentasjon om lubeck imorgen. Vi skal ha minst 5 minutt og jeg har 4.. Så da lurte jeg på om dere har noen setninger om enten mat, severdighet, fakta om byen eller egentlig alt om lubeck som jeg kan skrive. Fint om dere skriver det både på tysk og norsk Trenger virkelig hjelp! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Del Skrevet 15. januar 2017 Snakk saktere Anonymkode: f9d67...1f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mæri Skrevet 15. januar 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 15. januar 2017 Haha det vet jeg, var ikke akkurat tips jeg lette etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #4 Del Skrevet 15. januar 2017 Hitlet hatet vistnok byen fordi de nektet han å ha en kampanje der. Du kan dra inn noe om det http://www.telegraph.co.uk/travel/citybreaks/5428909/Lubeck-the-town-that-said-no-to-Hitler.html Anonymkode: 9a7a0...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mæri Skrevet 15. januar 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 15. januar 2017 Såpass ja! Det skal jeg sjekke ut, tusentakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå