Gå til innhold

Er du glad i din eks-svigermor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Litt spenning er jo aldri til å forakte. Litt som lotto, hvilken "personlighet" har hun i dag? Hva som er dagens. Ikke rart du ikke husker hva hun heter, flere personligheter, flere navn.

Anonymkode: 3b652...eef

Schizofreni og dissosiativ identitetslidelse er to forskjellige lidelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har ingen interesse av å ha henne i mitt liv. 

Anonymkode: 550d9...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks-svigermor er helt ok, vi blir nok aldri gode venninner, men vi kommer da overens. Hun er også farmor til mitt barn så må ha med henne å gjøre uansett. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New Girl

var ikke glad i henne da, og heller ikke nå. Hun var bare noen jeg måtte tolerere fordi jeg var gift med sønnen. Vi hadde absolutt null kjemi. Hun er farmor til mitt barn da, så det kan vel hende jeg må omgås henne ved noen anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Hun var falsk. Hun mente at hun som forelder hadde gjort en bedre jobb med sin sønn enn de med sin datter (takk skal du ha). Hun mente at da jeg fikk kronisk sykdom at det var på tide å dumpe meg- for slikt var det ikke noe fremtid med (takk igjen). Og det ble slutt. Men han lurte på om vi kunne bli kjærester igjen da jeg arvet en grei slump penger. Han fortalte at mamma mente vi hadde en fin fremtid i vente med de pengene. Aner ikke hvordan de hadde fått greie på det heller. Men nei - orket ikke mer fra han eller henne.

Anonymkode: 2af73...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...