AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Del Skrevet 15. januar 2017 Selv om det ble slutt mellom deg og kjæresten, liker du fortsatt eks svigermor? Anonymkode: 5547f...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Del Skrevet 15. januar 2017 NEI. Har ingen respekt for henne. Kvinner er faen helt blind for å se at noen av dem setter kriminelle rasshøl til verden. Anonymkode: 6c702...09a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Del Skrevet 15. januar 2017 Den ene ja. Den andre ikke i det hele tatt. Forskjellen er at den ene vet ikke hvordan man behandøer andre med respekt. Anonymkode: 09ad3...693 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 15. januar 2017 #4 Del Skrevet 15. januar 2017 Ja, jeg liker alle mine gamle svigermødre, selv om jeg også har vært grundig irritert på dem innimellom. Savner spesielt en som døde nettopp, da vi hadde fine stunder lenge etter det ble slutt med eksen og meg. Hun bodde i nærheten og jeg ble stadig bedt innom, når jeg kom tuslende forbi og ellers. Hadde mange fine stunder med et glass rødvin i hagen hennes. Da jeg gjorde et godt studie sa hun at hun var fryktelig stolt av meg, på en sånn impulsiv, energisk og veldig ekte måte, at jeg stadig blir rørt når jeg tenker på det, mange år etter. Hun hørtes mer stolt ut enn om hun skulle vært min mor. ❤️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #5 Del Skrevet 15. januar 2017 Nei. En mer manipulerende, selvsentrert, egoistisk, narsissist skal man lete lenge etter. Bare at hun kunne gjør de tingene hun gjorde mot meg er faktisk er på tryne! Anonymkode: f5f6a...645 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #6 Del Skrevet 15. januar 2017 Nei, jeg har sjelden blitt godtatt av mødrene til de jeg har vært i forhold med og det har skint klart gjennom. Hun ene påsto til og med at jeg var alvorlig psykisk syk fordi jeg sørget og var lei meg da faren min døde. Hva jeg gjorde galt? Jeg gråt noen tårer da jeg bladde i en bok om nettopp det å miste noen da jeg var med ham på besøk hos dem. Jeg har lurt mye på hvorfor flere av de åpenbart ikke har likt meg. Jeg er generelt en person som fort får venner og sosialiserer fint på skole, jobb og ellers i sosiale sammenhenger. De er sjelden jeg har opplevd slikt fra andre mennesker og da har det kun skjedd som følge av at jeg faktisk har gjort eller sagt noe galt. Anonymkode: 8b6fc...5b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 15. januar 2017 #7 Del Skrevet 15. januar 2017 Jeg liker henne, men tror det ville vært kleint å treffe på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xanthine Skrevet 15. januar 2017 #8 Del Skrevet 15. januar 2017 Ja, er utrolig glad i henne. Hun er også farmor til vårt barn,så vi har ofte kontakt,både med og uten barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #9 Del Skrevet 15. januar 2017 Jeg liker henne. Hun er en koselig damen, men jeg vil ikke si jeg er glad i henne. Anonymkode: c346e...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #10 Del Skrevet 16. januar 2017 Jeg kan ikke påstå at jeg er glad i henne, det er for sterkt ord. Men synes hun er en trivelig dame og har ingenting imot henne. Vi har ikke kontakt, men slår av en rask prat om vi treffes på butikken. Har heller ikke noe særlig kontakt med eksen min selv om vi skiltes som venner, det har bare sklidd ut i sanden med tiden. Anonymkode: 48767...fb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke_ Skrevet 16. januar 2017 #11 Del Skrevet 16. januar 2017 Overhodet ikke. Jeg gikk fra min ekskjæreste pga rusmisbruk og fortalte henne dette. Hun valgte heller å tro på min ekskjærestes forklaring om at jeg var en løgner, til tross for at min ekskjæreste raste ned i vekt og hadde pengeproblemer. Vi overser hverandre når vi ser hverandre idag. Hun får fortsette å tro at jeg er den stygge ulven og sønnen hennes er uskyldig. Jeg antar han avslører seg selv en vakker dag og hun da kanskje skjønner hvem den store løgneren er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #12 Del Skrevet 16. januar 2017 Liker begge mine eks svigermødre og mener de er snille damer selv om jeg hadde problemer med å åpne opp meg selv opp til dem. Det hadde nok vært litt rart å møte dem igjen siden vi aldri fikk noen god kontakt, men jeg hadde ikke hatt noe problem forsåvidt å hilse og ta en liten samtale. Anonymkode: f9edc...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 17. januar 2017 #13 Del Skrevet 17. januar 2017 Direkte glad i henne kan jeg ikke påstå. Jeg har kun en jeg ser på som x-svigermor og det er mor til samboeren jeg hadde i 6 år som og er pappan til min sønn. Vi bodde i nabohuset og den perioden der var vanskelig, spesielt da jeg ikke er vokst opp med en slik "krevende" mor. Svigers var og en av grunnene til at jeg ikke orket mer. I etterkant klarer jeg helt fint sosialisere med dem når vi møtes, og jeg klarer bedre å se hennes gode egenskaper og kansje tanken bak ting jeg ikke klarte ressonere meg frem til da vi var naboer og jeg var 16-22 år. De har begge vært der på andre måter enn min egen familie, så jeg har respekt for dem, ser på dem som "ekstra" familie med tanke på sønnen min og at det er hans besteforeldre. Har null problem med å se dem og snakke med dem på 17 mai eller andre arrangementer hvor det er naturlig at vi alle er til stede siden vi også bor på samme plass. Jeg leier også av dem, så er på sin plass med et profesjonelt forhold, på samme måte som jeg forholder meg til deres sønn. Jeg tror egentlig hele "svigers" opplegget aldri er sånn supert uansett, men det hjelper selvfølgelig på å ikke på i nabohuset f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 17. januar 2017 #14 Del Skrevet 17. januar 2017 Nei, absolutt ikke. Var heller aldri glad i henne da jeg var sammen med sønnen hennes. Hun er det nærmeste man kommer en heks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 17. januar 2017 #15 Del Skrevet 17. januar 2017 (endret) Vi var ikke gift så hun var jo ikke min svigermor, men min exes mor var scizofren så jeg vet ikke hvilken person som var henne . Husker ikke hva hun heter eller, så er kok ikke veldig glad I henne akkurat. Endret 17. januar 2017 av melatonin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #16 Del Skrevet 17. januar 2017 2 timer siden, melatonin skrev: Vi var ikke gift så hun var jo ikke min svigermor, men min exes mor var scizofren så jeg vet ikke hvilken person som var henne . Husker ikke hva hun heter eller, så er kok ikke veldig glad I henne akkurat. Tja. Litt spenning er jo aldri til å forakte. Litt som lotto, hvilken "personlighet" har hun i dag? Hva som er dagens. Ikke rart du ikke husker hva hun heter, flere personligheter, flere navn. Anonymkode: 3b652...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 17. januar 2017 #17 Del Skrevet 17. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja. Litt spenning er jo aldri til å forakte. Litt som lotto, hvilken "personlighet" har hun i dag? Hva som er dagens. Ikke rart du ikke husker hva hun heter, flere personligheter, flere navn. Anonymkode: 3b652...eef Kom plutselig på begge navna mens jeg leste innlegget ditt hun var ikke ille altså, veldig koselig de gangene jeg møtte henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derpderp Skrevet 17. januar 2017 #18 Del Skrevet 17. januar 2017 Haha, ja. Jeg savner ikke eksene mine, men savner mødrene deres. (Ville fordåvidt ennå ikke dratt på ferie med dem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #19 Del Skrevet 18. januar 2017 Nei, jeg likte henne ikke da vi var sammen engang. Det var ingen konflikt og forholdet var helt greit, men jeg syntes hun var et masete menneske som hadde for stor plass i livet vårt. Jeg er vant til å ha litt større avstander, både fysisk og emosjonelt. Anonymkode: 7af91...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 18. januar 2017 #20 Del Skrevet 18. januar 2017 Nei på ingen som helst måte. Jeg er sjeleglad for at jeg ikke lenger må forholde meg til den dama. Makan til ufyselig kvinnemenneske skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå