Gå til innhold

For gammel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spør ham.

Det er nå ellers slik at det skjer noe med personligheten hos ikke så rent få kvinner når de runder 23-24. De begynner å sette pris på litt andre ting hos menn, andre egenskaper enn bare festlighet og ego. Så det kan jo være at han her du snakker om, bare hadde draget på kvinner som var litt umodne enda.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må du huske at menn kler overvekt bedre enn kvinner. Menn kler pondus. Og mister de hår så kan de bare barbere bort alt så ser det ungt og fresh ut.

Anonymkode: 481b3...a6d

Nei. Har du aldri hørt om fetishen BBW (big, beautiful woman)? Den er ganske populær. Har aldri møtt en attraktiv overvektig mann. Hvis han er rik og har masse penger så kunne jeg vurdert han, men feite menn er sykt turn off.

Anonymkode: b0dbd...cb1

• Liker 1
Skrevet
På 15.1.2017 den 11.07, AnonymBruker skrev:

Når ble 24 år gamle kvinner for ''gamle'' ? Kan noen forklare meg det?

Var en fyr på 31 aom mente dette.

Anonymkode: 0f1f5...5b3

Garantert ikke den skarpeste kniven i skuffen :)  24 år er jo rene ungjenta, og det er du som jente enda en del år. Kos deg og finn deg en mann som er et par hakk over det nivået det 31 år gamle brødskallen.

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo noe veldig veldig mange menn mener, så ikke så rart at man hører på det, vel? 

Anonymkode: 381cd...747

Nei ikke menn, guttunger.

• Liker 2
Skrevet
På 15.1.2017 den 11.07, AnonymBruker skrev:

Når ble 24 år gamle kvinner for ''gamle'' ? Kan noen forklare meg det?

Var en fyr på 31 aom mente dette.

Anonymkode: 0f1f5...5b3

24 år. Du er jo bare ungjenta!  Se bort fra det biologiske.

Hilsen en kjempe gammel mann på 36 år.

Anonymkode: b31f7...571

Skrevet

En dame på 24 år kan nok være gammel for unge gutter og menn.  Men for de over 35+ er hun rene ung jenta ! :-)

Anonymkode: d2b80...5f4

• Liker 1
Skrevet
På 1/15/2017 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Det er jo noe veldig veldig mange menn mener, så ikke så rart at man hører på det, vel? 

Har du fått høre det mange ganger fra menn?

I hvilke sammenhenger har du blitt fortalt dette?

Du må da være veldig uheldig.  Det er ti år siden jeg var 24, men jeg har aldri hørt det. Ihvertfall ikke alvorlig ment. 

Det er nå i allefall vås😉

Skrevet

Har aldri forstått dette med at "kvinner eldres fortere enn menn" mtp utseende? Jeg blir alltid overrasket når jeg får høre alderen til menn jeg møter, nettopp fordi de så eldre ut. 

Er ikke lenge siden en 18 åring og jeg snakket sammen og trodde vi var jevngamle. Vel, så feil kan man ta. Jeg er 23 :P 

• Liker 1
Skrevet
På 1/18/2017 den 0.50, A-nonym skrev:

Har du fått høre det mange ganger fra menn?

I hvilke sammenhenger har du blitt fortalt dette?

Du må da være veldig uheldig.  Det er ti år siden jeg var 24, men jeg har aldri hørt det. Ihvertfall ikke alvorlig ment. 

Det er nå i allefall vås😉

Jeg hører det aldri, blir fortsatt plystret etter av tenåringsgutter :P men har hørt det mye fra andre når de snakker om kvinner, og ikke minst lest det en million ganger.  

Skrevet
1 time siden, KillerKitty skrev:

Har aldri forstått dette med at "kvinner eldres fortere enn menn" mtp utseende? Jeg blir alltid overrasket når jeg får høre alderen til menn jeg møter, nettopp fordi de så eldre ut. 

Er ikke lenge siden en 18 åring og jeg snakket sammen og trodde vi var jevngamle. Vel, så feil kan man ta. Jeg er 23 :P 

Samme her. Jeg tror ofte menn er eldre enn det de er,men det er kanskje fordi de forfaller mest?Når han har øl mage feks er det vanskelig å tro han er 20-30 år.

Skrevet
På 16.1.2017 den 23.20, AnonymBruker skrev:

Nei. Har du aldri hørt om fetishen BBW (big, beautiful woman)? Den er ganske populær. Har aldri møtt en attraktiv overvektig mann. Hvis han er rik og har masse penger så kunne jeg vurdert han, men feite menn er sykt turn off.

Anonymkode: b0dbd...cb1

BBW er mest for noen få rare særinger. Kvinner kler ikke fedme like bra som menn. Fordi kvinner skal ha den karakteristiske timeglassformen intakt for å være attraktive. Har de for mye flesk blir formen rett og klumpete. Menn skal naturligvis ikke skal ha denne timeglassformen og litt ekstra fett gjør ikke stor skade på utseende. Er endatil mange kvinner som ikke liker menn med en rippa sixpack. De vil heller ha menn med kosemage. Du hører ikke ofte menn si de vil ha kvinner med kosemage.  

Skrevet
På 16.1.2017 den 0.34, Uffda skrev:

Kvinner ser eldre ut enn tilsvarende gamle menn i 20 årene. Det er udiskutabelt. At dere i hele tatt gidder  å kverulere på det.

Noen som har litt for høye tanker om seg selv kanskje?

Anonymkode: c2801...ab3

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

BBW er mest for noen få rare særinger. Kvinner kler ikke fedme like bra som menn. Fordi kvinner skal ha den karakteristiske timeglassformen intakt for å være attraktive. Har de for mye flesk blir formen rett og klumpete. Menn skal naturligvis ikke skal ha denne timeglassformen og litt ekstra fett gjør ikke stor skade på utseende. Er endatil mange kvinner som ikke liker menn med en rippa sixpack. De vil heller ha menn med kosemage. Du hører ikke ofte menn si de vil ha kvinner med kosemage.  

Jeg vil ikke ha en mann med kosemage.. det tror jeg de fleste kvinner er samd om også. Men de fleste kvinner liker å være vakrere enn mannen og derfor er det 'greit' at han er feit.

Anonymkode: c2801...ab3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...