Gå til innhold

For gammel?

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når ble 24 år gamle kvinner for ''gamle'' ? Kan noen forklare meg det?

Var en fyr på 31 aom mente dette.

Anonymkode: 0f1f5...5b3

En utrolig ting å si..

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

24? Altfor generøst. Korrekt aldersgruppe er fra å være ferdig med O-fag til å ha tatt lappen. 

:sarkasme:

Skrevet

24 år gamle jenter er for gamle til å høre på sånt tull! 

Skrevet
11 timer siden, Franord skrev:

En mann på 31 som mener 24 år gamle kvinner er utgått på dato..? Det er en mann uten selvtillit, og som er nedlatend mot kvinner for å prøve å finne seg litt mannlighet.  Nokså trist. 

Det er jo faktisk sånn da at kvinner  er i omtrentlig  samme biologiske fase i 25 års alderen som menn rundt 35. Kvinner modnes ganske enkelt mye raskere, 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, A-nonym skrev:

24 år gamle jenter er for gamle til å høre på sånt tull! 

Det er jo noe veldig veldig mange menn mener, så ikke så rart at man hører på det, vel? 

Anonymkode: 381cd...747

Skrevet
1 time siden, Uffda skrev:

Det er jo faktisk sånn da at kvinner  er i omtrentlig  samme biologiske fase i 25 års alderen som menn rundt 35. Kvinner modnes ganske enkelt mye raskere, 

Nei.

Anonymkode: 6e942...740

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff. Sikkert en mann som har bruker her på KG det da. 

Anonymkode: a04da...e8c

Ferdig snakka :fnise:

Anonymkode: 68c3c...490

Skrevet (endret)
1 time siden, Uffda skrev:

Hvis du er en tilbakestående mann ja! Kvinner og menns modenhet jevnes ut likt i ut i 20 årene.

Endret av wintergirl
  • Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, wintergirl skrev:

Hvis du er en tilbakestående mann ja! Kvinner og menns modenhet jevne ut i 20 årene.

Kvinner ser eldre ut enn tilsvarende gamle menn i 20 årene. Det er udiskutabelt. At dere i hele tatt gidder  å kverulere på det.

Skrevet (endret)
8 minutter siden, Uffda skrev:

Kvinner ser eldre ut enn tilsvarende gamle menn i 20 årene. Det er udiskutabelt. At dere i hele tatt gidder  å kverulere på det.

Det er veldig individuelt. Og dette med utseende har ingenting med modenhet å gjøre. Mange damer ser mye yngre ut enn de er, som mange menn ser eldre ut enn de er. Nå mener jeg både i 20, 30, 40, 50 osv osv årene.

Endret av wintergirl
  • Liker 3
Skrevet

For en idiot. Jeg er 38 år gammel kvinne, og dater en utrolig kjekk og flott mann, på 29 år. Og mine siste 2 seriøse forhold har vært med yngre menn. 

Anonymkode: 0f889...862

• Liker 2
Skrevet

Det er det teiteste jeg har hørt!

Anonymkode: da219...9b6

• Liker 1
Skrevet

Da er jeg oldis. Jeg er nemlig hele 29 år 

• Liker 2
Skrevet
47 minutter siden, Uffda skrev:

Da skulle du sett de gutta jeg fikk på ungdomsskole med :fnise: hårtap og overvekt har rammet veldig mange av dem, selv om de er under 30. Ikke noe negativt å si om de mannfolka, flotte mennesker, men ingen hadde trodd at de var yngre enn jentene som gikk på samme trinn. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da skulle du sett de gutta jeg fikk på ungdomsskole med :fnise: hårtap og overvekt har rammet veldig mange av dem, selv om de er under 30. Ikke noe negativt å si om de mannfolka, flotte mennesker, men ingen hadde trodd at de var yngre enn jentene som gikk på samme trinn. 

Da må du huske at menn kler overvekt bedre enn kvinner. Menn kler pondus. Og mister de hår så kan de bare barbere bort alt så ser det ungt og fresh ut.

Anonymkode: 481b3...a6d

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du huske at menn kler overvekt bedre enn kvinner. Menn kler pondus. Og mister de hår så kan de bare barbere bort alt så ser det ungt og fresh ut.

At menn kler overvekt bedre enn kvinner var nytt for meg. At enkelte menn kler å barbere hodet kan jeg være enig i. 

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Overrasket skrev:

24? Altfor generøst. Korrekt aldersgruppe er fra å være ferdig med O-fag til å ha tatt lappen. 

:sarkasme:

Det er bra du er mann, for når du vet hva O-fag er, så er du altfor gammel (mtp at O-fag forsvant med 1997-reformen) ;)

Anonymkode: fcd54...9c1

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Anonymkode: b96ba...26e

• Liker 2
Skrevet

Han trenger nok damer som matcher hans mentale alder. 

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bra du er mann, for når du vet hva O-fag er, så er du altfor gammel (mtp at O-fag forsvant med 1997-reformen) ;)

Anonymkode: fcd54...9c1

Akkurat det var en innebygd spøk i kommentaren min. :laugh:

Endret av Overrasket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...