Måbarefåsiat... Skrevet 16. januar 2017 #81 Del Skrevet 16. januar 2017 Ingen fryd er som skadefryden... men synes du er smålig. Du virker usikker og har nok følt deg veldig underlegen naboene dine. De har gjerne ikke oppført seg pent, men hvilken karakter gir du deg selv på oppførsel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. januar 2017 #82 Del Skrevet 16. januar 2017 På 15.1.2017 den 13.13, AnonymBruker skrev: Tror på dette jeg. I Stavanger kjører de begge digre suv, har hus til 8-9 mill, spiser ute 4-5 ganger i uken, drar til hytta eller syden flere ganger pr år. Ingen tenkte oljen kan ta slutt og at de da mister hus og hytter. Ingen må kjøre de største og dyreste bilene. Men de tar seg vann over hodet. Det er mye bedre å jobbe seg opp fra fattig til rikere, enn gå fra rik til fattig. Jeg synes de fortjener det litt. De kunne spart opp en fin buffer til dårligere tider. Nå er pengene slutt, og de må selge både hus og hytter. Ok, sånn er livet. Bo mindre og billigere slik de fleste må. Anonymkode: e2aeb...49c Hvorfor skal en bo billigere enn de har kapasitet til, bare for at "de fleste" må bo sånn? Du har egentlig ingenting med økonomien deres å gjøre. Som jeg sa tidligere i tråden, skal en glede seg over andres suksess og trøste dem hvis det går skeis. Å glede seg over andres ulykke, resulterer ikke i at du vil føle deg bedre. Det vil bare gjøre deg liten. Hvorfor være så misunnelige på de som har/har hatt mer enn dere? Er det slik her i Norge at vi ikke unner andre mennesker suksess og rikdom? Å ha penger er ikke det samme som at man er et dårlig menneske. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #83 Del Skrevet 16. januar 2017 På 15.1.2017 den 2.50, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med å tro på dette. Jeg bor selv i ett nabolag bestående av eneboliger og det er mye vi ikke vet om naboene våre. Og å faktisk trakassere noen pga dårlig økonomi? Det høres ut som fantasifigur for meg. Anonymkode: 69d99...354 Jeg har ingen problemer med og tro på TS bor ved siden av en heks selv, derifra er det kjefting og smelling, og drittslengning om nær sagt alle. Anonymkode: 7cf5c...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 16. januar 2017 #84 Del Skrevet 16. januar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen problemer med og tro på TS bor ved siden av en heks selv, derifra er det kjefting og smelling, og drittslengning om nær sagt alle. Anonymkode: 7cf5c...a19 Men da snakker vi om personligheten hennes og ikke status som TS angriper fordi hun mener "oljen" og "god økonomi" er ufortjent om man "skryter" som TS mener naboene her har gjort siden hun mener de har "levd over evne" pga gode jobber med god inntekt og derfor er det "til pass" at de nå mister jobben, hjemmet, og alt som følger med det å ha hatt det "for godt" etter hennes målestokk.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #85 Del Skrevet 16. januar 2017 Hadde jeg vært TS så hadde jeg spurt naboene om de trengte hjelp i nøden. Å gi hjelp til folk som er på bunn er noe av det mektiske man kan gjøre for andre. Prøv TS, se hva som skjer daAnonymkode: 071b1...12e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 16. januar 2017 #86 Del Skrevet 16. januar 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: La oss være medmennesker. Anonymkode: 161ab...ff8 halleluja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #87 Del Skrevet 16. januar 2017 3 minutter siden, makkapakka skrev: halleluja. så mye kynisme og lite medmenneskelighet i dagens samfunn, det er helt feile verdier-tilogmed slike kommentarer får en slengt ut bare fordi jeg nevner vi må være medmennesker og støtte hverandre. Anonymkode: 161ab...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 16. januar 2017 #88 Del Skrevet 16. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: så mye kynisme og lite medmenneskelighet i dagens samfunn, det er helt feile verdier-tilogmed slike kommentarer får en slengt ut bare fordi jeg nevner vi må være medmennesker og støtte hverandre. Anonymkode: 161ab...ff8 Hvor var medmenneskligheten når oljearbeiderne var på topp? og det overfor alle andre grupper. Klarer du å gi meg et godt fornuftig svar på det uten å slenge med leppa? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #89 Del Skrevet 16. januar 2017 3 minutter siden, makkapakka skrev: Hvor var medmenneskligheten når oljearbeiderne var på topp? og det overfor alle andre grupper. Klarer du å gi meg et godt fornuftig svar på det uten å slenge med leppa? Det er mye krangling her inne, for mange folk som slenger ut spydigheter, det burde hete krangleguiden... jeg er ikke interessert i og forklare noe som helst, det jeg vil er at folk skal ha litt forståelse for andre, vi bør støtte hverandre-ikke godte oss over andre som ikke har det så bra. Anonymkode: 161ab...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 16. januar 2017 #90 Del Skrevet 16. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mye krangling her inne, for mange folk som slenger ut spydigheter, det burde hete krangleguiden... jeg er ikke interessert i og forklare noe som helst, det jeg vil er at folk skal ha litt forståelse for andre, vi bør støtte hverandre-ikke godte oss over andre som ikke har det så bra. Anonymkode: 161ab...ff8 Det burde vel oljearbeiderne tenkt på før.... og du slenger mye dritt du også, ikke håret bedre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #91 Del Skrevet 16. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Bullshit. Det er vel fortjent, og at noen som har blitt mobbet synes det er behagelig at mobberene får smake sin egen medisin gjør de ikke på noen som helst måte like ille som dem. Anonymkode: 409e6...fbf Hvorfor ikke? De har blitt mobbet for å ha lite penger og nå mobber de for at noen andre har lite penger. Ser kun likheter jeg. Anonymkode: aa7c4...d57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #92 Del Skrevet 16. januar 2017 39 minutter siden, makkapakka skrev: Det burde vel oljearbeiderne tenkt på før.... og du slenger mye dritt du også, ikke håret bedre Du snakker som om oljearbeidere er en ensartet gruppe, der alle tenker likt, og oppfører seg som drittsekker hele gjengen. Gjelder det bare for denne ene gruppen, eller gjelder det samme for alle yrkesgrupper? Er alle sykepleiere engler, alle sosionomer djevler, og alle drosjesjåfører late? 39 minutter siden, makkapakka skrev: Det burde vel oljearbeiderne tenkt på før.... og du slenger mye dritt du også, ikke håret bedre Anonymkode: fde81...1af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #93 Del Skrevet 16. januar 2017 På 15.1.2017 den 13.37, AnonymBruker skrev: Det er helt ufarlig å bruke noen minutter på denne følelsen Anonymkode: 6ff57...3ea Siden de står i fare for å miste dagpengene er det snakk om to år, ikke noen minutter. Anonymkode: fde81...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #94 Del Skrevet 16. januar 2017 47 minutter siden, makkapakka skrev: Det burde vel oljearbeiderne tenkt på før.... og du slenger mye dritt du også, ikke håret bedre Alt jeg snakker om er og ha litt forståelse, ser ikke hvordan det skal tolkes om at jeg slenger dritt. Anonymkode: 161ab...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 16. januar 2017 #95 Del Skrevet 16. januar 2017 Kvinner altså...... Dere begge høres ut som skikkelig bitches - ville ikke ha vært venner med noen av dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #96 Del Skrevet 16. januar 2017 På 14.1.2017 den 21.19, AnonymBruker skrev: Du kan tenke deg at dette er et "den som ler sist"-tilfelle. Men husk nå på at oljebransjen står for en stor del av Norges økonomi, og om denne nedgangen kommer til å være langvarig så blir det neppe du som ler sist... Anonymkode: 23169...466 Nja. Lykke og inntekt har ikke så stor sammenheng. Lykke og følelsen av at man ikke har mindre enn andre henger mer sammen Anonymkode: 91ee0...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #97 Del Skrevet 16. januar 2017 1 minutt siden, Outlander skrev: Kvinner altså...... Dere begge høres ut som skikkelig bitches - ville ikke ha vært venner med noen av dere. Bare fordi jeg sier at vi skal ha litt forståelse for andres livssituasjon og støtte hverandre? Er det grunnlag for at jeg slenger dritt og skal kalles en bitch? Anonymkode: 161ab...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 16. januar 2017 #98 Del Skrevet 16. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare fordi jeg sier at vi skal ha litt forståelse for andres livssituasjon og støtte hverandre? Er det grunnlag for at jeg slenger dritt og skal kalles en bitch? Anonymkode: 161ab...ff8 Dette var til TS og naboen - ikke dere andre her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #99 Del Skrevet 16. januar 2017 Akkurat nå, Outlander skrev: Dette var til TS og naboen - ikke dere andre her inne Takk for at du svarte. Anonymkode: 161ab...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå