AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Del Skrevet 14. januar 2017 Jeg er ei jente på 20 år som sliter med tette relasjoner. Spesielt i kjærligheten og med det motsatte kjønn. Hver gang jeg holder på med en gutt, så får jeg litt panikk. Jeg er veldig redd intimitet. Derfor er jeg aldri hatt sex, fordi jeg har aldri vært så nærme noen. Mange av vennene mine snakker om sine kjærester og hvor nære de er hverandre og at kjærligheten deres er så sterk. Men jeg har aldri følt på dette, fordi jeg trekker meg unna hver gang. Både psykisk og fysisk, synes det er litt ubehagelig. Føles ut som jeg er i et emosjonelt vakum. Det kan kanskje ha noe med familien min å gjøre, utenom min mor og jeg har familien min aldri vært nære hverandre, mine andre søsken snakker aldri om følelser og er veldig distansert når det kommer til det. Akkurat sånn er faren min også, han har aldri sagt til meg at han er glad i meg eller fortalt meg noe personlig. Det er så vidt jeg har fått en klem av han. Heldigvis er min mor helt motsatt, men jeg har blitt mer som de. Holder ting inne og oppstår som veldig kald. Jeg vil ikke være slik.... Noen som har råd angående dette? Anonymkode: a542c...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Del Skrevet 15. januar 2017 Dytt Anonymkode: 07f0c...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Del Skrevet 15. januar 2017 Har dessverre ingen råd, men kan si at jeg føler det på akkurat samme måte. Anonymkode: 028b4...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #4 Del Skrevet 15. januar 2017 Du må bare utfordre deg selv. Jeg vokste opp med foreldre som ikke uttrykte kjærlighet eller ga særlig med klemmer. Jeg jobbet med dette fra jeg var tenåring og har ingen problemer med å klemme andre eller si jeg er glad i de nå. Anonymkode: 5364f...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå