Gå til innhold

Hva gjør du når du virkelig skal nyte singeltilværelsen?

datajente

Anbefalte innlegg

Ut på byen? Film og is? Venninnekveld? Ut med gutta på pub? Hva gjør du når du virkelig skal nyte singeltilværelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter vanligvis bare på dataen. For å ta en pause i fra dette, kan jeg laste ned en film og spise en is, mens jeg ser på denne. Går aldri ut noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør akkurat som jeg vil! Drar på shopping og kjøper dyre klær jeg egentlig ikke har råd til, spise fine luncher og middager ute, går på byen og sjekker markedet, koser meg inne sammen med gode venninner og en bra film, legger meg når jeg vil og sover så lenge jeg orker, driter i å barbere leggene daglig, har masse kontakt med exer (noe kjærester stort sett ikke aksepterer), reiser hjem til mamma og tilbringer tid med familien osv osv.

Men noen ganger kan man gjerne oppgi alt det der for å ha en å ligge på armen til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde kanskje bidra med et forslag, jeg også. :) Kommer jo an på humør, men en jeg synes det er veldig deilig å først dra på spinning og bli skikkelig utkjørt, for så å sette meg ned foran skjermen og se en bra, morsom film med en stor pose godteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør akkurat som jeg vil! Drar på shopping og kjøper dyre klær jeg egentlig ikke har råd til, spise fine luncher og middager ute, går på byen og sjekker markedet, koser meg  inne sammen med gode venninner og en bra film, legger meg når jeg vil og sover så lenge jeg orker, driter i å barbere leggene daglig, har masse kontakt med exer (noe kjærester stort sett ikke aksepterer), reiser hjem til mamma og tilbringer tid med familien osv osv.

Men noen ganger kan man gjerne oppgi alt det der for å ha en å ligge på armen til.

Å, godt beskrevet! :)

Gjør mye av det samme jeg og, bortsett fra det med "går på byen og sjekker markedet..." Det har jeg ikke gjort ennå... Det nærmeste jeg kommer er vel at jeg har gått til byen og sjekket julemarkedet på Torvet. Men det er vel neppe det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slapper av med en tur på fjellet. Often tar jeg med teltet og slapper av hele helgen. er så vant med å være alene, så, så jeg synes det er best. Blir så mye bråk om man er flere. Tror nok jeg kommer til å være singel bestandig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg virkelig skal nyte singeltilværelsen? Spørsmålet var litt rart, men...

Siste uke har jeg truffet en del venninner, gått mange turer alene med tankene mine i ro og fred, og tatt meg en pils på puben med gamle venner.

Virkelig nyte singeltilværelsen...dvs hva gjør man når man virkelig skal nyte ekteskapet, blir rart å svare på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...