Gjest Jonasmann Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 (endret) Dette er ikke ment som en trolletråd, og er mer et lite sukk av å ha lest rundt på forumet. Jeg undrer meg om norske/skandinaviske kvinner egentlig hadde hatt bedre liv om de ble lagt bånd på. Jeg leser ofte at damer har sex, til og med i syden, med tilfeldige menn og greier å få barn med disse. De lever så single for resten av livene sine, fordi de blir 1. Mindre interessert i å møte menn etter de har fått barn. 2. De har mindre tid til dating. 3. De er mindre attraktive blant menn. Det er naturlig nok skikkelig vondt for barn å vokse opp uten far, og mister verdifull læring. En kan gjerne klage på mennene som driver på slikt, men i enden er det kvinner som står igjen med konsekvensene av det. Det er i tillegg slik at kvinner og menn er laget slik de er, nettopp for at kvinner skal lokke menn de liker inn i forhold, ikke ha tilfeldig sex. Personlig tror jeg at kvinner og barn hadde hatt det bedre, om kvinner generelt ble lagt strengere bånd på. Bare synd at det er vanskelig å gjennomføre. Endret 14. januar 2017 av Jonasmann
Gjest O.G. Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Burde ikke tittelen heller være: Burde norske menn bli kastrerte siden de smeller tilfeldige kvinner på tjukken`?
Maleficenta Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 4 minutter siden, Jonasmann skrev: Dette er ikke ment som en trolletråd, og er mer et lite sukk av å ha lest rundt på forumet. Jeg undrer meg om norske/skandinaviske kvinner egentlig hadde hatt bedre liv om de ble lagt bånd på. Jeg leser ofte at damer har sex, til og med i syden med tilfeldige menn, og greier å få barn med disse. De lever så single for resten av livene sine, fordi de blir 1. Mindre interessert i å møte menn etter de har fått barn. 2. De har mindre tid til dating. 3. De er mindre attraktive blant menn. Det er naturlig nok skikkelig vondt for barn å vokse opp uten far, og mister verdifull læring. En kan gjerne klage på mennene som driver på slikt, men i enden er det kvinner som står igjen med konsekvensene av det. Det er i tillegg slik at kvinner og menn er laget slik de er, nettopp for at kvinner skal lokke menn de liker inn i forhold, ikke ha tilfeldig sex. Personlig tror jeg at kvinner og barn hadde hatt det bedre, om kvinner generelt ble lagt strengere bånd på. Bare synd at det er vanskelig å gjennomføre. Så du vil tilbake til gamledager da kvinner hadde færre rettigheter? Glem det. Desduten er ikke problemet du snakker om så stort som du skal ha det til 9
a l'orange Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 (endret) Jeg antar at du med "legge bånd på" mener at menn skal begynne å takke nei til sex med kvinner, fortrinnsvis nei til sex utenfor ekteskap / seriøse forhold, eller i det minste nei til sex med kvinner som han ikke kjenner svært godt slik at de sammen har planlagt prevensjon i god tid før man har samleie. I såfall er jeg enig i at man godt kan "legge bånd på" kvinner Endret 24. november 2020 av a l'orange 8. september 2019 11
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 Norske kvinner har det for fritt. Det å ødelegge for fremtidige menn er ikke OK Anonymkode: d2cb4...684 1
Gjest Jonasmann Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 2 minutter siden, Maleficenta skrev: Så du vil tilbake til gamledager da kvinner hadde færre rettigheter? Glem det. Desduten er ikke problemet du snakker om så stort som du skal ha det til Nei, ikke færre muligheter. Faktisk gir utdanning for kvinner lavere sannsynlighet for å få barn utenfor parforhold.
Maleficenta Skrevet 14. januar 2017 #7 Skrevet 14. januar 2017 1 minutt siden, Jonasmann skrev: Nei, ikke færre muligheter. Faktisk gir utdanning for kvinner lavere sannsynlighet for å få barn utenfor parforhold. De fleste kvinner tar jo utdannelse. Hva dumme hvote trash kvinner gjør skal jo ikke gå ut over andre kvinner. 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #8 Skrevet 14. januar 2017 10 minutter siden, Jonasmann skrev: Dette er ikke ment som en trolletråd, og er mer et lite sukk av å ha lest rundt på forumet. Jeg undrer meg om norske/skandinaviske kvinner egentlig hadde hatt bedre liv om de ble lagt bånd på. Jeg leser ofte at damer har sex, til og med i syden med tilfeldige menn, og greier å få barn med disse. De lever så single for resten av livene sine, fordi de blir 1. Mindre interessert i å møte menn etter de har fått barn. 2. De har mindre tid til dating. 3. De er mindre attraktive blant menn. Det er naturlig nok skikkelig vondt for barn å vokse opp uten far, og mister verdifull læring. En kan gjerne klage på mennene som driver på slikt, men i enden er det kvinner som står igjen med konsekvensene av det. Det er i tillegg slik at kvinner og menn er laget slik de er, nettopp for at kvinner skal lokke menn de liker inn i forhold, ikke ha tilfeldig sex. Personlig tror jeg at kvinner og barn hadde hatt det bedre, om kvinner generelt ble lagt strengere bånd på. Bare synd at det er vanskelig å gjennomføre. Er du sikker på at du ikke nå varsler orkan i et eggeglass med vann? Hvor stort er det problemet du mener å ha identifisert? Er det 1% eller 1 promille av kvinner du snakker om nå? Det er vanskelig å få annen forståelse av trådens essens enn at du sutrer over at du ikke får pule, - og det er kvinners skyld siden de puler rundt i syden og får unger med alt og alle, - utenom med deg. Anonymkode: 2d678...1f5 13
Gjest Jonasmann Skrevet 14. januar 2017 #9 Skrevet 14. januar 2017 5 minutter siden, Maleficenta skrev: De fleste kvinner tar jo utdannelse. Hva dumme hvote trash kvinner gjør skal jo ikke gå ut over andre kvinner. Tror at selv de med utdanning kan få barn med tilfeldige menn, de kan ha uflaks.
Gjest antbug Skrevet 14. januar 2017 #10 Skrevet 14. januar 2017 1 minutt siden, O.G. skrev: Burde ikke tittelen heller være: Burde norske menn bli kastrerte siden de smeller tilfeldige kvinner på tjukken`? Det synes jeg hadde vært en mye mer passende tittel, O.G. Ts: uansett om du er mann eller kvinne, hvordan hadde du selv likt å bli lagt strengere bånd på? At andre skulle bestemme over sexlivet ditt og hvem du fikk lov til å få barn med, og vurdere moralen din? En nemd med høymoralske menn og kvinner kanskje, eller så kunne vi hatt en vergeordning. Tenk for et voksent og fullverdig menneske du hadde følt deg som da.
Maleficenta Skrevet 14. januar 2017 #11 Skrevet 14. januar 2017 2 minutter siden, Jonasmann skrev: Tror at selv de med utdanning kan få barn med tilfeldige menn, de kan ha uflaks. Abort er et alternativ. Samme med prevensjon. 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #12 Skrevet 14. januar 2017 1 minutt siden, Jonasmann skrev: Dette er ikke ment som en trolletråd, og er mer et lite sukk av å ha lest rundt på forumet. Jeg undrer meg om norske/skandinaviske kvinner egentlig hadde hatt bedre liv om de ble lagt bånd på. Jeg leser ofte at damer har sex, til og med i syden med tilfeldige menn, og greier å få barn med disse. De lever så single for resten av livene sine, fordi de blir 1. Mindre interessert i å møte menn etter de har fått barn. 2. De har mindre tid til dating. 3. De er mindre attraktive blant menn. Det er naturlig nok skikkelig vondt for barn å vokse opp uten far, og mister verdifull læring. En kan gjerne klage på mennene som driver på slikt, men i enden er det kvinner som står igjen med konsekvensene av det. Det er i tillegg slik at kvinner og menn er laget slik de er, nettopp for at kvinner skal lokke menn de liker inn i forhold, ikke ha tilfeldig sex. Personlig tror jeg at kvinner og barn hadde hatt det bedre, om kvinner generelt ble lagt strengere bånd på. Bare synd at det er vanskelig å gjennomføre. Du tror ikke de bare gikk lei av dørgende kjedelige norske menn som aldri vil ha hverken kjæreste eller familie eller vil noe sted i livet sitt utover å tenke på seg selv, pule en og annen dame, og game litt eller reise noen turer hit og dit før de dauer da? Billigere, hyggeligere og smartere å ligge med en tilfeldig spanjol på ferie, enn å trekkes med en norsk diger drittunge som hadde vært sånn planetens mest forferdelig forbilde for ungen uansett og billigere en kunstig befruktning. Ellers fødes det så få barn at denne sutringen om de fæle kvinnene som får barn forlengst har nådd patetisk. Dere norske menn klarer ikke engang å bidra til å opprettholde befolkningen og burde seriøst være flau over dere selv som kjønn. Anonymkode: 80959...fc2 6
Maleficenta Skrevet 14. januar 2017 #13 Skrevet 14. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at du ikke nå varsler orkan i et eggeglass med vann? Hvor stort er det problemet du mener å ha identifisert? Er det 1% eller 1 promille av kvinner du snakker om nå? Det er vanskelig å få annen forståelse av trådens essens enn at du sutrer over at du ikke får pule, - og det er kvinners skyld siden de puler rundt i syden og får unger med alt og alle, - utenom med deg. Anonymkode: 2d678...1f5 Jeg tenkte presis det samme. Det er stort sett essensen i de fleste trådene bitterpikkene oppretter 2
Gjest canacas Skrevet 14. januar 2017 #14 Skrevet 14. januar 2017 På tide å innskrenke kvinners frie vilje og valg ja, men hvordan det skal da gå for heite Pedro i Playa de las Americas vites ikke. Stakkars mann
a l'orange Skrevet 14. januar 2017 #15 Skrevet 14. januar 2017 (endret) Jonasmann skrev (På 14.1.2017 den 16.46): Nei, ikke færre muligheter. Faktisk gir utdanning for kvinner lavere sannsynlighet for å få barn utenfor parforhold. Så det du mener med "bånd på" er rett og slett bedre utdanning? I såfall er jeg også enig med deg i at man bør "legge bånd på" kvinner. Synes du kommer med lure forslag her! Bedre utdanning til kvinner, samt menn som sier nei til ubeskyttet sex! Bånd på kvinner høres ut som en superbra plan! Hurra for deg og dine gode forslag Endret 24. november 2020 av a l'orange 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #16 Skrevet 14. januar 2017 Man ser konstant klaging på at kvinner er så kresne på menn. At det er flere kvinner med høy utdanning enn menn og at disse kvinnene ikke vil være sammen med menn med lavere utdanning, og at dette fører til at flere menn ikke får seg den partneren de har rett på. Er det ikke da fordelaktig om noen kvinner bli alenemor i ung alder, noe som kan føre til at de ikke får utdanning og derfor ikke får så høye kriterier når det kommer til partnere? Og hvordan vil du utføre dette i praksis? Uten å legge begresninger på kvinners muligheter som du skriver du ikke ønsker så klart. Og å få lagt bånd på retten til å bestemme over egen kropp og eget sexliv er å ta fra kvinner muligheter. Anonymkode: 31133...38b 1
SlemUlv Skrevet 14. januar 2017 #17 Skrevet 14. januar 2017 Jeg mener MANNFOLK burde lære seg å legge bånd på seg jeg da. Mannfolk må lære seg å si nei til sex, sånn at de slipper å bli fedre uten å være i et seriøst forhold. Eller så bør alle bli flinkere til å bruke prevensjon. 6
Maleficenta Skrevet 14. januar 2017 #18 Skrevet 14. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man ser konstant klaging på at kvinner er så kresne på menn. At det er flere kvinner med høy utdanning enn menn og at disse kvinnene ikke vil være sammen med menn med lavere utdanning, og at dette fører til at flere menn ikke får seg den partneren de har rett på. Er det ikke da fordelaktig om noen kvinner bli alenemor i ung alder, noe som kan føre til at de ikke får utdanning og derfor ikke får så høye kriterier når det kommer til partnere? Og hvordan vil du utføre dette i praksis? Uten å legge begresninger på kvinners muligheter som du skriver du ikke ønsker så klart. Og å få lagt bånd på retten til å bestemme over egen kropp og eget sexliv er å ta fra kvinner muligheter. Anonymkode: 31133...38b Sykt kvalmende med menn som mener de har krav på de kvinnene de vil ha og blir blodig fornærmet over at kvinner faktisk har rett til å velge partner. 5
a l'orange Skrevet 14. januar 2017 #19 Skrevet 14. januar 2017 (endret) ⭐️ Endret 24. november 2020 av a l'orange
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #20 Skrevet 14. januar 2017 Kan du forklare hva du mener med å legge bånd på? Hva betyr det egentlig? Anonymkode: 62c64...45f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå