AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Del Skrevet 14. januar 2017 Hei har noen tips fra og gå fra en litt innadvent person til og bli utadvendt? Jeg vil virkelig forandre meg men og være sosial kommer ikke naturlig for meg. Jeg har personer jeg er med på skolen, men på fritiden er jeg ofte alene. Anonymkode: 736b3...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Del Skrevet 14. januar 2017 Ingen? Anonymkode: 736b3...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. januar 2017 #3 Del Skrevet 14. januar 2017 Du må lære å godta deg selv slik du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Del Skrevet 14. januar 2017 Du må presse deg ut av komfortsonen hvis du ønsker å forandre situasjonen du sitter i nå. Være villig til å oppleve ubehag en stund for at det skal gi deg goder senere, som f.eks venner og mer sosialt samvær på fritiden. Ellers er jeg enig i det den over sier om at du må lære å godta deg selv for den du er, det er mange som er som deg. Anonymkode: a64aa...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Del Skrevet 14. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må presse deg ut av komfortsonen hvis du ønsker å forandre situasjonen du sitter i nå. Være villig til å oppleve ubehag en stund for at det skal gi deg goder senere, som f.eks venner og mer sosialt samvær på fritiden. Ellers er jeg enig i det den over sier om at du må lære å godta deg selv for den du er, det er mange som er som deg. Anonymkode: a64aa...c04 Tips til ting å spør for å bli kjent med en person. Temaer og spør om? Anonymkode: 736b3...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #6 Del Skrevet 14. januar 2017 Hei! Jeg sliter i grunn med det samme, mest fordi jeg har svært dårlig selvtillitt. Tar laaang tid før jeg slipper meg løs og lar folk bli kjent med meg. Er en usikker person generelt. Vel, jeg tror jeg har klart å forandre meg en del nå. Jeg går vg3 så det har blitt en del russefester på nattklubb og mye vors. Jeg drakk ikke, men den høye musikken og alle menneskene som var fulle gjorde at jeg klarte å slippe meg løs i stor grad. Plutselig var jeg en annen person. Jeg som hater å danse og synegr fordi jeg er så dårlig på det sang for full hals og dansa som en gal. Og jeg var helt edru også! Ellers hjelper det meg personlig å kle meg fint, sminke meg og fikse håret. Da får jeg mer selvtillitt og klarer å ta mer intiativ til prat. Jeg føler meg alltid bedre de dagene jeg har ordna meg enn de dagene jeg ikkr har sminke mrg og bare tatt på en hettegenser med hår i dott. Når det gjelder til å kunne være mer pratsom må du nesten bare hoppe i det. Be disse folka på skolen om å bli med deg hjem, se en film på kino, spise middag ute, shoppe. Vennskap utviklet seg til å bli nære vennskapsrelasjoner ved at man gjør ting utenfor skoletiden, så det er det jeg anbefaler å gjøre. Ellers kan jeg ikke hjelpe deg særlig. Jeg vet hvor vanskelig det kan være så jeg vet det ikke bare er å si "snakk med noen" Lykke til! Anonymkode: 5ac56...aec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå