Gå til innhold

Kvinner som holder seg godt

Gruselgrafs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke akkurat gammel, men jeg ble veldig overrasket da jeg leste at Isla Fisher er over 40.

Hun er veldig søt, og har noe ungdommelig over seg.

isla-fisher-oscras-2016.jpg

Endret av Avocado90
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Avocado90 skrev:

Ikke akkurat gammel, men jeg ble veldig overrasket da jeg leste at Isla Fisher er over 40.

Hun er veldig søt, og har noe ungdommelig over seg.

isla-fisher-oscras-2016.jpg

Wow, hun ser jo yngre ut enn meg som er 25 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit jeg, at kjendiser jukser litt. Bare de ikke ser operert ut og tviholder for mye på ungdommen. Er ikke helt fremmed for å fixe på meg selv heller. På de flotteste synes det ikke at de har fixet noen ting, bare at de ser 10-15 år yngre ut. Meg Ryan var vel den søteste av alle, men ser helt ødelagt ut nå. Alt med måte. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2017 den 22.40, AnonymBruker skrev:

Ok. Da forventer jeg bilder av vanlige kvinner. Ikke Hollywood-babes. Vanlige, godt voksne kvinner med vanlig økonomi. 

Venter....

Anonymkode: bbe4c...0f8

De finnes faktisk i fleng, men legges ikke ut på nett. 

Jeg jobbet et periode med mange damer i 50-årene på et prosjekt og jeg tenkte ofte at WOW, så bra hun og hun så ut! Da var jeg i trettiårene selv. Nå er jeg i 40-årene og jeg har flere venninner som kan matche Rachel McAdams f eks, både ansikt og kropp, UTEN botox el.l. De er hverken rike eller har personlige trenere og spiser til og med normalt.

Grunnen til at man tror disse kvinnene ikke finnes er fordi du tror de er mye yngre enn de er når du ser dem på gata.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.1.2017 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Forresten teit av dere som roper Botox når ingen gjorde det i tråden om menn som holder seg godt...

Anonymkode: aac24...60c

Menn bruker ikke borox. Jeg mener MENN. Petter Pilgård for eksempel er ikke mann.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2017 den 22.15, AnonymBruker skrev:

Rachel McAdams 

Anonymkode: 2e778...7d4

Ho er ikke 40 engang, snakk om å skeie ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hemmingroad skrev:

Ho er ikke 40 engang, snakk om å skeie ut...

Hun er det ganske snart

6 minutter siden, Hemmingroad skrev:

Menn bruker ikke borox. Jeg mener MENN. Petter Pilgård for eksempel er ikke mann.

Mange menn bruker botox, det gjør dem ikke noe mindre mann 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev:

Hun er det ganske snart

Mange menn bruker botox, det gjør dem ikke noe mindre mann 

Jo, det gjør det. Men jeg gir meg jeg, så kan du bare gå rundt å ha feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hemmingroad skrev:

Jo, det gjør det. Men jeg gir meg jeg, så kan du bare gå rundt å ha feil.

Greit å ha egne meninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hemmingroad skrev:

Selvsagt er han mann. I profilen din skriver du forøvrig:   Er opptatt av at kvinner skal ha et godt selvbilde å godta utseende sitt uansett hva andre måtte mene. 

Det samme burde gjelde for menn og da kommer man ikke med slike kommentarer. 

Endret av Hermine Grang
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

De finnes faktisk i fleng, men legges ikke ut på nett. 

Jeg jobbet et periode med mange damer i 50-årene på et prosjekt og jeg tenkte ofte at WOW, så bra hun og hun så ut! Da var jeg i trettiårene selv. Nå er jeg i 40-årene og jeg har flere venninner som kan matche Rachel McAdams f eks, både ansikt og kropp, UTEN botox el.l. De er hverken rike eller har personlige trenere og spiser til og med normalt.

Grunnen til at man tror disse kvinnene ikke finnes er fordi du tror de er mye yngre enn de er når du ser dem på gata.

Signerer! Det å holde seg godt handler faktisk sjeldent om penger. Å ha gode gener er jo et pluss, men livsstil er også veldig viktig. Man kan ikke kjøpe seg til ekte fin hud, eller ekte fint hår. Man ser om noe er kjøpt og betalt.

Bare tenk på askepott. Ekte naturlige skjønneheter finnes i alle samfunnslag. Ekte skjønnhet og hvordan man holder seg har ikke med størrelsen på lommeboka å gjøre, men som nevnt livsstil og gener. Spiser man sunt og godt ( ikke for lite ), beveger seg regelmessig, ikke verken røyker eller drikker for mye, ikke ligger pal og soler seg i laaang tid, sover nok etc, kan man holde seg godt lenge. Å bevege seg er gratis, an kan spise rimelig , men allikevel sunt, søvn er gratis osv. Å ta alskens behandlinger gjør ikke nødvendigvis at man holder seg bedre, ofte tvert imot...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Selvsagt er han mann. I profilen din skriver du forøvrig:   Er opptatt av at kvinner skal ha et godt selvbilde å godta utseende sitt uansett hva andre måtte mene. 

Det samme burde gjelde for menn og da kommer man ikke med slike kommentarer. 

Nemli, derfor er jeg imot botox i utgangspunktet. Er flatpanna og idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2017 den 0.47, AnonymBruker skrev:

Lill Lindfors 76 år

Fantastisk vakker :hjerte:  og jeg kunne ikke gjette at hun har en så høy alder

http://www.dagbladet.no/tema/lillnbsplindforsnbsp--jeg-synger-fortsatt-om-en-mann-definitivt-og-det-er-ikke-jesus/66632269

Anonymkode: a9673...e44

Hun har DET nydelige smilet også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wenche Myhre holder seg utrolig bra og er minst like sjarmerende og søt nå som hun var for 50 år siden. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Honey Dew skrev:

Hun har DET nydelige smilet også

Så Lill Lindfors på en konsert ifjor. Jeg syns hun ser ut som hun er 70+ men hva gjør det? Hun sang fortsatt fint og hun har mye utstråling. 

Susan Sarandon ser flott ut men er åpen om at hun har løftet og strammet litt. Det har absolutt alle i Hollywood, de som påstår noe annet lyver. Bedre å være åpen om det enn å bidra til fullstendig uoppnåelige idealer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...