Gå til innhold

En hyllest til min søte lille pus

Ciara

Anbefalte innlegg

Jeg er så glad i pus! Han gjør livet mitt bedre :) Når jeg kommer hjem fra jobb er han glad. Om nettene sover han ved siden av hodeputa mi, og når morgenen nærmer seg vrikker han seg inn mellom armene mine. Våkner ofte av den høye malinga hans da :) Eller jeg får meg en hårvask. Eller jeg klapper ham når han ligger på fanget mitt, og han ser opp på meg med et uttrykk som sier "Nå koser vi oss, nå!". Jo, pus får meg til å føle meg som en elsket kvinne! :ler:

Glad lørdagshilsen fra Ciara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke sant? :) Før jeg fikk meg katt drømte jeg om katt dagen lang... Kunne nesten ikke tenke på annet enn at jeg ønsket meg katt :wink: Og han oppfyller alle kattedrømmene mine! :)

Vi er heldige vi, Arkana 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kjempeheldig! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten den lille (eller, han er ganske stor da! :wink: ) pusen min! I dag lå han og koset seg på et pledd foran peisen... skjønnassen min... :hjerter:

Snart får han en lillebror!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting er så avstressende og beroligende som å sitte med en malende katt i fanget! Katter er hjertemedisin! Elsker Missemora mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en mnd siden hentet vi hjem vår lille puse-baby, og dagene er ikke lenger det samme. Hver dag når jeg kommer hjem fra jobb står hun i gangen og hilser på meg. Om kvelder ligger hun i armkroken min, og om natten mellom hodene til meg og sambo.. Hun er babyen vår og gir oss så mye glede og latter! Hipp hurra for pusen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselige historier! :) Det er helt utrolig hvor mye selskap og varme man kan få av et lite vesen som en katt :) Det er liksom så mye koseligere å stå opp om morgenen når man møter et vesen som hopper opp i fanget med en gang og skal ha kos :) Hurra for katter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tilngeling ikke innlogget

... blir mobbet fordi jeg prater litt mye om vår pusemjau... :ler: fantastisk tråd dette !

Noen andre som har katt de kan leke "apport" med?

(dvs kaste en leke og så henter katten den, og så kase igjen osv?

Tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det så utrolig herlig å komme hjem og bli møtt av en liten pus som kommer springende og praktisk talt hopper i armene for en liten kos mens hun gjemmer ansiktet i armkroken. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min puse henter den røde lekemusen sin hele tiden og legger den foran beina til den som har fått i oppdrag å hive. Det er noe av det kjekkeste han vet! :ler::ler:

God underholdning da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i det, Tingeling! :ler: Da jeg fikk meg katt snakket jeg om ham hele tiden! Jeg måtte faktisk skjerpe meg og prøve å være bevisst på det sånn at jeg ikke snakket hull i hodet på vennene mine om ham! :oops: Snakk om å ha fått seg baby :wink: Og sambo er likedan. Så her i huset blir pusen gransket og beundret for hver ny ting han finner på, vi ler med en stolt mine og sier - "så du hva han gjorde nå?" Matvanene granskes, veksten granskes.... mange ganger lurer vi på om vi er helt gale her! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... blir mobbet fordi jeg prater litt mye om vår pusemjau... :ler: fantastisk tråd dette !

Noen andre som har katt de kan leke "apport" med?

(dvs kaste en leke og så henter katten den, og så kase igjen osv?

Tingeling

Har en burmeser som elsker å leke "apport" ;)

Verdens skjønneste lille koseklump!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Ciara; dere er ikke alene.... Men - folk snakker jo sånn om menneskebarna sine, så hvorfor ikke om katter..!? Hehe... :wink: (Ikke meningen å evt tråkke på noen tær her nå, altså...)

Og vår pus henter også musen sin, og kommer med den tilbake 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Ciara; dere er ikke alene.... Men - folk snakker jo sånn om menneskebarna sine, så hvorfor ikke om katter..!? Hehe... :wink: (Ikke meningen å evt tråkke på noen tær her nå, altså...)

Og vår pus henter også musen sin, og kommer med den tilbake 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puser er det beste som finnes! Min nydelige pus ligger på gulvet og ruller seg fra side til side. Øynene er smale, et tegn på tilfredshet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...