Gjest kattehviskeren Skrevet 20. januar 2017 #21 Skrevet 20. januar 2017 18 timer siden, fresia skrev: jeg synes børsten er oppskrytt, men det kommer nok an på hva slags hår du har. jeg har tynt/fint og tørt nordisk hår. det blir brusete av luftfuktighet og må alltid gre det mens det er vått for å unngå floker. tangle teezer eller vanlige børster klarer ikke å gre ut flokene mine - særlig ikke når håret er fått. jeg er helt avhengig av Wet Brush fra HH Simonsen. den grer håret mitt kjempelett hatt den i flere år.. Er i samme hårkategori som deg så da er TT kanskje ikke det jeg trenger aller mest. Men den er jo veldig liten, tror jeg skal kjøpe en og sjekke det ut som reisebørste.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #22 Skrevet 20. januar 2017 Min favoritt børste, jeg har såkalt "fint" hår, floker seg fort, syns den fjerner det helt fint uten å gjøre vondt. Pluss den er konge på pulesveis! Anonymkode: 0c3f5...222
Aamu Skrevet 20. januar 2017 #23 Skrevet 20. januar 2017 På 15.1.2017 den 15.45, AnonymBruker skrev: Er veldig fornøyd med den både til meg selv og hunden selv. Ingen av oss har veldig tykt hår/pels, da. Lett å rengjøre, noe man selvsagt burde gjøre i innimellom, jeg bruker mild såpe evt sjampo og ganske varmt vann. Anonymkode: 588bd...0da Håper dere har én hver
Reveenka Skrevet 20. januar 2017 #24 Skrevet 20. januar 2017 Jeg bruker Tangle teezer på bikkjene og The wet brush på meg selv. Synes børstene fra wet brush er i en klasse for seg og mye bedre enn Tangle teezer. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå