AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #21 Del Skrevet 14. januar 2017 Jeg ville nesten tolket et sånn utsagn positivt uansett, men IHVERTFALL i den sammenhengen du fikk høre det, TS. Anonymkode: d50a7...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. januar 2017 #22 Del Skrevet 15. januar 2017 På 13.1.2017 den 17.43, AnonymBruker skrev: Er ikke dette egentlig ganske frekt å si? Var noen som sa det til meg i dag. Anonymkode: 09c5f...bc6 Du fulgte ikke opp med et spørsmål om hva vedkommende mente for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #23 Del Skrevet 15. januar 2017 På 13.1.2017 den 18.01, AnonymBruker skrev: Da ville jeg ikke tolket det negativt Anonymkode: 8540a...371 Det kan være også negativt. Anonymkode: f8c51...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiigen Skrevet 15. januar 2017 #24 Del Skrevet 15. januar 2017 På 1/13/2017 den 17.43, AnonymBruker skrev: Er ikke dette egentlig ganske frekt å si? Var noen som sa det til meg i dag. Anonymkode: 09c5f...bc6 Jeg synes det er positivt. Alle jenter har lyst å være spesielle, og i denne setningen så ytres jo akkurat dette, du Stine er ikke som alle andre. I den sammenheng du beskriver så tror jeg ikke det er ment som en "sjekkereplikk", men kanskje litt flørtete. Frasen"du er noe for deg selv" kvalifiserer som en såkalt "neg". Dette er et ambiguøst utsagn som er ment å få kvinnen til å fokuserere innover istedenfor utover,altså få henne mer reaktiv. Og til det formål må jeg jo bare si at denne har virket til overmåte fantastisk bra etter hensikten ettersom du ble så innoverfokusert at du laget en egen forumtråd om dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #25 Del Skrevet 15. januar 2017 Jeg ville tolket det som positivt. Kanskje han synes du er litt underlig men det er jo stort sett en positiv ting. Har han noen grunn til å skulle være ufin mot deg? Mest sannsynlig ikke Anonymkode: 553f5...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hactar Skrevet 16. januar 2017 #26 Del Skrevet 16. januar 2017 Kommer jo an på hva du fortalte, det. Var det en morsom historie om da du gikk deg vill i Paris og komplikasjonene som fulgte da du prøvde å spørre om veien på fransk, eller var det mer en psyko kaninkokerhistorie om da du ble bedratt og reagerte med å true nykjæresten med øks? Kort sagt: Var latteren lett eller vantro? Deri ligger ditt svar, mitt barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå