suckers Skrevet 10. august 2017 #921 Del Skrevet 10. august 2017 22 minutter siden, Jennybella skrev: 😂😂😂 Dette skal de spise til frokost og kvelds😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 10. august 2017 #922 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Og fikk brukt opp blåbærne hun kjøpte i går Havregrøten så veldig god ut - denne oppskriften skal prøves! Endret 10. august 2017 av Flisespikker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 10. august 2017 #923 Del Skrevet 10. august 2017 29 minutter siden, suckers skrev: Dette skal de spise til frokost og kvelds😂 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 10. august 2017 #924 Del Skrevet 10. august 2017 3 timer siden, suckers skrev: Dette skal de spise til frokost og kvelds😂 Ikke rart det vel. Må skjønne at interiørstasj koster flesk. Mindre penger til mat. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 10. august 2017 #925 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) 5 timer siden, suckers skrev: Nå har hun lagt ut oppskrift på havregrøt, rett fra havregrynspakka. Ikke dårlig... Hun er bare i underkant av 30 år og har allerede oppdaget havregrøt . Imponerende. Endret 10. august 2017 av Veslefrikk 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 10. august 2017 #926 Del Skrevet 10. august 2017 Havregrøtinnlegget har hun kanskje skrevet selv uten å kopiere noen - og det er sunt, godt og det er billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 10. august 2017 #927 Del Skrevet 10. august 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, krenkende utsagn, persondebatt og brukerdebatt - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 11. august 2017 #928 Del Skrevet 11. august 2017 Kanskje DU skal bruke fantasien Ine, som bare kopierer, kopierer, kopierer. Ref. til siste innlegg med helt like bilder som VP. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 11. august 2017 #929 Del Skrevet 11. august 2017 47 minutter siden, suckers skrev: Kanskje DU skal bruke fantasien Ine, som bare kopierer, kopierer, kopierer. Ref. til siste innlegg med helt like bilder som VP. Det skjer ikke at hun bruker fantasien, det har vi sett eksempler på 😂. Det jeg synes er merkelig er at de følger hverandre på Instagram, hvorfor reagerer ikke villapaprika, hun ser jo bare kopi av sitt eget hjem hele tida. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 11. august 2017 #930 Del Skrevet 11. august 2017 På 9.8.2017 den 13.12, Jennybella skrev: Kopi, kopi,kopi. Hva faen er det med hu, siste bilder på bloggen er jo tatt rett ut av villapaprikas stue. Noe må mangle i hode på den dama der. Jeg syns denne tråden er direkte fæl, og jeg syns flere av de mest aktive bidragsyterne her burde tenke seg veldig godt om før de skriver mer. Ja, denne bloggeren kopierer andre bloggere, og jada, det er utvilsomt flere ting som skurrer her. Selvsagt er det ikke greit å kopiere andres arbeid! Men trenger dere å skrive det flere ganger nå? Alle som har vært innom denne tråden har garantert fått det med seg. En del av kommentarene som skrives her er direkte ondsinnede. Er det virkelig greit å hetse og latterliggjøre denne bloggeren på alle områder (utseende, økonomi, klesstil, evner)? Det er vel ganske åpenbart for de fleste at det må ligge noe mer bak det som foregår på denne bloggen? 19 timer siden, Pæddan skrev: Ikke rart det vel. Må skjønne at interiørstasj koster flesk. Mindre penger til mat. På 4.8.2017 den 18.58, suckers skrev: " hva syns dere om at jeg har valgt litt mere outfit bilder?" Eh, nei, du kan ingenting om klær. Sikkert fordi du ikke kopierer noen og viser dermed hvor lite du klarer å få til på egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 11. august 2017 #931 Del Skrevet 11. august 2017 15 minutter siden, Loffeliten skrev: Jeg syns denne tråden er direkte fæl, og jeg syns flere av de mest aktive bidragsyterne her burde tenke seg veldig godt om før de skriver mer. Ja, denne bloggeren kopierer andre bloggere, og jada, det er utvilsomt flere ting som skurrer her. Selvsagt er det ikke greit å kopiere andres arbeid! Men trenger dere å skrive det flere ganger nå? Alle som har vært innom denne tråden har garantert fått det med seg. En del av kommentarene som skrives her er direkte ondsinnede. Er det virkelig greit å hetse og latterliggjøre denne bloggeren på alle områder (utseende, økonomi, klesstil, evner)? Det er vel ganske åpenbart for de fleste at det må ligge noe mer bak det som foregår på denne bloggen? Så det synes du at vi hetser, men hetsing av andre her inn på kg er greit eller??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 11. august 2017 #932 Del Skrevet 11. august 2017 4 minutter siden, Jennybella skrev: Så det synes du at vi hetser, men hetsing av andre her inn på kg er greit eller??? Ja, jeg syns enkelte av dere hetser denne bloggeren (blant annet du, som er en av de de aller ivrigste deltagerne i denne tråden). Det er ganske åpenbart at det må ligge "noe" bak det denne bloggeren gjør, uten at jeg skal spekulere i hva dette "noe" er. Derfor mener jeg det er ekstra unødvendig (og ugreit!) å slenge slike kommentarer som enkelte av dere kommer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 11. august 2017 #933 Del Skrevet 11. august 2017 4 minutter siden, Loffeliten skrev: Ja, jeg syns enkelte av dere hetser denne bloggeren (blant annet du, som er en av de de aller ivrigste deltagerne i denne tråden). Det er ganske åpenbart at det må ligge "noe" bak det denne bloggeren gjør, uten at jeg skal spekulere i hva dette "noe" er. Derfor mener jeg det er ekstra unødvendig (og ugreit!) å slenge slike kommentarer som enkelte av dere kommer med. Så lenge det ikke er mulig å stille bloggeren spørsmål og hun bare blokkerer folk som prøver, så får hun bare tåle at folk reagerer på henne. Dette gjelder alle bloggere egentlig, som bevisst unngår å svare leserne sine. En plass må vi som ikke kjøper tullet deres få lov til å ytre oss også. Hadde de vært mer åpne, så hadde de sluppet unna såkalt hets. Men så lenge de holder på som de gjør, så kommer jeg til å skrive (nesten) akkurat hva jeg mener. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 11. august 2017 #934 Del Skrevet 11. august 2017 20 minutter siden, Loffeliten skrev: Ja, jeg syns enkelte av dere hetser denne bloggeren (blant annet du, som er en av de de aller ivrigste deltagerne i denne tråden). Det er ganske åpenbart at det må ligge "noe" bak det denne bloggeren gjør, uten at jeg skal spekulere i hva dette "noe" er. Derfor mener jeg det er ekstra unødvendig (og ugreit!) å slenge slike kommentarer som enkelte av dere kommer med. Så lenge hun er offentlig som andre bloggere må hun tåle det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 11. august 2017 #935 Del Skrevet 11. august 2017 3 minutter siden, Jennybella skrev: Så lenge hun er offentlig som andre bloggere må hun tåle det Og forresten det hun holder på med er galskap og burde stoppes.Alle som holder på sånn må tas tak i uansett hvem det er 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OuterSpace Skrevet 11. august 2017 #936 Del Skrevet 11. august 2017 5 minutter siden, Jennybella skrev: Så lenge hun er offentlig som andre bloggere må hun tåle det Så fint at du har funnet en unnskyldning som fritar deg for alt ansvar. Kjør på! Du gjør jo dette fordi det er "artig". Sympatisk! 👍 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OuterSpace Skrevet 11. august 2017 #937 Del Skrevet 11. august 2017 3 minutter siden, Jennybella skrev: Og forresten det hun holder på med er galskap og burde stoppes.Alle som holder på sånn må tas tak i uansett hvem det er Hvor kommer all denne voldsomme moralske indignasjonen på andres vegne fra? Synes du dette er et alvorlig samfunnsproblem? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 11. august 2017 #938 Del Skrevet 11. august 2017 14 minutter siden, suckers skrev: Så lenge det ikke er mulig å stille bloggeren spørsmål og hun bare blokkerer folk som prøver, så får hun bare tåle at folk reagerer på henne. Dette gjelder alle bloggere egentlig, som bevisst unngår å svare leserne sine. En plass må vi som ikke kjøper tullet deres få lov til å ytre oss også. Hadde de vært mer åpne, så hadde de sluppet unna såkalt hets. Men så lenge de holder på som de gjør, så kommer jeg til å skrive (nesten) akkurat hva jeg mener. Så du mener at siden bloggeren ikke lar leserne stille spørsmål, så rettferdiggjør det kommentarer som den under? Du latterliggjør henne når hun faktisk prøver å gjøre noe eget i stedet for å kopiere andre. Hva oppnår du med det? På 4.8.2017 den 18.58, suckers skrev: " hva syns dere om at jeg har valgt litt mere outfit bilder?" Eh, nei, du kan ingenting om klær. Sikkert fordi du ikke kopierer noen og viser dermed hvor lite du klarer å få til på egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 11. august 2017 #939 Del Skrevet 11. august 2017 19 minutter siden, OuterSpace skrev: Hvor kommer all denne voldsomme moralske indignasjonen på andres vegne fra? Synes du dette er et alvorlig samfunnsproblem? Det var dine ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OuterSpace Skrevet 11. august 2017 #940 Del Skrevet 11. august 2017 8 minutter siden, Jennybella skrev: Det var dine ord Jeg spør, jeg. Du kan jo forklare det selv? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg