maipai Skrevet 7. august 2017 #901 Del Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, Viernes skrev: Ikke sett noen snapper selv, la til i dag. Når la du de til? Ble du lagt til som venn av de? Kanskje man må være snapvenner med de for å få sett. I såfall virker det som om Ine ikke er interessert i å legge til noen, vi får se i morgen om det blir noen snaper da (fra andre, men hennes vil jo fortsatt være der en stund) I helgen. Ble lagt til av dem ja. Snappene ligger ute i 24 timer. Ines første ble lagt ut i åttetiden i dag. Utrolig uproft å ikke legge til nye følgere! Men nå oser ikke akkurat den kontoen profesjonalitet... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaogMini Skrevet 8. august 2017 #902 Del Skrevet 8. august 2017 17 timer siden, Marimekkoen skrev: Snap: bloggerfruene Ine har kontoen i dag. Jeg prøvde å legge di til, men finner ikke no snap story fra i dag. Må di godkjenne meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 8. august 2017 #903 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg har sett snappen til Ine, og den var verken verre eller bedre enn andre snappere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 8. august 2017 #904 Del Skrevet 8. august 2017 Kom meg inn på snappen etter hvert jeg også. Skrudde av lyden da jeg ikke takler blogger-stemmer. Var verken bra eller dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 8. august 2017 #905 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) Den svarte t-skjorta passet overhode ikke inni den toppen og de skoene passer absolutt ikke til antrekket. Ellers ikke så verst. Øyesminka er et kapittel for seg selv. Rart en modell ikke ser slike ting Endret 8. august 2017 av suckers 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 8. august 2017 #906 Del Skrevet 8. august 2017 Glad i de Reebok-skoene sine 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 8. august 2017 #907 Del Skrevet 8. august 2017 3 minutter siden, Flisespikker skrev: Glad i de Reebok-skoene sine Helt greit å bruke slike sko, men ikke til alle antrekk. Dette antrekket viser bare hvor lite hun kan når hun ikke kopierer noen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 8. august 2017 #908 Del Skrevet 8. august 2017 Hvordan legger man til noen på snapchat som ikke er på vennelista di da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 8. august 2017 #909 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg får nesten vondt inni meg når vi diskuterer IC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 8. august 2017 #910 Del Skrevet 8. august 2017 Tråden er ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner og avsporinger - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 8. august 2017 #911 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) 12 timer siden, Kaktuspotte skrev: Jeg får nesten vondt inni meg når vi diskuterer IC. Hun får altså bare skylde seg selv. Hun er en voksen, straks tretti år gammel kvinne. Hun er tydeligvis oppegående nok til å ha omsorgen for to barn, og det er ikke mer synd på henne enn på andre. Det hun driver med er kopiering av åndsverk og plagiat. Det er ulovlig og straffbart, og det er en gåte for meg at de hun stjeler fra ikke reagerer. Hun får óg tåle omtale og kritikk av klær og styling, når hun legger ut "mote-innlegg", og tidligere har uttalt at hun er "modell". Hun skriver som ei kråke, og 98% av det hun legger ut er "copy/paste". Interiøret flytter hun bare rundt på fra rom til rom. Når det kommer til motesansen og styling skal jeg la være å uttale meg. Jeg skjønner rett og slett ikke en dritt av dama. Hvorfor hun ikke jobber, at hun ikke skjemmes eller er redd for å bli anmeldt. Hvorfor mannen lar henne holde på, om hun har noen hobbyer foruten dette med å flytte rundt på lysfat eller om hun i set hele tatt har noe sosialt liv. Endret 9. august 2017 av Perle Skriveleifer 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 8. august 2017 #912 Del Skrevet 8. august 2017 22 minutter siden, Perle skrev: Hun får altså bare skylde seg selv. Hun er en voksen, straks tretti år gammel kvinne. Hun er tydeligvis oppegående nok til å ha omsorgen for to barn, og det er ikke mer synd på henne enn på andre. Det hun driver med er kopiering av åndsverk og plagiat. Det er ulovlig og straffbart, og det er en gåte for meg at de hun stjeler fra ikke regerer. Hun får også tåle omtale og kritikk av klær og styling, når hun legger ut "mote-innlegg", og tidligere har uttalt at hun er "modell". Hun skriver som ei kråke, og 98% av det hun legger ut er "copy/paste". Interiøret flytter hun bare rundt på fra rom til rom. Når det kommer til motesansen og styling skal jeg la være å uttale meg. Jeg skjønner rett og slett ikke en dritt av dama. Hvorfor hun ikke jobber, at hun ikke skjemmes eller er redd for å bli anmeldt. Hvorror mannen lar henne holde på, om hun har noen hobbyer foruten dette med å flytte rundt på lysfat eller om hun har noe sosialt liv. Jammen et bra innlegg, sånn det er 👍 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 9. august 2017 #913 Del Skrevet 9. august 2017 Kopi, kopi,kopi. Hva faen er det med hu, siste bilder på bloggen er jo tatt rett ut av villapaprikas stue. Noe må mangle i hode på den dama der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perplexed Skrevet 9. august 2017 #914 Del Skrevet 9. august 2017 Sitat Vi lykkes med det vi får til og lykkes med hvordan resultatet blir. Sitat fra siste blogginnlegg. Er det bare jeg som ikke klarer å forstå hva det skal bety? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 9. august 2017 #915 Del Skrevet 9. august 2017 14 minutter siden, perplexed skrev: Sitat fra siste blogginnlegg. Er det bare jeg som ikke klarer å forstå hva det skal bety? Det vet hun ikke selv engang. Blir slik når hun bare kopierer. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingvinis Skrevet 9. august 2017 #916 Del Skrevet 9. august 2017 Jeg lurer på om det får henne til å føle seg bedre. Å late som om hun er en annen. (villapaprika, frumæla,mammatilmichelle) osv. Lurer også på om noen kjøper det? Kanskje hun misliker seg selv så masse, at hun prøver å være en annen. Det er i tilfelle kjempesårt :/ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 9. august 2017 #917 Del Skrevet 9. august 2017 1 time siden, pingvinis skrev: Jeg lurer på om det får henne til å føle seg bedre. Å late som om hun er en annen. (villapaprika, frumæla,mammatilmichelle) osv. Lurer også på om noen kjøper det? Kanskje hun misliker seg selv så masse, at hun prøver å være en annen. Det er i tilfelle kjempesårt :/ De som ikke vet at hun kopierer, tror nok på henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 9. august 2017 #918 Del Skrevet 9. august 2017 Hvorfor reagerer ikke villa paprika???? Det er jo blod kopi av alt hun legger ut av interiør, til minste detalj. Vet at hun har tatt henne før , men nå synes jeg jammen dette må komme frem tydeligere ,så folk som følger henne får se at alt er kopiert. Tydeligvis ikke alle som vet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 10. august 2017 #919 Del Skrevet 10. august 2017 Nå har hun lagt ut oppskrift på havregrøt, rett fra havregrynspakka. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 10. august 2017 #920 Del Skrevet 10. august 2017 16 minutter siden, suckers skrev: Nå har hun lagt ut oppskrift på havregrøt, rett fra havregrynspakka. 😂😂😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg