Gå til innhold

Det Glade Hjem

Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 timer siden, Flisespikker skrev:

Er bare å vente på badestampen!

Men, hva er greia med den terrassen deres? Det ser jo ut som om den er helt innebygget?  Ikke akkurat åpen? Hvis de eier det huset burde de virkelig slå ut veggene rundt (hele) "terrassen". Hun postet vel 10-12 bilder i eksakt samme vinkel, og det ser veeeldig tett ut.

Tror det er en vegg som kanskje er bygd igjen, som en levegg. Tenker som så at det kanskje er bare der de har bord/pynt å at resten av verandaen er tom. Tror ikke Ine har så mye interiør og at det er derfor vi ser mye av det samme på alle bildene. En stund var det skittentøyskurven fra rm som gikk igjen, nå er det de sorte vasene, lysestakene og de sorte brettene som er med på alt av bilder. De flyttes fra rom til rom, og brukes for hva de er verdt. Ellers synes jeg det ser ganske tomt ut. Tenker at det kanskje er slik på verandaen også. Det er kun denne kroken som er fikset, derfor blir det bilder fra samme vinkel hele tiden.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Horselady skrev:

Tror det er en vegg som kanskje er bygd igjen, som en levegg. Tenker som så at det kanskje er bare der de har bord/pynt å at resten av verandaen er tom. Tror ikke Ine har så mye interiør og at det er derfor vi ser mye av det samme på alle bildene. En stund var det skittentøyskurven fra rm som gikk igjen, nå er det de sorte vasene, lysestakene og de sorte brettene som er med på alt av bilder. De flyttes fra rom til rom, og brukes for hva de er verdt. Ellers synes jeg det ser ganske tomt ut. Tenker at det kanskje er slik på verandaen også. Det er kun denne kroken som er fikset, derfor blir det bilder fra samme vinkel hele tiden.

Ja, skjønner. Jepp, det virker slik. Har også sett at den brune kvist-kransen som henger på ytterdøren ligger rundt om i hele huset når hun tar bilder. Plutselig stod den oppå en lenestol i en lesekrok og senere var den inntil en blomsterpotte ute.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegget er helt på viddene... må være klippet og limt fra en annen blogg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare så det er sagt, jeg tviler ikke på at datteren hennes er syk, og at det er både dramatisk og fryktelig for alle i familien, men det er litt rart å kopiere et innlegg om det også?

https://www.babyverden.no/baby/sigrid-5-maneder-sluttet-a-puste/

https://gladehjem.wordpress.com/2017/07/25/ambulansen-kom-hjem-til-oss/

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I siste innlegg skriver hun: "De solbrillene som jeg har var jeg så heldig og fikk sponset for noen måneder tilbake - virkelig vært de tusen lappene - og passer midt i blinken til meg som ikke hadde et par fra før.. hihi."

Brillene hun fikk sponset var verdt tusenlappene? Hm? 🤔

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, richbitch skrev:

I siste innlegg skriver hun: "De solbrillene som jeg har var jeg så heldig og fikk sponset for noen måneder tilbake - virkelig vært de tusen lappene - og passer midt i blinken til meg som ikke hadde et par fra før.. hihi."

Brillene hun fikk sponset var verdt tusenlappene? Hm? 🤔

My point... må være kopiert🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er plutselig siste innlegget om ambulansen og sykt barn jtatt bort

Fått litt mye negativt om det kanskje?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lapper skrev:

Da er plutselig siste innlegget om ambulansen og sykt barn jtatt bort

Fått litt mye negativt om det kanskje?

Ja, så rart. Hvorfor fjerne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, peachcanei skrev:

Ja, så rart. Hvorfor fjerne det?

Innlegget burde aldri vært publisert, av hensyn til datteren. Og jeg syns det er flott at hun innså det  selv og fjernet det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Veslefrikk skrev:

Innlegget burde aldri vært publisert, av hensyn til datteren. Og jeg syns det er flott at hun innså det  selv og fjernet det. 

Hvis hun innså det selv.....

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Pikapiika skrev:

Hvis hun innså det selv.....

Har vel fått beskjed kanskje. Jeg har forsøkt og legge igjen noen kritiske kommentarer,men dette blir aldri godkjent

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

Hvor stor er bloggen egentlig? Hun har ikke så mange kommentarer på innleggene sine... hadde aldri hørt om henne før jeg fant denne tråden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, Flisespikker skrev:

Nå blir det ferie! Hvor skal de? Daftø??

Hun prøver seg jo på noen sensasjonelle overskrifter hun også :fnise:. Blir bare for dumt alt sammen.  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, justcurious skrev:

Hvor stor er bloggen egentlig? Hun har ikke så mange kommentarer på innleggene sine... hadde aldri hørt om henne før jeg fant denne tråden 

Hun godkjenner kun positive kommentarer, får hun kritikk, sletter hun dem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at denne dama tør å gjøre sånt. Hun er en nett-kleptoman rett og slett.  Noen som kan fortelle meg litt om henne? Når begynte hun å kopiere vp? Hva er greia med henne sånn generelt?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...