Gå til innhold

Det Glade Hjem

Aintnofun

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for reyktespredning, spekulasjoner, latterliggjøring og innlegg som omhandler tredjepart.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bla bla bla...synes det siste innlegget bare er en repetisjon av hva hun har skrevet tidligere  om det å ha sykt barn. Ingenting nytt. Synes hun rett og slett går litt på tomgang og at det er på tide med noe helt nytt! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
32 minutter siden, Horselady skrev:

Bla bla bla...synes det siste innlegget bare er en repetisjon av hva hun har skrevet tidligere  om det å ha sykt barn. Ingenting nytt. Synes hun rett og slett går litt på tomgang og at det er på tide med noe helt nytt! 

Hun har kopiert seg selv 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Onbothsides skrev:

Hun har kopiert seg selv 🙈

Ja, jeg lurte akkurat på hvem hun hadde kopiert denne gangen. :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Veslefrikk skrev:

Ja, jeg lurte akkurat på hvem hun hadde kopiert denne gangen. :fnise:

Ligner veldig på innlegget til villa paprika som ligger under,hvordan er jeg som mamma,masse likheter

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2017 den 9.59, Merlion skrev:

Nå har hun konkurranse der et av kriteriene for å være med er å følge henne på IG, så da må hun nesten legge til alle som spør også.

Jeg lurer på, er det flere som har prøvd å følge henne til i forbindelse med konkurransen/i perioden konkurransen var, (forrige uke) og som har blitt avslått?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen varslet Anna? Det burde jo gjøres. 

Jeg syntes Gladehjem er så respektløs og frekk at det ikke skulle vært mulig. Om hun kjøper og styler likt som VP er det er helt ok, fordi VP driver en interiørblogg (diskutabelt), men at man henter inspirasjon er helt ok. Problemet oppstår når hun rett og slett tar HELT LIKE bilder og ikke minst - kopierer tekstene. 

Jeg husker når hun så respektløst gikk og tok en innlegg av Stein i havet, og nå stjeler hun fra Norges største blogger? Altså, som om ingen kjente det igjen da. Og dette er jo gjerne innlegg som det er lagt litt sjel i, og som kanskje er veldig personlige for bloggeren som delte det. At hun føler det er passende eller greit å stjele de for å drive blogg selv er for meg helt utrolig.

Hvordan hun har fått noen å samarbeide med er jo et stort spørsmålstegn.

En annen ting jeg lurer på er hvordan hun har råd til dette. Hun jobber jo ikke, og MilleMoi er ikke akkurat tidenes billigste merke. Hvis hun kjøper og returnerer så må hun fremdeles betale 99,- i frakt + returen selv. Hadde jeg brukt disse summene på frakt og returnering hadde mannen i huset fått spader. 

Endret av mjauritz
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor i all verden er jeg moderert bort? Det er vel knappast spekulativt å lenke til to innlegg hvor det ene åpenbart er kopiert og (modifisert) av det andre?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, OuterSpace skrev:

Men hvorfor i all verden er jeg moderert bort? Det er vel knappast spekulativt å lenke til to innlegg hvor det ene åpenbart er kopiert og (modifisert) av det andre?

Jeg blir moderert bort hele tiden,mens andre kan skrive det samme og får stå,hm

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, OuterSpace skrev:

Jeg får formulere meg annerledes. Dette:

https://gladehjem.wordpress.com/2017/02/19/hun-er-var-forste-friske-jentebaby/

ligner veldig, i formuleringer og struktur, på dette:

http://mammatilmichelle.blogg.no/1461843151_det_er_noe_unikt_med_.html

Det er kopiert,dette må jo meldes fra,er jo ikke første gang

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Onbothsides
29 minutter siden, OuterSpace skrev:

Jeg får formulere meg annerledes. Dette:

https://gladehjem.wordpress.com/2017/02/19/hun-er-var-forste-friske-jentebaby/

ligner veldig, i formuleringer og struktur, på dette:

http://mammatilmichelle.blogg.no/1461843151_det_er_noe_unikt_med_.html

Dette begynner å bli urovekkende. Tror dette burde vært tipser til avisen for at Ine skal skjønne galskapen i det hun gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Onbothsides skrev:

Dette begynner å bli urovekkende. Tror dette burde vært tipser til avisen for at Ine skal skjønne galskapen i det hun gjør. 

Ja det må jo gå ann,eller skrive til vedkommende som blir kopiert på hennes blogg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...