Hege899 Skrevet 12. januar 2017 #1 Del Skrevet 12. januar 2017 Han facinerer meg. Både som skuespiller og person. Han er så allsidig i sine roller, og er utrolig sjarmerende. Det er sjelden jeg får sommerfugler i magen av en skuespiller, men nå har jeg det,haha. Har han alltid snakket så 'pent' stavangersk, eller er det pga påvirkning av oslospråket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 12. januar 2017 #2 Del Skrevet 12. januar 2017 Elsker han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauge Skrevet 12. januar 2017 #3 Del Skrevet 12. januar 2017 Åh, tror jeg har en ordentlig usunn crush på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 12. januar 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 12. januar 2017 3 minutter siden, Lauge skrev: Åh, tror jeg har en ordentlig usunn crush på ham. Godt å høre at jeg ikke er alene og så er han så god til å spille ustabil. Elsker uttrykkene hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. januar 2017 #5 Del Skrevet 12. januar 2017 Meget god skuespiller en av vår beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skalbare Skrevet 12. januar 2017 #6 Del Skrevet 12. januar 2017 Han virker som en fantastisk mann! Har vært små forelsket siden deUsynlige kom ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 12. januar 2017 #7 Del Skrevet 12. januar 2017 Han heter Pål Sverre Valheim Hagen og sier alle navnene ved presentasjon, en mann med flott utseende og fantastisk fin oppførsel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 12. januar 2017 #8 Del Skrevet 12. januar 2017 Jeg har liksom ikke likt han etter at han var Thor Heyrdahl! Men det var sikkert pga av den dårlige engelsken og at han var irriterende. Siden det var første gangen jeg så han så klarer jeg ikke se han som noe annet. men hvis han ikke er irriterende i virkeligheten så er han iallefall en god skuespiller Jeg trodde han var fra Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. januar 2017 #9 Del Skrevet 12. januar 2017 Dårlig engelsk? Han spilte en rolle.☺️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 12. januar 2017 #10 Del Skrevet 12. januar 2017 47 minutter siden, Frus3rtSjokkiz skrev: Jeg har liksom ikke likt han etter at han var Thor Heyrdahl! Men det var sikkert pga av den dårlige engelsken og at han var irriterende. Siden det var første gangen jeg så han så klarer jeg ikke se han som noe annet. men hvis han ikke er irriterende i virkeligheten så er han iallefall en god skuespiller Jeg trodde han var fra Oslo! Thor Heyerdahl snakket veldig dårlig engelsk..ergo gjorde skuespilleren det og;) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 12. januar 2017 #11 Del Skrevet 12. januar 2017 Nesten flaut å si, for han hadde verdens styggeste hestehale og spilte en jævel, men jeg fikk virkelig øynene opp for ham i Kraftidioten, syntes han var dritsexy! Har ikke sett Kon Tiki, men fikk nesten lyst til gjøre det bare pga ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 12. januar 2017 #12 Del Skrevet 12. januar 2017 Han er råbra, og som Leif i Valkyrien er han strålende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 12. januar 2017 #13 Del Skrevet 12. januar 2017 Pål Sverre er en fantastisk skuespiller og en fantastisk fyr jeg har fått gleden over å møte flere ganger. Han har beina godt plantet på jorda, og er i tillegg veldig behagelig å prate med. Han er en utrolig dyktig skuespiller, og det er veldig gøy at flere og flere får øynene opp for han! Angående hans dialekt. Han flyttet til Nesodden da han var 9, så han sluttet å prate stavangersk i mange år. Tok det opp igjen når han begynte på teaterhøgskolen :-) Og nå bytter han på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 12. januar 2017 #14 Del Skrevet 12. januar 2017 3 minutter siden, Caroline91 skrev: Pål Sverre er en fantastisk skuespiller og en fantastisk fyr jeg har fått gleden over å møte flere ganger. Han har beina godt plantet på jorda, og er i tillegg veldig behagelig å prate med. Han er en utrolig dyktig skuespiller, og det er veldig gøy at flere og flere får øynene opp for han! Angående hans dialekt. Han flyttet til Nesodden da han var 9, så han sluttet å prate stavangersk i mange år. Tok det opp igjen når han begynte på teaterhøgskolen :-) Og nå bytter han på. Jeg visste han var høy, men på wikipedia står det at han er 1,97! Stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 12. januar 2017 #15 Del Skrevet 12. januar 2017 Akkurat nå, kattehviskeren skrev: Jeg visste han var høy, men på wikipedia står det at han er 1,97! Stemmer det? Det stemmer. Jeg får nesten vondt i nakken av å se opp på han, hahaha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 12. januar 2017 #16 Del Skrevet 12. januar 2017 16 minutter siden, Caroline91 skrev: Det stemmer. Jeg får nesten vondt i nakken av å se opp på han, hahaha. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 12. januar 2017 #17 Del Skrevet 12. januar 2017 Fantastisk flink fyr, hadde gleden av å være statist i et stykke der han hadde hovedrollen for snart to år siden. Null divafakter og veldig trivelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 13. januar 2017 #18 Del Skrevet 13. januar 2017 Han er såå flink i rollene sine.. Stort crush på han siden Kontiki Noen som veit om han er singel eller i et forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 13. januar 2017 #19 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) 7 timer siden, queensnella skrev: Han er såå flink i rollene sine.. Stort crush på han siden Kontiki Noen som veit om han er singel eller i et forhold? Han er gift , og har et barn Endret 13. januar 2017 av Vinglass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 13. januar 2017 #20 Del Skrevet 13. januar 2017 1 time siden, Vinglass skrev: Han er gift med barn Er det lov da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg