Gjest Den Lille Heksa Skrevet 12. januar 2017 #21 Skrevet 12. januar 2017 Har aldri tatt febernedsettende. Tenker for det første at feberen har en funksjon, å heve temperaturen slik at patogenene dør, og for det andre unngår jeg legemidler om jeg ikke absolutt må ta dem. Tar aldri temperaturen heller, har ikke angst for feber.
skruf Skrevet 12. januar 2017 #22 Skrevet 12. januar 2017 1 time siden, Hactar skrev: Tilgi meg hvis jeg tar feil, men er det ikke du som nylig har fått påvist Ulcerøs Colitt? Får du fortsatt lov å gi blod da? Stemmer det, Men jeg har ringt og snakket med blodbanken. Får ikke gi blod når jeg står på medisiner (dvs nå), men når jeg kommer i remisjon (forhåpentligvis snart) så kan jeg gi blod 2 uker etter siste inntak av medisnene jeg går på 1
Hactar Skrevet 13. januar 2017 #23 Skrevet 13. januar 2017 18 timer siden, skruf skrev: Stemmer det, Men jeg har ringt og snakket med blodbanken. Får ikke gi blod når jeg står på medisiner (dvs nå), men når jeg kommer i remisjon (forhåpentligvis snart) så kan jeg gi blod 2 uker etter siste inntak av medisnene jeg går på Ok, tusen takk for svar 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå