Gjest Daryl Dixon Skrevet 11. januar 2017 #21 Del Skrevet 11. januar 2017 Folk som lyver og setter ut rykter er det helt ok å kutte kontakten med, uansett hvor inteligente de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherry blossomed. gone. Skrevet 12. januar 2017 #22 Del Skrevet 12. januar 2017 Jeg har hatt opptil flere venner som er mindre intelligente og underutviklet mentalt og sjelelig og vet du hva at det blir bare problemer av det; de kan begynne å stalke deg og forfølge deg og bli helt oppsatt på å ta over livet ditt da de instinktivt gjenkjenner mangler hos seg selv; du vil føle det som de alltid vil ha noe av deg og noen kan bli så besatt at de fotfølger deg i åresvis og oppsøker alle steder hvor du er. Første gangen dette skjedde med meg var jeg bare 10 år gammel og personen forfulgte meg i 4 år. Sånn har det faktisk fortsatt i mitt liv; jeg har måttet anmelde såkalte venner for personforfølgelse altså stalking. De klarer ikke å lå meg gå! De skal på besøk HVER dag og utvikler sinnsykdom pga meg. Ekstremt slitsomt! Men her i nor ge er vi jo opplært til at det er synd på sånne mennesker og vi må gi de noe. Det vil ikke jeg lenger så jeg begynte å si ifra. Det er nokså trist syn å se folk mose seg selv psykisk i psykose fordi de stalker meg i en 30 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #23 Del Skrevet 12. januar 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er hennes årsak? Anonymkode: 4d2c0...6cc Hun har vel et behov for å trykke andre ned da. Av en eller annen grunn. Anonymkode: 5f195...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå