AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 Jeg er gravid i uke 14, og jeg sliter no ekremt med kviser.. aldri hatt problem med det før, har både i ansiktet, rygg og foran på brystet.. har noen også sliti med det? Og pleier det og gi seg ettervert? Har lest huden pleier og bli fin når man er gravid, men det gjelder vist ikke for meg Renser huden og spiser ikke mye usunt.. Anonymkode: cc82b...9ae
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #2 Skrevet 11. januar 2017 Jeg slet med det hele svangerskapet. Mener det var litt roligere en periode i andre trimester, men ikke helt borte. Babyen er nå 3 mnd., og jeg er fortsatt litt plaget med kviser, så kan ikke si noe om når det går over. Det er nok hormonene som gjør det... Anonymkode: 70c4e...063
Gummiloppa Skrevet 11. januar 2017 #3 Skrevet 11. januar 2017 Oh yes, jeg så ut som en vandrende kjøttkake fra ca uke 9. Det strakk seg fra kjeven og helt ned på halsen, hvor jeg aldri har hatt en kvise før i hele mitt liv. Det forsvant heldigvis når jeg kom inn i uke 15
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 Jeg fikk ekstremt mye kviser på rygg og rompe og litt i ansiktet. Gikk sånn gradvis over iløpet av svangerskapet. Pleide heller ikke å få kviser før jeg ble gravid. Nå er baby 10 mnd og jeg har ikke hatt kviser siden han ble født Anonymkode: 31bc3...443
Lyckeliten Skrevet 11. januar 2017 #5 Skrevet 11. januar 2017 Fikk kviser fra uke 6, rygg, bryst og ansikt😩 Gikk gradvis bort fra uke 14.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #6 Skrevet 11. januar 2017 Takk for svar! Da er det bare og vente og se om jeg blir no bedre, eller om det blir sånn til ungen er født😊 -Ts Anonymkode: cc82b...9ae
korallrev Skrevet 12. januar 2017 #7 Skrevet 12. januar 2017 Sliter med det samme, ikke vanlige kviser, men "klumper" som ikke går hull på, de er der lenge, og så forsvinner de. Er kun på kjeven jeg er plaget, så det synes ikke med mindre jeg strekker hals, men synes det er ubehagelig. Det er vel ikke så mye å gjøre med det når det er hormonelt heller...? Spiser sunt og renser med gode produkter.
yabbadoo Skrevet 12. januar 2017 #8 Skrevet 12. januar 2017 På 11.1.2017 den 14.41, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Da er det bare og vente og se om jeg blir no bedre, eller om det blir sånn til ungen er født😊 -Ts Anonymkode: cc82b...9ae Det eksalterte rett etter fødsel for meg. Dagen etter fødselen så jeg helt redselsfull ut. Men så roet det seg dagen etter.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #9 Skrevet 13. januar 2017 Jaaa, hadde det også i min nåværende svangerskap (mitt andre) - hadde ikke i mitt første! Men gikk over ca halveis i svangerskapet, husker ikke helt, men noe rundt 20 uker. Er i uke 37 nå, har ikke kviser lengre. Anonymkode: 4e26b...4c3
matka Skrevet 13. januar 2017 #10 Skrevet 13. januar 2017 Jeg sliter også med kviser. Er 14+6 i dag. Har alltid slitt med litt kviser på haken, men etter jeg ble gravid har jeg fått kviser på kinnene også. Har også fått veldig tørr hud, noe som er litt uvant. Kjøpte en veldig god parfymefri fuktighetskrem på apoteket, hjelper til en viss grad. Huden blir iallfall litt mindre rød og irritert.
N85 Skrevet 14. januar 2017 #11 Skrevet 14. januar 2017 Fikk gradvis mer og mer kviser på ryggen utover graviditeten. Hadde kviser på rygg og bryst i tenårene, men har ikke slitt med det i voksen alder utenom graviditet. Skikkelig ille var det ikke før i 3. trimester. Men da var det ganske ille altså! Forsvant gradvis etter fødsel og er helt fin i dag etter 6 mnd, heldigvis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå