AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #1 Del Skrevet 10. januar 2017 Var på Elkjøp i går med broren for å se etter TV, og da kikket jeg bort på en ansatt lenger unna(noen sec.extra dessverre, da han minnet meg om noen). Vel etter dette så kikker han utrolig mange ganger på meg, og kommer etterhvert litt nærmere meg og bror. 1. Trodde han at jeg var interessert? 2. Ble han interessert? 3. Eller annet? Anonymkode: 97b44...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perplexed Skrevet 10. januar 2017 #2 Del Skrevet 10. januar 2017 1. Kanskje 2. Kanskje 3. Høyst sannsynlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #3 Del Skrevet 10. januar 2017 Han trodde vel at du trengte hjelp til å bli ekspedert.... herregud! Anonymkode: f7cba...a2e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AvocadoMelon Skrevet 10. januar 2017 #4 Del Skrevet 10. januar 2017 eller at du skulle stjele, men mest sannsynlig at du kanskje trengte hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 10. januar 2017 #5 Del Skrevet 10. januar 2017 Kanskje han trodde det var stirreleken og ville vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 10. januar 2017 #6 Del Skrevet 10. januar 2017 Han tenkte at han kanskje kunne selge deg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 10. januar 2017 #7 Del Skrevet 10. januar 2017 jeg ville tenkt at han gjorde jobben sin jeg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå