Gå til innhold

Nedlatende nabo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her om dagen fikk jeg vite at det ene barnet til naboen vår (i barneskolealder) hadde snakket nedlatende om oss fordi vi "bare"bor i leilighet. H*n må ha fått det fra et sted, mest sannsynlig foreldrene, da jeg har hørt faren snakke om både det ene og andre på en dårlig måte. Vi bor forøvrig i et villastrøk, der de fleste bor i hus. Mange med god økonomi/store flotte hus. Er jeg hårsår som faktisk blir lei meg over at vi har naboer som ser ned på oss på grunn av dette? Trodde ikke man målte hverandte på den måten. 

Anonymkode: 3cba6...7b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du er ikke hårsår, men naboen din er en dust!

Anonymkode: 2f9d0...a29

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk ikke at du er hårsår, ts. Vi bor selv i villastrøk, og noen få 2-mannsboliger og leilighet. Og jeg tror faktisk ikke naboen din er alene i å tenke slik. Selv har jeg tatt meg selv i å tenke sånn om hvordan enkelte bor, og skammer meg. Uansett er det naboen din som har problemer med sine holdninger og ikke deg. 

Det vil alltid finnes slike folk som tror de er bedre enn noen andre, men det skyldes nok mangel på andre ting i livet, og noe må man jo fylle tomrommet med.

Anonymkode: ba233...e19

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et resultat av foreldres holdninger og ikke minst prat foran barna. Barn har store ører! Og de forstår ikke alltid tanken bak kommunikasjonen. 

Jeg kan forstå deg - men det er ingen grunn til å ta det innover deg. :-) Barn prater utfra omgivelser. Naboene dine har sikkert analkløe og krangler ofte! (ihverfall så unner jeg de det)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sitter garantert på et kjempelån:Knegg:

Heller gjeldfri og lykkelig, enn overbelånt og sårbar overfor en eventuell arbeidsledighet.

Anonymkode: b3ec2...9d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å bry seg om, duster finner man overalt.

Om det eksalerer må du naturligvis ta tak i det men la det ligge inntil videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk trendy å ha leilighet i dag😊 

Anonymkode: b3ec2...9d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...