AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #21 Del Skrevet 25. april 2021 Lettere finne kjærligheten i Thailand vet du. Anonymkode: 115bd...bd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #22 Del Skrevet 25. april 2021 Hvorfor er du så bitter ts 😂 Sjalu much? Anonymkode: ace3f...ed3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #23 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (På 10.1.2017 den 2.27): Hvorfor er det så mange gamle menn som finner seg unge thaidamer? Blir egentlig bare trist i mange tilfeller. Har sett mange gamle, stygge, feite griser rundt omkrig som etter sigende er sammen med en ung flott asiatisk dame. Er paret noenlunde jevnaldrende, har vært sammen i mange år og ser ut til å trive i hverandres selskap for eksempel, ser jeg ikke på det som smakløst. Da tenker jeg at de har funnet kjærligheten, noe som må være lov. Det sier jeg ingenting på, og det bryr meg heller ikke. Ønsker disse alt godt og fortsatt godt samliv. Reagerer mer på de småpedofile mannfolka som ikke ser ut i måneskinn, som finner seg en slik dame kun med ett eneste formål. Nå skal det sies at det er en del utspekulerte luringer blant disse damene også (umoralsk fra denne gruppen også), men det er mannfolka som tar initiativ til dette i utgangspunktet jeg synes er helt bak mål. Hva faen er greia? Hva har de til felles? Er det i det hele tatt verdt reisen hit til Norge for å bli sammen med noe slikt? Anonymkode: 563a1...03a Jeg synes ikke noe om dømmingen din av andre og at du rett og slett skriver dine negative holdninger om noe du ikke forstår og andres kjærlighet. Det er helt naturlig at mange vil bli sammen med andre som gir deg et bedre liv og samtidig kan gi de mer fordeler som likestillingen som har kommet lengste her. Jenter gjør det samme her , mange som ikke blir sammen med menn som ikke tjener mer eller har like høy utdanning. Er også endel som vil bli sammen med gamle rike personer. pluss at i alle asiatiske land blir hvit hudfarge sett som skjønnhetsidealet og de har veldig lyst til å få barn sammen for å få hvitere barn. Det er prestisje å være sammen med en hvit i disse landene. Dette er sannheter. de fleste som også er eldre er ikke pedofile eller annet du sier. Det er sikkert noen få unntak. Jeg er selv 33 år og har en 32 år gammel kone fra Filippinene, fint du skjønner og håper oss er godt samliv og forhold ihvertfall. Anonymkode: 70ba8...7f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #24 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg synes ikke noe om dømmingen din av andre og at du rett og slett skriver dine negative holdninger om noe du ikke forstår og andres kjærlighet. Det er helt naturlig at mange vil bli sammen med andre som gir deg et bedre liv og samtidig kan gi de mer fordeler som likestillingen som har kommet lengste her. Jenter gjør det samme her , mange som ikke blir sammen med menn som ikke tjener mer eller har like høy utdanning. Er også endel som vil bli sammen med gamle rike personer. pluss at i alle asiatiske land blir hvit hudfarge sett som skjønnhetsidealet og de har veldig lyst til å få barn sammen for å få hvitere barn. Det er prestisje å være sammen med en hvit i disse landene. Dette er sannheter. de fleste som også er eldre er ikke pedofile eller annet du sier. Det er sikkert noen få unntak. Jeg er selv 33 år og har en 32 år gammel kone fra Filippinene, fint du skjønner og håper oss er godt samliv og forhold ihvertfall. Anonymkode: 70ba8...7f3 Jeg kjenner flere som har damer fra Thailand, og flere av de har vært "gjennom flere". Ingen av de er gamle griser, helt vanlige menn. Det virker som at de ikke vil tilbake til vestlige damer. Anonymkode: 5896a...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 11. august #25 Del Skrevet 11. august Derpderp skrev (På 10.1.2017 den 2.37): Men med unntak av pedofili er alle disse egenskapende subjektive, og det at du synes at noen er for gamle, stygge eller tjukke betyr jo ikke at andre synes det. Jeg synes også det er en interessant og uvant forholdsdynamikk, men det er jo mulig å måteholde seg litt. Jeg går i forsvarsposisjon dersom noen kaller meg det du kaller dem, og ville neppe deltatt i en debatt som fra starten av viste slike holdninger mot meg og livsvalgene mine. Altså. En 60 år gammel mann er objektivt gammel. En mann på 120 kilo er objektivt tjukk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 11. august #26 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg kjenner flere som har damer fra Thailand, og flere av de har vært "gjennom flere". Ingen av de er gamle griser, helt vanlige menn. Det virker som at de ikke vil tilbake til vestlige damer. Anonymkode: 5896a...e9f "Vært gjennom flere" betyr bare at de ikke evner å holde på damene. Ikke noe å skryte av, akkurat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #27 Del Skrevet 11. august Det er en ren byttehandel. Hun får bedre levevilkår og penger, han får skjønnhet og ungdom. Begge vet det....og jeg ser ikke så mye galt i det....men syns litt synd på kvinnene fordi de kanskje ikke har så mange utveier ut av fattigdom og nød. Anonymkode: 2b1fd...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #28 Del Skrevet 12. august Rosalilje84 skrev (5 timer siden): Altså. En 60 år gammel mann er objektivt gammel. En mann på 120 kilo er objektivt tjukk. Nei. Gammel er regnet som fra 75 år og oppover. En mann som er 1,90-1,95 kan godt veie 120 kg uten å være direkte tjukk. Anonymkode: abb25...e5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #29 Del Skrevet 12. august 5 hours ago, Rosalilje84 said: Altså. En 60 år gammel mann er objektivt gammel. En mann på 120 kilo er objektivt tjukk. Når tynne sultne thaijenter ser en "gris" på 120 kg så tenker de: han vet hvor maten er. Men hva så, hvorfor skal ikke to som gir hverandre det de vil ha kunne få hverandre? Noen tror de eier fakta om gyldige årsaker til at folk kan bli sammen. Ofte noe oppkok fra Hollywood. Anonymkode: 55755...79c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #30 Del Skrevet 12. august I lys av dyrtiden og flere og flere fattige unge i Norge ser jeg faktisk også flere unge etnisk norske jenter i 20-årene som finner seg gamle menn. Sånn i 40-50 årene. Men da er de som oftest bra trent og ser bra ut for alderen. Anonymkode: c3bcb...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå