Gå til innhold

Opplever dere at folk krangler mye og ofte?

fuglekvitter__

Anbefalte innlegg

Ut i fra ting jeg har lest i vg og sånt så virker det ikke som om at noen er enige i noe.
Det virker som om at nesten alle krangler om noe, hele tiden. 

Opplever dere dette på nært hold?

Hvis noen ha rett, eller gjøre noe eller har det på en spesiell måte - det nødvendigvis gå utover alle andre?
Man skulle jo tro at venner og bekjente ville noe godt for noen, og ikke det motsatte liksom. :fnise: 

Jeg opplever masse gode ting altså, men leser og hører rykter om en del uenigheter og krangling. Hvorfor gidder folk det egentlig, og når kommer folk til å slutte å krangle - hvis de krangler da? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen bærer vel nag, ikke vet jeg. Resultatet er at man har det gående fordi ingen lar seg pelle på nesa og begge skal ha rett eller påpeke ting ved den andres argumentasjon og lignende. Men den eldste burde vel gi seg først, eller? :fnise:

Anonymkode: 65a09...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen bærer vel nag, ikke vet jeg. Resultatet er at man har det gående fordi ingen lar seg pelle på nesa og begge skal ha rett eller påpeke ting ved den andres argumentasjon og lignende. Men den eldste burde vel gi seg først, eller? :fnise:

Anonymkode: 65a09...9ef

He he. Ja, men jeg har også hørt at de eldre har mest og alltid rett. ;) 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bootyhunter skrev:

Ja. Jeg er jo litt kranglefant selv også.

Skriver dere her for å lufte frustrasjon i såfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aviser og den slags er jo til blant annet for å skape debatt. Blir litt som å gå på kg og klage over at alle mennesker snakker om sminke

Anonymkode: bb973...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aviser og den slags er jo til blant annet for å skape debatt. Blir litt som å gå på kg og klage over at alle mennesker snakker om sminke

Anonymkode: bb973...bb1

Nå er det politiske diskusjoner her også. Jeg diskuterer ikke sminke så ofte i grunn, men av 10 000 debattanter her inne, med mange forskjellige meninger så er det jo flere debattanter som liker sminke og klær også. Ikke glem mat og matretter og oppskrifter, men det ser du kanskje på kategoriene? :) 
Det blir litt flåsete å skrive, bare fordi at man lurer på om noen opplever at mange krangler ofte, men det spørs jo hva folk mener er ofte så det er sikkert ikke så lett å svare på.

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, fuglekvitter__ skrev:

Ut i fra ting jeg har lest i vg og sånt så virker det ikke som om at noen er enige i noe.
Det virker som om at nesten alle krangler om noe, hele tiden. 

Opplever dere dette på nært hold?

Hvis noen ha rett, eller gjøre noe eller har det på en spesiell måte - det nødvendigvis gå utover alle andre?
Man skulle jo tro at venner og bekjente ville noe godt for noen, og ikke det motsatte liksom. :fnise: 

Jeg opplever masse gode ting altså, men leser og hører rykter om en del uenigheter og krangling. Hvorfor gidder folk det egentlig, og når kommer folk til å slutte å krangle - hvis de krangler da? :) 

Har opplevd noen få som ligger folk for hat for resten av livet. Men ellers opplever jeg egentlig sjelden slike. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...