Gå til innhold

Hvor liker du best å handle klær?

Gjest anonym

Hva liker du best å handle når du handler?  

1. 1. Hva liker du best å handle når du handler?

• Klær som skiller seg ut
      2
    • Dress/fintøy
      1
    • Kjoler/skjørt
      4
    • Undertøy
      5
    • Undertøy til kjæresten
      0
    • Gjennomsiktige ting
      0
    • Topper
      11
    • Diverse småting
      3
    • Bukser
      1
    • Sko
      4

Anbefalte innlegg

Gjest ¤_Fairytale_¤

Hvor liker du best å handle klær? Og hva liker du å kjøpe?

Jeg liker butikker som H&M, You Who, Leather Man (de har noen jenteklær der),og Bik Bok. Det jeg liker best å handle er undertøy, topper og diverse småting som bringer frem det beste i meg! :blunke: 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker å handle topper, men finner aldri noe som passer meg! Ellers så kommer kjole/skjørt på en finfin andre plass =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Topper er det enkleste å handle, bukser det vanskeligste. Alle buksene mine ser mer eller mindre rare ut på meg, nesten umulig å finne noe som passer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke noe særlig å handle. Tar meg som regel i å titte på underøy på lindex uten at jeg har behov for det. Ellers har jeg ikke kropp som passer inn i det som er in, ikke at jeg tror jeg hadde fulgt moten likevel. Jeg er fornøyd hvis jeg får kjøpt ei Levis bukse på salg, og en adidas genser e.l. Sokker og undertøy har jeg i overflod.

Men jeg HATER å handle/se på penklær. Hater og pynte meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi..... det kommer helt an på....

Noen ganger elsker jeg å shoppe undertøy, andre ganger sko, og andre ganger helt andre ting....

Men jeg "samler" jo på truser og sokker, da.... :hoho:

Er i alle fall det jeg har mest av.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

Sko

sko

og sko :briller:

...jeg liker egentlig å shoppe alt, men blir litt irritert når jeg ha noe, for det finnes jo ikke bukser og skjört man kan får nedi en fin, feminin rumpe for tiden.

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kine*

...er litt for glad i å shoppe.

Det er likevel en tendens til at uansett hva jeg ser etter og trenger, ender jeg opp med topper :P

Best av alt liker jeg egentlig å handle undertøy.., kan bruke timer f.eks på Underbart på Steen og Strøm.

For tiden er jeg singel, men jeg elsket å dra med meg eksen på undertøysshopping til felles forlystelse.... :kul:

*kine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Elsker å shoppe alt jeg, men når jeg virkelig trenger noe finner jeg ingenting. F.eks før jeg julebord er det umulig å finne kjoler jeg liker, men det er ganske så sikkert at i januar finner jeg flere. Så nå henger det en kjole i skapet og venter på desember...

Liker godt å handle i utlandet, for der kan man finne billige klær som man slipper at "alle" har likedan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best kjoler og skjørt og handler mest på litt dyrer butikker.Liker ikke HM og lignenede, men er innom. Deretter kommer undertøy.Bukser er noe jeg hater.

Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker ikke å handle klær, spesielt ikke hvis jeg må ha noe,derfor er det super dupert med postordre kataloger pleier å kjøpe fra HM katalogen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg liker best å handle er vesker!!!!!! deretter sko! Nå har jeg forresten klart å forlate tre vesker jeg har kjeeeeempelyst på den siste tiden, så da burde jeg vel være fortjent et par sko????

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når det gjelder klær blir det aldri for mye. Har ikke plass i klesskapet til alt jeg har, men finner allikevel ALDRI noe å ha på meg. Tror ikke det er noe som opptar meg så mye som klær, men heller ingenting som irriterer meg så mye :lol:

Det eneste jeg faktisk sjelden kikker på når jeg er ut og handler er undertøy og sko.

ER åpen for de fleste butikker, HM blir fort et alternativ da de bestandig har det jeg er ute etter. BIK BOK er vel den butikken jeg aldri setter mine ben i. Ville sikkert ikke fått buksene over knærne engang med de størrelsene (3-12 år var det det?). Ikke det at det plager meg da :blunke: Er nok å velge i allikevel !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Vanlige klær handler jeg stort sett på H&M. Skal jeg ha noe spesielt er Mitt Skattkammer uslåelig. Ingen tvil om hvem som skal sy min eventuelle framtidige brudekjole, iallfall. :)

Jeg liker aller best å handle undertøy og sko, og det er derfor dit mesteparten av pengene går. I og med at jeg har en bh-størrelse som kjedebutikkene ikke fører spesielt mye av (stor koppestørrelse, smal omkrets), er jeg overlykkelig for LaLina på St. Hanshaugen. Det ser ut som en kjerringbutikk utenfra, men har både lekkert undertøy og kjempedyktig personale.

Sko: Jeg elsker to svært forskjellige typer sko:

* Doc Martens, som passer stilen min, er kule å se på, og både slitesterke og behagelige å gå i.

* Manolo Blahnik og Jimmy Choo, ultrafeminine, supersexy og utfattelig stilige sko. Kjempedyrt (og derfor slett ikke hverdagskost), men jeg har heldigvis funnet steder der jeg kan kjøpe dem til langt mindre enn full pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel kanskje litt for glad i å shoppe, jeg da! :ler:

Liker godt å kjøpe topper i alle mulige fasonger og farger, synes det er spennende :)

To ting jeg ikke kan fordra å kjøpe, (grunnet at jeg aldri finner noe jeg blir helt fornøyd med) er sko og bukser.

Knøtt umulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kryper til korset. Må innrømme en skrivefeil i mitt innlegg.

:oops: :oops:

Venninnen min hadde vært på BIK BOK igår og kjøpt seg en bukse i størrelse XL , den var på restsalg og hun skulle legge den inn.

(så kanskje jeg skal ta meg en tur å kikke en dag allikevel???)

Henna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å shoppe.Liker best å kjøpe topper og undertøy.Liker å kjøpe kjoler og bukser også.Men i det siste har jeg ikke funnet noe jeg liker.Har ikke hatt så mye penger til å har råd til de dyreste buksene heller.Pleier å handle på hm you who bikbok en butikk på arkaden som jg ikke husker hva heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tilbake fra hysterisk shoppingweekend i Gøteborg. salig lykkelig, men har ikke våget å sjekke saldoen ennå.

grunnet at det er litt slit å prøve klær + at de kan være så kuuuuule må jeg si at jeg liker aller best å shoppe SKO.

blir oftest fra Bianco her hjemme, men i Gtb fant jeg et par lekre burgunder slangeskinnstøvletter (på Ask). Happyhappyhappy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...