Gjest gjestvest Skrevet 9. januar 2017 #21 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) 11 minutter siden, Overrasket skrev: Der er du inne på noe. Det får meg også til å tenke over hva "mannelig kavalier" er? Det er nok ikke TS, men vi andre som er litt uvitende. Vi har alle tenkt på en mannlig kavaler, men nå som jeg har lest teksten en gang til forstår jeg jo at en mannelig kavalier kan bli litt grisete. Og hva er galt med å være grisete? Jeg vil ha grisete pizza, kyllingvinger og spareribs. Ikke med kniv og gaffel. Sleng alt sammen over på en Dux seng. En lever tross alt bare en gang. Endret 9. januar 2017 av gjestvest Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 9. januar 2017 #22 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) 5 minutter siden, gjestvest skrev: Og hva er galt med å være grisete? Jeg vil ha griste pizza, kyllingvinger og spareribs. Ikke med kniv og gaffel. Sleng alt sammen over på en Dux seng. En lever tross alt bare en gang. Akkurat. Jeg var redd for å påpeke det selv av frykt for å fremstå særdeles udannet, men man spiser ikke fastelavnsboller på en DUX-madrass med kniv og gaffel, altså. Endret 9. januar 2017 av Overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 9. januar 2017 #23 Del Skrevet 9. januar 2017 Ryddet for spekulasjoner og personangrep. Frk.K, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 9. januar 2017 #24 Del Skrevet 9. januar 2017 7 timer siden, super-s skrev: Ja, de kommer til å bæsje på madrassene. De kommer også til å legge an på deg og forsøke å få deg med på denne bæsjeseansen, fordi det er sånn homofile gjør. De bæsjer på laken og legger an på alle menn. De har også HIV/AIDS og. Må ikke glemme det. Nei altså, jeg tror nok hvis det blir gris, så rydder de og vasker sikkert opp etter seg. Men ikke sikkert de en gang kommer til å ha sex. Men for all del, gi de barnerommet og forklar hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 9. januar 2017 #25 Del Skrevet 9. januar 2017 Jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg er for at jeg ikke ville ha tenkt tanken på å tenke på det en gang... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #26 Del Skrevet 9. januar 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har invitert fire kollegaer med følge, til fjellhytten neste helg. Må starte med å si at vi ikke har fordommer, men det er første gang vi skal omgås et homofilt par privat. Det viser seg nå at han ene skal ha med mannelig kavalier. Bekymringen min skyldes at vi nettopp har fått nye DUX senger, som ikke akkurat er billige. Min kone har blitt fortalt av ei vennine som arveider som renholderske på et hotel i Oslo at det ofte blir noe grådig griserier i sengene når det er homofile mannlige gjester. Avgøring og annet svineri. Forstod ikke om dette skyldes at de bruker microlax før de har seg eller om det er analsexen som var årsaken. Vi er jo nå baturligvis bekymret for madrassene våre. Har lurt på om jeg legge på et tøyselaken, slik tykk plastduk under lakenet, eller rett og slett gi dem barnerommet. Der er det enklere madrasser. Blir det alltid søl og svineri? Anonymkode: b9032...cea kjøp overmadrasser til alle sengene. Har ikke alle overmadrasser uansett da? Anonymkode: c1e50...66c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 9. januar 2017 #27 Del Skrevet 9. januar 2017 Vil anta at det er større risiko for mensblod hvis en av damene har et uhell. Du bør nok plaste alle damesengene også 😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesteniluka Skrevet 9. januar 2017 #28 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) Du bekymrer deg mer over hva et homofilt par kan finne på i deres dyrebare duxmadrasser enn de andre kollegaene?? Som tross alt kan være sengevetere i fylla for alt du vet. Men gå til en spesialbutikk for hjelpemidler og be om tisselaken for alle madrassene. Da er du kanskje berget. Hvis ikke en ustabil kollega ramponerer hele hytten da... Endret 10. januar 2017 av Solsikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #29 Del Skrevet 9. januar 2017 Denne tråden gjør meg trist. TS, du er så fordomsfull og uvitende at jeg har virkelig ikke ord. Anonymkode: 4f62d...f6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #30 Del Skrevet 10. januar 2017 Herregud, er det mulig? Anonymkode: 73e49...b62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #31 Del Skrevet 10. januar 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen som reagerer på at der er kjøpt inn Dux madrasser til gjestesenger på ei hytte? Anonymkode: 5cebb...f19 Dux er bare noe billig dritt. Anonymkode: bce71...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #32 Del Skrevet 12. januar 2017 Jeg tenkte ikke at de griser mer bare fordi det er på et hotel. Jeg forsøker å oppføre meg som folk selv på hotel. Har kjøpt billigere overmadrasser til slle rom. Hadde ikke tenkt på matsøl og slik fra de andre. Takk for tipset Anonymkode: b9032...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-nonym Skrevet 12. januar 2017 #33 Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) Ånei! Med nye Dux madrasser må dere ikke bare bekymre dere for grisete homofili! Hva om noen av damene har mensen? Eller får sprutorgasme? Noen av dine mannlige kollegaer som svetter mye i søvne? Det er skikkelig ekkelt. Siden dere er kollegaer og jobber sammen er det vel en stor sannsynlighet for at dere alle ender opp i en kjempegrisete orgie? Her synes jeg det er såpass mye risiko at dere bare bør avlyse turen. Jeg ville vært skeptisk til å i det hele tatt dele kontor. Hvem vet hva som skjer på ditt tastatur når du ikke er der? Endret 12. januar 2017 av A-nonym 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 13. januar 2017 #34 Del Skrevet 13. januar 2017 På 9.1.2017 den 3.50, AnonymBruker skrev: Vi har invitert fire kollegaer med følge, til fjellhytten neste helg. Må starte med å si at vi ikke har fordommer, men det er første gang vi skal omgås et homofilt par privat. Det viser seg nå at han ene skal ha med mannelig kavalier. Bekymringen min skyldes at vi nettopp har fått nye DUX senger, som ikke akkurat er billige. Min kone har blitt fortalt av ei vennine som arveider som renholderske på et hotel i Oslo at det ofte blir noe grådig griserier i sengene når det er homofile mannlige gjester. Avgøring og annet svineri. Forstod ikke om dette skyldes at de bruker microlax før de har seg eller om det er analsexen som var årsaken. Vi er jo nå baturligvis bekymret for madrassene våre. Har lurt på om jeg legge på et tøyselaken, slik tykk plastduk under lakenet, eller rett og slett gi dem barnerommet. Der er det enklere madrasser. Blir det alltid søl og svineri? Anonymkode: b9032...cea Be de legge seg på en madrass eller noe... men at grunnen til at du er bekymret er pga dine senger, fordi han er homofil? Det skjønner jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #35 Del Skrevet 13. januar 2017 Klart det blir. De er jo MENN! Anonymkode: a9da0...16c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #36 Del Skrevet 16. januar 2017 Det gikk fint. Ingen flekker etter helgen Anonymkode: b9032...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #37 Del Skrevet 16. januar 2017 Kommer du til å ha sex på den turen? Tror du at homofile har sex hele tiden? Mange jomofile har noen ganger sex. Akkurat som hetrofile mennesker. Men jeg tror ikke en hyttetur hos noen bekjente hadde vært stedet. Spesielt homofile er veldig diskre på sin legning, og vil ikke provosere med den oppi ansiktet til folk. Så jeg er sikker på at de legger seg tul å sove uten en lyd. Da de vet hva folk med fordommer kan tro hva den lyden er. Anonymkode: dd338...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #38 Del Skrevet 17. januar 2017 Nå synes jeg du ikke har tatt med worst case scenario her... Tenk om en av dem sitter i jacuzzien å fiser rett etter å ha griset ut Dux´n din? Anonymkode: 29743...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilali Skrevet 24. januar 2017 #39 Del Skrevet 24. januar 2017 HAHAHAHA, nå fikk jeg meg virkelig en god latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 24. januar 2017 #40 Del Skrevet 24. januar 2017 På 1/16/2017 den 1.57, AnonymBruker skrev: Det gikk fint. Ingen flekker etter helgen Anonymkode: b9032...cea Trist, ingen som fikk seg en real runde mao. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå