Derpderp Skrevet 9. januar 2017 #1 Del Skrevet 9. januar 2017 Hei, Er det noen som vet om en side, gruppe eller app hvor man kan lete etter treningsvenner? Jeg ser etter en mann eller dame i oslo som kunne tenke seg å trene sammen med noen et par ganger i uka eller mer, men synes det er vanskelig å finne. Jeg har nettopp flytta tilbake til Oslo og kjenner ingen som trener på satselixia, og kjenner jeg savner å være mer sosial på trening. Noen gode idéer? hva ser dere etter i en treningspartner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1337 Skrevet 9. januar 2017 #2 Del Skrevet 9. januar 2017 Følger denne! Bor på ulsrud og ønsker meg treningsvenn/turkompiss som bor i nærheten.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derpderp Skrevet 9. januar 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 9. januar 2017 Om du vil møtes noen plass i midten er jeg med, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1337 Skrevet 9. januar 2017 #4 Del Skrevet 9. januar 2017 2 minutter siden, Derpderp skrev: Om du vil møtes noen plass i midten er jeg med, jeg Har akkurat sagt opp medlemskapet på SatsEloxia og har ikke tenkt meg tilbake dit, dessverre 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #5 Del Skrevet 9. januar 2017 Alder? Jeg bor på Majorstua og ønsker meg også en treningskompis. Anonymkode: 06b80...5ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauge Skrevet 9. januar 2017 #6 Del Skrevet 9. januar 2017 Jeg ser etter en treningspartner på østsida, Alna/Furuset/Ellingsrud osv. K24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derpderp Skrevet 9. januar 2017 Forfatter #7 Del Skrevet 9. januar 2017 Jeg er 28 og bor på smestad, men drar gjerne innover mot byen for å trene med noen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #8 Del Skrevet 10. januar 2017 22 timer siden, Lauge skrev: Jeg ser etter en treningspartner på østsida, Alna/Furuset/Ellingsrud osv. K24 Jeg ser etter treningspartner i samme område, sender deg PM Anonymkode: 88ab3...9f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liszt Skrevet 10. januar 2017 #9 Del Skrevet 10. januar 2017 Hei, jeg er en jente på 26 som ser etter noen å trene med i Oslo, bor på Frogner Gjerne send meg en melding om du vil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest24 Skrevet 23. januar 2017 #10 Del Skrevet 23. januar 2017 Dette var et fint innlegg! Jeg er en 24 år gammel mann som bor og studerer i Oslo. Trener på studio og ute. Er veldig interessert i å ha noen å trene med 😊 Kjempehyggelig om noen har lyst! Kort om meg så er jeg en blid, positiv, hyggelig person som er glad i utfordringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Underdanie Skrevet 11. mars 2017 #11 Del Skrevet 11. mars 2017 Jeg søker treningspartner, mann/kvinne i Oslo omr. Treningsform, løp, sykkel, og lange turer ut i naturen. For meg er det utendørs trening som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hysj Skrevet 11. mars 2017 #12 Del Skrevet 11. mars 2017 Det er et nettsted som heter aktivitetsvenner.no hvor man kunne legge inn ønsket aktivitet, søke etter likesinnede og lignende. Vet ikke om den fortsatt er i bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scubaman Skrevet 25. mars 2017 #13 Del Skrevet 25. mars 2017 Samme her. Liker å jogge/løpe, men er litt mer moro å ha en treningspartner. Har ei her jeg bor, men vi har forskjellig nivå så jeg blir ikke varm engang. Har vært aktiv på jogging og løping før, men vært av en lengre periode pga mye jobb og sykdom. Nå har jeg mer tid til overs og er ute i 2XU'en og Asics'ene og lar vinden flagre gjennom håret, på tide og få formen opp igjen :-) Bor utenfor Oslo, men løper av og til i Frognerparken og Sognsvann når forholdene tillater det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå