Mari Y Skrevet 9. januar 2017 #21 Del Skrevet 9. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! For ca et halvt år siden møtte jeg ei jente jeg har blitt god venn med. Vi er begge to i begynnelsen av 30 årene. Vi finner på mye sammen og det har blitt noen turer ut på byen. Der har vi opplevd noe som jeg først har forstått noe av nå. Den ene gangen fikk venninnen min kommentaren "er du ikke interessert fordi jeg ikke betaler deg?" av en fyr hun avviste på byen. Mannfolk sier mye frekt på byen, så jeg la jo ikke noe i det den gangen. En annen gang kommenterte noen andre menn: "Tenk å holde på sånn i ei lita bygd som dette". Jeg skjønte ingenting av hva den kommentaren betydde, men venninnen min kjeftet dem huden full. Først idag fortalte den nye venninnen min meg at hun har solgt sex, gjorde dette i tre år og sluttet for ett år siden. Hun forteller at mange vet om hva hun har gjort og på Tinder profilen hennes blir hun kontaktet av tidligere kunder og menn som har sett hennes tidligere annonser på nett. Jeg vet det er stygt av meg å tenke som jeg gjør, men jeg begynner å revurdere vennskapet vårt. Vi bor på en liten plass hvor alle kjenner alle og jeg er redd for at jeg skal bli stemplet for å ha gjort det samme. I tillegg føler jeg vi har et så forskjellig syn på sex og verdier når hun har gjort dette. Hvordan hadde dere taklet det? Anonymkode: 0fa39...d30 Du vet, det kan godt være personlige grunner til at noen selger kroppen. Som overgrep eller misshandling i barndommen eller fordi folk har slitt med dårlig økonomi. Det er kanskje nettopp det utenforstående ikke ser. Jeg synes det sier litt mer om de som dømmer henne for tidligere feil, enn den det gjelder. Så lenge man drar nytte av vennskapet, og begge har glede av hverandre, ser jeg egentlig på det som viktigste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 9. januar 2017 #22 Del Skrevet 9. januar 2017 jeg synes det er trist når folk er så svake at dem lever livet sitt basert på hva andre tror og mener om dem selv. behold kontakten med veninna di du. ho setter nok pris på at du har litt bein i nesa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. januar 2017 #23 Del Skrevet 9. januar 2017 10 timer siden, Alice123 skrev: Dette må du jo bare avgjøre selv . Venninna di er den samme personen i dag som i går. For min egen del, så vil vennskapet til en venninne veie tyngre enn hva "folk på bygda" måtte tro om meg. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 9. januar 2017 #24 Del Skrevet 9. januar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke det er noe verre at hun har solgt kroppen sin enn at hun har hatt mange ons. Tenker at hun sjekker seg oftere da. Ulempen er selvfølgelig at hun med stor sannsynlighet har hpv-virus i kroppen som kan smitte videre. Nå har det jo også bare gått et år. To år er helst ønskelig med tanke på det. Synes på lik linje med andre som har vært borti folk man ikke kjenner fortiden til at hun bør informere fremtidige kjærester og ligg om hva slags fortid hun har sånn at de selv kan vurdere risikoen typ: hvor mange har hun ligget med og hvor mange har de igjen ligget med. Utover det så synes jeg ikke det at hun har solgt sex forandrer på noe. Hun er ikke noe mer "skitten" enn en del andre kvinner og menn. Jeg er selv mann og ville aldri kjøpt sex, men rent hygienemessig er det jo ikke verre å være horekunde enn å sjekke opp fulle jenter? Tenker også at det er bedre å være horekunde enn å lure jenter til å tro at man ønsker forhold når man i vitkeligheten er ute etter sex. Det eneste som er negativt er at man støtter en industri som ikke er helt moralsk god. Men det er sikkert mange av dere her på seksualforumet som har vært sammen med eller hatt ons med folk som har et annet politisk ståsted Anonymkode: 14cbe...b8f Om en kvinne velger å selge kroppen sin frivillig så er det en helt annen sak enn de som er tvunget gjennom trafficking. Syns heller vi bør få f.eks offentlige bordeller slik at jentene/damene er tryggere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. januar 2017 #25 Del Skrevet 9. januar 2017 Om jenta ellers er allright og hyggelig hadde jeg ikke revurdert vennskapet. Alle gjør "feil" i fortiden og hennes er til og med fult lovlig. Hadde du revurdert venninnen din om hun hadde 100 ONS i året? Jeg syntes ikke det er noe bedre, men det er MIN personlige mening. Hadde ikke revurdert et vennskap av den grunn heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #26 Del Skrevet 9. januar 2017 Synes det virker litt hysterisk at dette skal "smitte" over på deg. Så de som selger eller har solgt sex henger bare rundt andre mennesker som har gjort det samme? Så lenge du ikke får de samme forespørslene som henne på byen så ser jeg ikke hva du bekymrer deg for. Anonymkode: d5997...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #27 Del Skrevet 9. januar 2017 Jeg skjønner ærlig talt ikke denne tankegangen om at kvinners verdighet ligger i hvor tilgjengelig hun har vært for menn. Hva så at hun har solgt sex? Betyr det at hun ikke har noen verdighet eller selvrespekt? Synes dere virkelig det er slik at hun har mistet sin verdi som menneske fordi hun har gitt menn tilgang til kroppen hennes for en viss pengesum? Det er ikke synd på denne dama, hun har ikke vært offer for menneskehandel eller hatt noen form for bakmann som har stukket av med pengene. Hun har gjort dette ut av egen vilje, og JEG ser ihvertfall ikke på henne som noen stakkarslig jente som har mistet respekten for meg selv. Jeg synes både ts og 90% av kommentatorene her at dere bør skamme dere for at dere måler hennes verdighet i 1) at hun har hatt sex med mange, og 2) fordi hun har tatt penger for det. Skam dere for å shame henne slik! Anonymkode: 81ca7...094 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiemonster Skrevet 9. januar 2017 #28 Del Skrevet 9. januar 2017 Jeg syns du skal sette pris på at hun forteller deg dette, og det forteller også litt om hvor hun setter pris på vennskapet deres med å fortelle deg dette. -Jeg er selv god venninne med ei som har hatt rusproblemer og misbrukt narkotika. Det har aldri brydd meg om hva folk tenker om at vi er gode venner... Våre motsetninger har gjort til at vi har utviklet ett godt vennskap. Jeg syns ikke du skal bry deg om hva EVENTUELT andre vil si, tro eller tenke. Du vet sannheten. Og vær heller ei god venninne :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arya2000 Skrevet 10. januar 2017 #29 Del Skrevet 10. januar 2017 På 9.1.2017 den 0.22, AnonymBruker skrev: Hei! Hun sa hun kun gjorde dette for å ha det romslig økonomisk. TS. Anonymkode: 0fa39...d30 En kan være venner med noen selv om en ikke liker alt de gjør eller har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 10. januar 2017 #30 Del Skrevet 10. januar 2017 Jeg hadde vært venninnen hennes med rak rygg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklo Velka Skrevet 10. januar 2017 #31 Del Skrevet 10. januar 2017 På 1/9/2017 den 0.42, AnonymBruker skrev: Nei, dømmer menna mye hardere. Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 11. januar 2017 #32 Del Skrevet 11. januar 2017 Det ligger nok en mer dyster historie bak dette enn at hun ville tjene litt ekstra. Hun høres ut som en god person. Jeg hadde beholdt henne og kjeftet huden full av disse mennene neste gang de kom med sånt. Tenk så krenket og alene hun føler seg da. Fortid er fortid ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 11. januar 2017 #33 Del Skrevet 11. januar 2017 18 minutter siden, Jessica skrev: Det ligger nok en mer dyster historie bak dette enn at hun ville tjene litt ekstra. Hun høres ut som en god person. Jeg hadde beholdt henne og kjeftet huden full av disse mennene neste gang de kom med sånt. Tenk så krenket og alene hun føler seg da. Fortid er fortid ❤ Jeg tipper også at det ligger mer bak, enn at hun bare ville ha litt bedre råd. Spesielt siden hun solgte sex på et lite sted hvor hun lett blir gjennkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehavfruen Skrevet 11. januar 2017 #34 Del Skrevet 11. januar 2017 Og nettopp det her må være grunnen til at jeg ikke forteller noen bortsett fra samboeren og et par andre oppegående mennesker, som bla fagfolk, om at jeg har solgt sex. Noen ganger så handler det om fantasier og spenning og andre positive sider ved dette. Hadde selv annonse på nett og tjente 4000 på en time. Spør man hvem som helst hva drømmejobben hadde vært så er det å tjene mest mulig ved å jobbe minst mulig. Og selvsagt kunne ta seg fri når man vil. Og reise. Eneste negative med å selge sex er at man må leve et dobbeltliv fordi andre har fordommer. Og til dere som lurer så bruker de fleste oppegående som selger sex selvsagt kondom, og mange av kundene mine var høyt respekterte menn blant annet med sjefsstillinger i bank og hotell, folk som tjener millioner i året fordi de har lang utdannelse og er svært oppegående, med familie og kone. Jeg vil tro det er 10 000% høyere sannsynlighet for å få en hvilken som helst kjønnssykdom om du blir med en av de eneste desperate single menna på byen som legger ned 4 knull hver helg. Og så svært mange sexpartnere blir det da heller ikke, da man ofte får seg faste kunder. Så har jeg heldigvis vært flink å ta vare på kroppen min, ikke røyker eller drikker og trener styrke 6 ganger i uken, så jeg kunne kle meg i hverdagslige klær og ingen ville vekket noe mistanke heller. Også er det så fint på nettet, for det er så mange som ønsker å kjøpe sex av deg at du kan velge og vrake fra øverste hylle. Jeg for min del valgte de trygge, de på 40 år med familie og gode jobber. Det er ingen som behandler deg så fint som en familiefar som kjøper sex! Jeg har en vanlig jobb ved siden av og kommer fra et svært møblert hjem. Har vært i et svært stabilt samboerforhold i 3 år. Og dere som ser så ned på slike menn som kjøper sex, så kan du banne på at minst en av mennene i familien din har kjøpt sex. Og har du kjæreste så er det 12,5% sjanse for at han har kjøpt sex, så iværtfall en av mennene til dere som har kommentert over har med stor sannsynlighet kjøpt sex. Det er folk på stortinget som sitter å styrer dette landet her, de kjøper også sex! Det må være noe av det vanligste i verden, etter å faktisk ha sex. Til TS: Det er selvsagt helt opp til deg hvem du vil ha som venninne. Bare vær så snill å ikke døm henne for at hun har andre seksuelle preferanser enn deg i livet. Og ikke si det til noen! Jente, 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 11. januar 2017 #35 Del Skrevet 11. januar 2017 Jeg hadde en venninne for noen år siden som solgte sex mens i vi var venner. Det var ingen problem for meg. At hun solgte sex betydde ikke at jeg måtte selge sex for å være sammen med henne. Hun var akkurat den samme glade, sprudlende, morsomme jenta etter jeg fikk vite det, og jeg var kjempe glad i henne. Hun fortalte meg mange artige historier, og det var faktisk godt å få utvidet horisonten min litt for jeg trodde alle sexarbeidere var i horete klær på skippergata. Eneste måten jeg "blandet meg" var at jeg kjøpte henne en pepperspray og sa at hun alltid kunne ringe meg hvis det var noe, ellers så fikk hun styre som hun ville. Syntes hun var veldig kul, jeg. Hun fulgte sin vei og elsket det hun holdt på med, og var oppriktig lykkelig. Hun ønsket seg aldri en A4 jobb, og det hun gjorde passet for henne. Hun var fremdeles en kul jente som jeg hadde det mye artig med, så jeg ville ikke ha brydd meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #36 Del Skrevet 11. januar 2017 Ser ikke problemet. Bra hun tok betalt, siden de mennene der virker rimelig lavmål.. Anonymkode: 01fa9...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #37 Del Skrevet 11. januar 2017 17 minutter siden, lillehavfruen skrev: Og nettopp det her må være grunnen til at jeg ikke forteller noen bortsett fra samboeren og et par andre oppegående mennesker, som bla fagfolk, om at jeg har solgt sex. Noen ganger så handler det om fantasier og spenning og andre positive sider ved dette. Hadde selv annonse på nett og tjente 4000 på en time. Spør man hvem som helst hva drømmejobben hadde vært så er det å tjene mest mulig ved å jobbe minst mulig. Og selvsagt kunne ta seg fri når man vil. Og reise. Eneste negative med å selge sex er at man må leve et dobbeltliv fordi andre har fordommer. Og til dere som lurer så bruker de fleste oppegående som selger sex selvsagt kondom, og mange av kundene mine var høyt respekterte menn blant annet med sjefsstillinger i bank og hotell, folk som tjener millioner i året fordi de har lang utdannelse og er svært oppegående, med familie og kone. Jeg vil tro det er 10 000% høyere sannsynlighet for å få en hvilken som helst kjønnssykdom om du blir med en av de eneste desperate single menna på byen som legger ned 4 knull hver helg. Og så svært mange sexpartnere blir det da heller ikke, da man ofte får seg faste kunder. Så har jeg heldigvis vært flink å ta vare på kroppen min, ikke røyker eller drikker og trener styrke 6 ganger i uken, så jeg kunne kle meg i hverdagslige klær og ingen ville vekket noe mistanke heller. Også er det så fint på nettet, for det er så mange som ønsker å kjøpe sex av deg at du kan velge og vrake fra øverste hylle. Jeg for min del valgte de trygge, de på 40 år med familie og gode jobber. Det er ingen som behandler deg så fint som en familiefar som kjøper sex! Jeg har en vanlig jobb ved siden av og kommer fra et svært møblert hjem. Har vært i et svært stabilt samboerforhold i 3 år. Og dere som ser så ned på slike menn som kjøper sex, så kan du banne på at minst en av mennene i familien din har kjøpt sex. Og har du kjæreste så er det 12,5% sjanse for at han har kjøpt sex, så iværtfall en av mennene til dere som har kommentert over har med stor sannsynlighet kjøpt sex. Det er folk på stortinget som sitter å styrer dette landet her, de kjøper også sex! Det må være noe av det vanligste i verden, etter å faktisk ha sex. Til TS: Det er selvsagt helt opp til deg hvem du vil ha som venninne. Bare vær så snill å ikke døm henne for at hun har andre seksuelle preferanser enn deg i livet. Og ikke si det til noen! Jente, 21 Takk for at du deler dette! Jeg synes virkelig det er på overtid å slutte å sette sexselgende kvinner nederst på verdistigen. Anonymkode: 81ca7...094 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #38 Del Skrevet 11. januar 2017 Jeg hadde hatt problemer med et vennskap med en som så og behandlet kvinnekroppen som en vare. Svært usolidarisk mot kvinner og særlig trafickingofre. Fremfor å kutte kontakten, hadde jeg nok tatt det opp med henne. Mulig det hadde blitt en diskusjon som tok slutt på vennskapet, eller vi hadde lært noe begge to; feks at hun hadde andre beveggrunner enn kun økonomi, hun kunne lært noe om samfunnsansvar. Anonymkode: 13fe5...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå