Gjest Blaugrana Skrevet 8. januar 2017 #1 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) Driver og sparer til skjegg og lurer på hva som kan kle meg (evt. menn generelt) best, glattbarbert, tredagers (bilde) ,1 mnd (bilde), eller om jeg skal prøve å dra det enda lenger kjøre skikkelig vikingskjegg. Men da må det spares leeenge *poff* *poff* borte.. Endret 8. januar 2017 av Blaugrana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg synes det er best med 2-3-dagers skjegg egentlig. Men det er ikke jeg som skal være sammen med det, så samma for meg Liker at mannen min har 2-3-dagers skjegg. Men noe lengre enn det blir litt for rufsete for min del. Anonymkode: 07dcd...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Del Skrevet 8. januar 2017 Vikingsjegg! Tror du hadde kledd det Anonymkode: 39ddd...610 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Del Skrevet 8. januar 2017 Bilde 2! Gjerne merAnonymkode: eb037...9ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 8. januar 2017 #5 Del Skrevet 8. januar 2017 Du ser jo bra ut uansett, tenker jeg. Men hadde jeg sett ut som deg så hadde jeg hatt 3 dagers 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #6 Del Skrevet 8. januar 2017 Pen mann. 3 dagers synes jeg ser best ut. Anonymkode: b9c08...0b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #7 Del Skrevet 8. januar 2017 Tredagers. Men alt kler den smukke, og med det smilet og det glimtet i øyet vil alle alternativene være bra på deg. Anonymkode: 29e49...06f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 8. januar 2017 #8 Del Skrevet 8. januar 2017 Nå er ikke jeg fan av såkalt vikingskjegg, men lengden du har på bilde 2 er veldig bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesteniluka Skrevet 8. januar 2017 #9 Del Skrevet 8. januar 2017 Begge deler. Men du bør la håret falle ned i panna siden den er så høy. Det vil myke opp litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #10 Del Skrevet 8. januar 2017 Skjegg! Men du kler begge deler. Anonymkode: 05580...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 8. januar 2017 #11 Del Skrevet 8. januar 2017 Du er veldig kjekk på det øverste bildet Men nå er jeg av dem som synes de aller fleste er finest uten skjegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. januar 2017 #12 Del Skrevet 8. januar 2017 NOT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #13 Del Skrevet 8. januar 2017 Kjekk Anonymkode: 82493...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #14 Del Skrevet 8. januar 2017 Bilde nr 2 er da ikke noe vikingskjegg. Men dette Anonymkode: 4d038...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #15 Del Skrevet 8. januar 2017 Bare en liten opplysning: Mange damer syns "viking-skjegg" er så turn off som det går an å få det. Personlig synes jeg det er direkte stygt og ekkelt, og jeg kjenner MANGE som er enige! Det vil nok garantert begrense dating-mulighetene dine til en spesiell type jenter. Ellers synes vel de fleste av 3-dagers er sexy 👍 Til syvende og sist er det uansett du selv som bestemmer. Hvis du trives med masse skjegg,så må du bare gå for det. Anonymkode: 8e20b...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blaugrana Skrevet 8. januar 2017 #16 Del Skrevet 8. januar 2017 Takk for tilbakemelding, og ikke minst hyggelige tilbakemeldinger Det blir nok tredagersen i 2017 ettersom den virker å være den mest akseptable av alternativene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå