Gå til innhold

Styrer foreldre hvem barna leker med?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnet leker med hvem det vil. Likevel får hun jo klart bedre forhold til og leker mer med barn av våre venner - siden hun er oppvokst med disse og vi finner på mye sammen. Reiser ikke på ferie med et random foreldrepar fra barnehagen liksom. Men har aldri nektet barnet å være sammen med noen :) 

barnet opplevde utfrysning og småplaging/erting en periode, og jeg oppfordret henne da til å søke mot en annen vennegjeng. Dette gjorde hun og det har gått kjempefint, hun har mange nye gode venner. Men jeg synes det blir en annen situasjon.

Anonymkode: ac1b6...e46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver ikke å styre hvem mine barn leker med. Men jeg skal innrømme at jeg har latt være å oppmuntre ett vennskap en gang,  da datteren min hadde en venninne som kunne finne på å skrive lapper til henne som "du er stygg" og liknende, helt ut av det blå, og si andre veldig lite hyggelige ting. Jeg sa til datteren min at hun ikke trengte å gå i bursdagen til vedkommende hvis hun ikke hadde lyst. Vil ikke lære dem at de skal finne seg i alt mulig heller, selv om hun som sa disse tingene sikkert har sitt å slite med...

Anonymkode: b0167...3a3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...