AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #21 Del Skrevet 16. januar 2017 På 14.1.2017 den 16.11, Tita92 skrev: Så bra at det gikk fint! Var litt spent på hvordan det gikk! Det gikk kjempe fint, og det var veldig hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen et innlegg <3 På 14.1.2017 den 16.44, AnonymBruker skrev: Takk for oppdateringen, det var gøy å høre! Anonymkode: 04980...a0e Ikke noe å takke for <3 På 14.1.2017 den 17.01, Sirah skrev: Så bra TS Fester er som regel morsomme og det høres ut som om du har gode venninner! Noen ganger må man tørre å ta steget ut av komfortsonen for å kunne ha det moro. Det har du nå gjort, og nå er terskelen litt lavere for å gjøre det neste gang Jeg har veldig gode venninner, vi er en type gruppe som passer på hverandre hele tiden. Du har helt rett i at steget ut av komfortsonen er viktig. Føler jeg har hakket mer selvtillit nå. Vanligvis er jeg en stille jente, men det var lett å åpne seg på nattklubben, og jeg har aldri oppført meg slik jeg gjorde der - Var skikkelig åpen og tenkte ikke på annet enn å ha det morro. Skal visst være enda et kickoff i slutten av januar, denne gangen med alle skolene i området. Det blir spennende å se hvordan det går hahah Anonymkode: ff1b5...388 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 16. januar 2017 #22 Del Skrevet 16. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det gikk kjempe fint, og det var veldig hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen et innlegg <3 Ikke noe å takke for <3 Jeg har veldig gode venninner, vi er en type gruppe som passer på hverandre hele tiden. Du har helt rett i at steget ut av komfortsonen er viktig. Føler jeg har hakket mer selvtillit nå. Vanligvis er jeg en stille jente, men det var lett å åpne seg på nattklubben, og jeg har aldri oppført meg slik jeg gjorde der - Var skikkelig åpen og tenkte ikke på annet enn å ha det morro. Skal visst være enda et kickoff i slutten av januar, denne gangen med alle skolene i området. Det blir spennende å se hvordan det går hahah Anonymkode: ff1b5...388 Det blir sikkert kjempegøy TS :D Pass litt på venninnene dine slik at de ikke drikker så mye at de blir kastet ut denne gangen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #23 Del Skrevet 16. januar 2017 1 time siden, Sirah skrev: Det blir sikkert kjempegøy TS :D Pass litt på venninnene dine slik at de ikke drikker så mye at de blir kastet ut denne gangen også Hahah, skal passe bedre på dem denne gangen. Uff det var mye kaos med de jentene i helga, håper de har lært leksa si hihih Anonymkode: ff1b5...388 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #24 Del Skrevet 16. januar 2017 Jeg boikotta russen i min tid og konsentrerte meg om skolearbeidet. Aldri angret. Anonymkode: ff023...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vackra Skrevet 16. januar 2017 #25 Del Skrevet 16. januar 2017 Dette er nok ikke politisk korrekt eller et populært svar jeg kommer med; men dersom du ikke har noen spesiell grunn til at du ikke drikker, annet enn at du aldri har gjort det, har strenge foreldre osv, så ville jeg vært med og tatt med alkohol. Det skal ikke mye til før du føler deg mer vel og tør å ta mer plass. Det er utvilsomt mye negativt med russetiden, men det er også en mulighet for samhold dere jentene i mellom, og jeg er i hvert fall veldig glad for vennskapene jeg stiftet på videregående, det er de jeg har vært mest takknemlig for i etterkant. Og alkoholen har utvilsomt spilt en rolle for hvor godt og effektivt kjent vi har blitt i løpet av de årene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå